Het weer :)

Gestart door The REAL BUTTON Freak, 25 september 2005 - 10:39:40

« vorige - volgende »

Jasper

Maar je stelt een vraag, "waarom heb ik er nog geen last van gehad?", waarop je dan toch het antwoord wist, namelijk dat het aan jou ligt (iedereen is erdoor gehinderd behalve jij). Nutteloos :P

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 04 juni 2006 - 11:20:45
Maar je stelt een vraag, "waarom heb ik er nog geen last van gehad?", waarop je dan toch het antwoord wist, namelijk dat het aan jou ligt (iedereen is erdoor gehinderd behalve jij). Nutteloos :P
Fout, ik wist het antwoord, en dat wxas dat het slechts af en toe een buitje deed. No more, no less. Niet dat het aan mij ligt. Mensen moeten eens leren niet te zeveren wanneer het regent terwijl zij toch sowieso binnen zopuden zitten. Als je binnen zit en de zon schijnt of je zit binnen en het regent gaat écht geen verschil maken hoor ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Citaat van: Schumi 2006 op 04 juni 2006 - 11:39:06Als je binnen zit en de zon schijnt of je zit binnen en het regent gaat écht geen verschil maken hoor ;)

Dat is heel persoonsgebonden. Het is deprimerend om bij regenweer te zitten studeren. Een beetje zon, de raam open maakt zoiets veel aangenamer. Het maakt dus echt wel verschil.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

daan

De zon schijnt hier, het is lang genoeg slecht weer geweest :)

McChouffe


His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Alan Blues

En het gaat zeker nog zo blijven tot dinsdag... :)

Jasper

Woensdagnamiddag wordt er regen verwacht, maar dat is nog 6 dagen dus moeilijk te voorspellen. Het zou gaan om 6 mm regen tussen dinsdagavond en maandagochtend. Vanaf dinsdag komt er geleideijk aan meer bewolking.

Dinsdag wordt het het warmst met 28 graden in de schaduw 2 meter boven de grond.

Dit alles voor de luchthaven van Deurne (Antwerpen).

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 08 juni 2006 - 15:04:24
Het zou gaan om 6 mm regen tussen dinsdagavond en maandagochtend.
Dat is ook wel een héél preciese voorspelling hé ;D Ik kan ook voorspellen dat het tussen eind juli en begin juni zal onweren hoor ;D ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

My mistake, 6 milimeter tussen dinsdagavond en donderdagochtend.

Supermariobros

Op dit moment is het al 24,2°C, het wordt een hete dag. Zouden we niet met zijn allen barbecuen vanavond ?  8)

Tim C

Weerman Jasper, blijft dit weer aanhouden?

Jasper

Tot en met dinsdag hebben we stralend weer. Woensdag geleidelijk aan meer bewolking en tegen 's avonds een beetje regen. Die nacht dus regen, maar donderdag wordt weer droog, maar wel merkelijk kouder: van 28°C op woensdag naar 22°C op donderdag. En vanaf dan weer elke dag iets warmer.

Doefie

Véééééééééééééééééél te warm weer...

20° is voor mij al meer dan genoeg. Met af en toe een spatje regen :)

Jasper

23-25 graden mag dat toch zijn, dan kan je ten minste in t-shirt op de fiets.

Ferrari 2010

Ja, maar dit was op sommige momenten wel wat te warm in mij geval. Mijn zaterdagjobke is buiten in volle zon auto's kuisen. Dan is dat toch écht wel te veel hoor. Bovendien droogt alles dan veel te snel op en kan je dus niet deftig auto's wassen, moet je het tempo opdrijven en krijg je het nog warmer :P

Citaat van: Supermariobros op 10 juni 2006 - 11:19:06
Op dit moment is het al 24,2°C, het wordt een hete dag. Zouden we niet met zijn allen barbecuen vanavond ?  8)
Wij gaan iig bbq'en vanavond :) :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.