Het weer :)

Gestart door The REAL BUTTON Freak, 25 september 2005 - 10:39:40

« vorige - volgende »

razzle_dazzle

Ik vraag me iets af: zou dit rotweer een rechtstreek gevolg kunnen zijn van die lange nazomer die we gehad hebben? Tenslotte is het tot begin november heel warm geweest voor de tijd van het jaar...

In de veronderstelling dat dit min of meer klopt, is de kans groter dat de vakantiemaanden juli en augustus voor een keer goed worden...of niet?

Supermariobros

Citaat van: Razzle_dazzle op 01 juni 2006 - 19:18:47
Ik vraag me iets af: zou dit rotweer een rechtstreek gevolg kunnen zijn van die lange nazomer die we gehad hebben? Tenslotte is het tot begin november heel warm geweest voor de tijd van het jaar...

In de veronderstelling dat dit min of meer klopt, is de kans groter dat de vakantiemaanden juli en augustus voor een keer goed worden...of niet?

Dat heeft er niks mee te maken hoor, het weer volgt geen regels hé. Het is gewoon toeval.
Het kan een hele goede zomer worden maar het kan ook zijn van niet.

McChouffe

Citaat van: Supermariobros op 01 juni 2006 - 19:56:14
Citaat van: Razzle_dazzle op 01 juni 2006 - 19:18:47
Ik vraag me iets af: zou dit rotweer een rechtstreek gevolg kunnen zijn van die lange nazomer die we gehad hebben? Tenslotte is het tot begin november heel warm geweest voor de tijd van het jaar...

In de veronderstelling dat dit min of meer klopt, is de kans groter dat de vakantiemaanden juli en augustus voor een keer goed worden...of niet?

Dat heeft er niks mee te maken hoor, het weer volgt geen regels hé. Het is gewoon toeval.
Het kan een hele goede zomer worden maar het kan ook zijn van niet.

Dat het weer geen regels volgt vind ik maar een rare stelling. Het weer volgt toch de seizoenen? 

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Jasper

Inderdaad, maar het weer van vandaag wordt niet beïnvloed door het weer van een half jaar geleden.

Supermariobros

Citaat van: McChouffe op 01 juni 2006 - 20:00:55
Citaat van: Supermariobros op 01 juni 2006 - 19:56:14
Citaat van: Razzle_dazzle op 01 juni 2006 - 19:18:47
Ik vraag me iets af: zou dit rotweer een rechtstreek gevolg kunnen zijn van die lange nazomer die we gehad hebben? Tenslotte is het tot begin november heel warm geweest voor de tijd van het jaar...

In de veronderstelling dat dit min of meer klopt, is de kans groter dat de vakantiemaanden juli en augustus voor een keer goed worden...of niet?

Dat heeft er niks mee te maken hoor, het weer volgt geen regels hé. Het is gewoon toeval.
Het kan een hele goede zomer worden maar het kan ook zijn van niet.

Dat het weer geen regels volgt vind ik maar een rare stelling. Het weer volgt toch de seizoenen? 

Ik bedoelde daarmee dat we nu een flauwe maand mei hebben gehad, we daarom niet een goede zomer zullen hebben.

Ferrari 2010

Citaat van: McChouffe op 31 mei 2006 - 20:35:35
Citaat van: Schumi 2006 op 31 mei 2006 - 20:29:02
Citaat van: McChouffe op 31 mei 2006 - 20:22:10
Citaat van: Schumi 2006 op 31 mei 2006 - 19:38:55
Af en toe een kort buitje, verder droog 8)

Ik noem dat rotweer :)
Als ge de deur open doet, krijgt ge de hemelsluizen over uwe kop, als ge terug binnen gaat is het terug over.
Mja, wat is er mis met een bui? Ik vind zo af en toe een buitje over je kop krijgen best wel lekker. In de zomer is dit zelf nog vééél beter. Als je dan in het bos in de ardennen bent zie je de damp opstijgen en komt die overheerlijke geur naar boven. Gewoonweg genieten!

1. Er vallen al te lang buien

Waarom ben ik de afgelopen dan nog niet door zo ene bui gehinderd?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

2 mogelijkheden: ofwel ben je niet buiten geweest ofwel heb je f*cking veel geluk gehad. Hier kwam het water soms uit de hemel als een douche, en dat mag je heel letterlijk nemen.

Supermariobros

Kijk eens naar buiten, mooi weertje en vooral: het blijft DROOG vandaag!  :)

daan


Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 01 juni 2006 - 20:57:20
2 mogelijkheden: ofwel ben je niet buiten geweest ofwel heb je f*cking veel geluk gehad. Hier kwam het water soms uit de hemel als een douche, en dat mag je heel letterlijk nemen.
Het zal dan mogelijkheid 2 zijn geweest :D Het heeft hier af en toe wel eens geregend, maar dan echt een bui, kortsondig even goed eruitvallen end an weer meerdere uren droog. Niets om je druk over te maken.

Vandaag: mooi weertje, kheb net het gras afgereden :D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Citaat van: Schumi 2006 op 02 juni 2006 - 17:50:53
Citaat van: Jasper op 01 juni 2006 - 20:57:20
2 mogelijkheden: ofwel ben je niet buiten geweest ofwel heb je f*cking veel geluk gehad. Hier kwam het water soms uit de hemel als een douche, en dat mag je heel letterlijk nemen.
Het zal dan mogelijkheid 2 zijn geweest :D Het heeft hier af en toe wel eens geregend, maar dan echt een bui, kortsondig even goed eruitvallen end an weer meerdere uren droog. Niets om je druk over te maken.

Dat is toch net het tegengestelde van wat je in je vorige post zei hoor.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 02 juni 2006 - 19:06:40
Citaat van: Schumi 2006 op 02 juni 2006 - 17:50:53
Citaat van: Jasper op 01 juni 2006 - 20:57:20
2 mogelijkheden: ofwel ben je niet buiten geweest ofwel heb je f*cking veel geluk gehad. Hier kwam het water soms uit de hemel als een douche, en dat mag je heel letterlijk nemen.
Het zal dan mogelijkheid 2 zijn geweest :D Het heeft hier af en toe wel eens geregend, maar dan echt een bui, kortsondig even goed eruitvallen end an weer meerdere uren droog. Niets om je druk over te maken.

Dat is toch net het tegengestelde van wat je in je vorige post zei hoor.
Heb ik ergens gezegd dat het nog niet had geregend? Neen, ik heb gezegd dat ik er geen hinder van heb gehad ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Dat antwoord had ik natuurlijk al van mijlenver zien aankomen, en mijn antwoord zit dan ook al klaar: dan was dat bericht niet relevant, want het is een antwoord op "er vallen al te lang buien", en als je met de vraag waarom je er nog geen last van had gehad niet bedoelde dat het nog niet veel geregend had, dan had je goed geweten dat het volledig aan jou lag, en dan wist je dus ook dat dat bericht vrij nutteloos was. :)

dj Peter

Over het weer wordt ALTIJD gezeverd.   :D

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 03 juni 2006 - 22:13:09
Dat antwoord had ik natuurlijk al van mijlenver zien aankomen, en mijn antwoord zit dan ook al klaar: dan was dat bericht niet relevant, want het is een antwoord op "er vallen al te lang buien", en als je met de vraag waarom je er nog geen last van had gehad niet bedoelde dat het nog niet veel geregend had, dan had je goed geweten dat het volledig aan jou lag, en dan wist je dus ook dat dat bericht vrij nutteloos was. :)
Ik bedoelde met men antwoord op die vraag niet dat het nog niet veel had geregend. Ik bedoelde letterlijk wat er staat, ik heb er nog geen last van gehad. Dus het lag niet aan mij en mijn bericht was dus alles behalve nutteloos! Misschien is jouw laatste kranjkzinnige bericht wel nutteloos? :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.