Het weer :)

Gestart door The REAL BUTTON Freak, 25 september 2005 - 10:39:40

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: Marc_Vl op 28 december 2009 - 07:22:57
Voor het geval de mensen zich in een wei moesten wagen.  ;)
:D Die zijn er zeker ook, ben ik zeer zeker van ;) Niet iedereen woont in een stad op 3 hoog ofzo. Gelukkig maar, ik zou er zot worden!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin

Citaat van: Schumi 2009 op 28 december 2009 - 08:51:47
Citaat van: Marc_Vl op 28 december 2009 - 07:22:57
Voor het geval de mensen zich in een wei moesten wagen.  ;)
:D Die zijn er zeker ook, ben ik zeer zeker van ;) Niet iedereen woont in een stad op 3 hoog ofzo. Gelukkig maar, ik zou er zot worden!

Momenteel 6 graden en geen sneeuw meer te zien. En ik zou gek worden als ik in een dorp of op het platteland zou wonen.
Gewoon lekker in Utrecht langs de grachten lopen, shoppen en 50+ restaurants te vinden. In Utrecht zijn wel 250 restaurants te vinden.
En in jullie dorp? Maar ieder zijn smaak. Toch. :)

Ferrari 2010

In mijn dorp? Grachten genoeg tussen de weien ;D Nee, serieus, mooi uitzicht, inderdaad heel wat minder winkels enzo, maar dat neem ik er graag bij. Ik heb momenteel nog steeds uitzicht op witte sneeuw, hoewel het maar een strook van een dikke 10 meter meer is. Ieder zijn smaak inderdaad, moesten alle mensen die in steden wonen, op het platteland wonen, was alles al lang volgebouwd. Hoe meer mensen samenhokken in de steden, hoe liever. maar mij gaan ze er niet vinden :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Enzo

He Martin, goed nieuws!! Weer alarm is weer uitgegeven 15 cm sneeuw verwacht in de namiddag!!  8)

janke

Citaat van: Martin op 28 december 2009 - 15:06:07
Citaat van: Schumi 2009 op 28 december 2009 - 08:51:47
Citaat van: Marc_Vl op 28 december 2009 - 07:22:57
Voor het geval de mensen zich in een wei moesten wagen.  ;)
:D Die zijn er zeker ook, ben ik zeer zeker van ;) Niet iedereen woont in een stad op 3 hoog ofzo. Gelukkig maar, ik zou er zot worden!

Momenteel 6 graden en geen sneeuw meer te zien. En ik zou gek worden als ik in een dorp of op het platteland zou wonen.
Gewoon lekker in Utrecht langs de grachten lopen, shoppen en 50+ restaurants te vinden. In Utrecht zijn wel 250 restaurants te vinden.
En in jullie dorp? Maar ieder zijn smaak. Toch. :)

Als jij gek zou worden van het platte land, zou ik zeggen wegblijven. Laat de gekken maar in de steden blijven, dan blijft het bij ons lekker rustig. Wandelen in het Montferlandse bos, surfen en waterskiën op Stroombroek en Lobith. Shoppen, héérlijk eten en stappen in Arnhem, Nijmegen, Düsseldorf en Köln. Binnen handbereik. Wat ben ik blij als oud Amsterdammer al jaren op het platteland (Achterhoek)te wonen. :) ;)
Some things are too important to be left in the past.

Martin

Citaat van: janke op 29 december 2009 - 16:44:28
Citaat van: Martin op 28 december 2009 - 15:06:07
Citaat van: Schumi 2009 op 28 december 2009 - 08:51:47
Citaat van: Marc_Vl op 28 december 2009 - 07:22:57
Voor het geval de mensen zich in een wei moesten wagen.  ;)
:D Die zijn er zeker ook, ben ik zeer zeker van ;) Niet iedereen woont in een stad op 3 hoog ofzo. Gelukkig maar, ik zou er zot worden!

Momenteel 6 graden en geen sneeuw meer te zien. En ik zou gek worden als ik in een dorp of op het platteland zou wonen.
Gewoon lekker in Utrecht langs de grachten lopen, shoppen en 50+ restaurants te vinden. In Utrecht zijn wel 250 restaurants te vinden.
En in jullie dorp? Maar ieder zijn smaak. Toch. :)

Als jij gek zou worden van het platte land, zou ik zeggen wegblijven. Laat de gekken maar in de steden blijven, dan blijft het bij ons lekker rustig. Wandelen in het Montferlandse bos, surfen en waterskiën op Stroombroek en Lobith. Shoppen, héérlijk eten en stappen in Arnhem, Nijmegen, Düsseldorf en Köln. Binnen handbereik. Wat ben ik blij als oud Amsterdammer al jaren op het platteland (Achterhoek)te wonen. :) ;)

Wees niet bang Bertje, ik zal er zeker niet komen. Hier is zoveel bos rondom Utrecht, bos Voordaan licht om de hoek. Afgelopen zomer nog verdwaald met een vriendin in dat bos. En ik kan niet surfen en waterskiën. Wel kiten en daar heb ik ook veel ruimte voor. 

meatball

Koud en nat in Juni verdomme  >:( Ik wil een terrasje doen.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

meatball

Dit lijkt er al meer op  8)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Enzo

De afgelopen dagen waren heerlijk... 8)

JimmySPA

Zondag +- 30 'c.Dit weekend is Italia a Zandvoort  8) Hopen dat er nog een Ferrari F1 rond rijdt...

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Wizard

Zou ik in eerste instantie ook heen gaan, helaas is de klad erin gekomen. Shit happens! Veel plezier in Spa! BTW, dus ook fervent liefhebber van het Italiaans schoon op vier wielen?

meatball

Citaat van: Wizard op 26 juni 2010 - 20:25:25
Zou ik in eerste instantie ook heen gaan, helaas is de klad erin gekomen. Shit happens! Veel plezier in Spa! BTW, dus ook fervent liefhebber van het Italiaans schoon op vier wielen?
Wie niet  ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Wizard

|Er zullen vast wel mensen zijn met een andere smaak. ;)

Enzo

37 graden vandaag, echt bloody hot!!
Zeker in NL is dit klam en zweterig...

Enzo

Aaahhhh, regen.... :)