Het weer :)

Gestart door The REAL BUTTON Freak, 25 september 2005 - 10:39:40

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Pfffff, ik wou dat we dit weekend naar de ardennen gingen :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Ik wou dat we een zwembad hadden in de tuin. We hebben plaats met hopen maar mijn pa vindt het het geld niet waard in België ::)

Doefie

Mensen zijn raar. Als het regent zijn ze niet tevreden, nu het al zo lang meer dan 30° is klaagt men nog ...

Citaat van: Jasper op 04 juli 2006 - 14:42:13
Ik wou dat we een zwembad hadden in de tuin. We hebben plaats met hopen maar mijn pa vindt het het geld niet waard in België ::)

Een van de meest ongezonde dingen : zwemmen in de vlakke zon. Ye want to burn? ;)

Jasper

Euh, ooit gehoord van zonnecrème?

Vorig jaar 10 dagen in Italië geweest, mét zwembad, en geen plekje verbrand geweest. En je hebt het al zelf kunnen zien, ik ben blond en vrij bleek en dus gevoelig voor de zon.

Supermariobros

Warmste dag van het jaar: 32,4 °C, temperatuur die werd bereikt om 16u. 38

Jasper

16u38 ???

Ik dacht dat het warmste moment van de dag in België rond 15u was bij zomeruur en 14u bij winteruur.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 05 juli 2006 - 11:37:33
16u38 ???

Ik dacht dat het warmste moment van de dag in België rond 15u was bij zomeruur en 14u bij winteruur.
Mja, hangt ook af van de sterkte van de afkoeling enzo hé. En waarschijnlijk ook luchtvochtigheid en heel de hoop.

Citaat van: Supermariobros op 04 juli 2006 - 20:51:32
Warmste dag van het jaar: 32,4 °C, temperatuur die werd bereikt om 16u. 38
Eigenlijk vind ik dat bullshit. Ze hebben het overal verkondigt, maar leg mij nu eens uit hoe men zo zeker kan zijn dat het dit jaar niet meer warmer zal worden?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Citaat van: Schumi 2006 op 05 juli 2006 - 19:21:14
Citaat van: Supermariobros op 04 juli 2006 - 20:51:32
Warmste dag van het jaar: 32,4 °C, temperatuur die werd bereikt om 16u. 38
Eigenlijk vind ik dat bullshit. Ze hebben het overal verkondigt, maar leg mij nu eens uit hoe men zo zeker kan zijn dat het dit jaar niet meer warmer zal worden?

Ik heb niet geschreven dat er geen warmere dag meer zal komen na 4 juli hé. Gisteren was tot nog toe de warmste dag van het jaar, als het op bv. 8 juli 32,5°C zal zijn is dit dan de warmste dag van het jaar zijn tot nog toe.  ;)

Jasper

In Kleine Brogel was het trouwens meer dan 34 graden eergisteren.

razzle_dazzle

Eindelijk een beetje regen :). 34° is echt wel te warm voor in Belgie hoor.

Ferrari 2010

Citaat van: Supermariobros op 05 juli 2006 - 20:59:10
Citaat van: Schumi 2006 op 05 juli 2006 - 19:21:14
Citaat van: Supermariobros op 04 juli 2006 - 20:51:32
Warmste dag van het jaar: 32,4 °C, temperatuur die werd bereikt om 16u. 38
Eigenlijk vind ik dat bullshit. Ze hebben het overal verkondigt, maar leg mij nu eens uit hoe men zo zeker kan zijn dat het dit jaar niet meer warmer zal worden?

Ik heb niet geschreven dat er geen warmere dag meer zal komen na 4 juli hé. Gisteren was tot nog toe de warmste dag van het jaar, als het op bv. 8 juli 32,5°C zal zijn is dit dan de warmste dag van het jaar zijn tot nog toe;)
Net daar draait het bij mij om. Vaak vergeet men dat te vermelden.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Omdat iedereen toch weet dat dat bedoeld wordt.

daan

Ik ben de afgelopen dagen weinig online geweest, dat kwam omdat de temperatuur in de middag zo rond de 32 graden lag. Ik lag dus op het strand, nu is het aan het afkoelen en is het nog "maar" 22 graden.

Lekker, die zomer :)

Schumi nr1

Deze tijd te Ichtegem, West-Vlaanderen ---> 35,8°c in de schaduw. Ik smelt zo wat ter plekke!

Tim C

Temperatuur in de kamer, voor de zon er op komt te staan: 33 graden