Het weer :)

Gestart door The REAL BUTTON Freak, 25 september 2005 - 10:39:40

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

-5.9 is het koudste dat het bij mij vannacht geweest is, die sneeuw is er inderdaad weer goed bijgekomen vannacht, en met behoorlijk wat wind erbij. Onze straat zag nog wit maar nu is het weer écht wit en niet met vuil auto's erbij. Nu -3.5°, misschien straks nog weer om een sneeuwman te maken?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Bij ons het koudste vannacht - 5,6°C en nu - 3,1°C. Ook veel sneeuw en veel wind.

Jasper

Hier in Delft is er vandaag ook weer 15 centimeter sneeuw bijgekomen.

Ferrari 2010

Al wie het veldrijden heeft bekeken weet dat het hier tot 4h gesneeuwd heeft, en dat vanaf half 1, dat is een behoorlijk pak, samen met wat er vannacht al bijgekomen was en wat er al lag, een voor hier ontzettend dik pak! Om 4h begonnen met een sneeuwman te maken, maar al snel zakte het kwik terug onder het vriespunt, behoorlijk bizar om mee te maken dat de sneeuw plots niet meer plakt!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin

Ik hoop dat het vandaag warm water gaat regenen, zijn we van die troep af.

Enzo

Ik kan er anders wel van genieten, no fucking way dat ik mijn Alfa uit de sneeuw kreeg vandaag. TC en winterbanden haalde niks uit... :D
Heb al me afspraken afgezegd en heb ijsvrij genomen. Ga lekker een wandeling maken en genieten van dit mooie natuur geweld.
Hoest in Belgie?? Ook onbegaanbaar??

Ferrari 2010

Daarstraks zijn ze met de schaaf door men straat gekomen, sindsdien is het terug deftig, strooien zou wel nog mogen want dat hebben ze niet meer gedaan. Daarvoor was het gewoon platgereden. Met de auto weggeraken is geen probleem, maar hij is de laatste dagen al enkele keer door de sneeuw geweeest waardoor de sneeuw rond de auto sowieso al wat plat was gereden.
Ik denk dat de belangrijke wegen inmiddels wel weer vrij zijn, gisterenavond hoorde ik wel dat de Bredabaan, de belangrijkste weg hier in de omgeving, onberijdbaar was, de sneeuw kwam tot tegen de wagens. Maar straks weer sneeuw, zo is het althans voorspeld, ik schat dat het dan wel weer chaos zal zijn, afhankelijk van de hoeveelheid.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Enzo

Had het ook gelezen, sneeuw komt vanuit het zuiden rond een uur of 17:00.
Zal bij jullie dan wel een uur of 14:00 beginnen denk ik.

Martin

Ik kreeg mijn Getz, zonder winterbanden en TC, ook niet van de parkeerplaats weg. Maar met hulp van twee buurmannen kon ik toch naar de AH om mijn boodschappen te doen. Een stadsbus ben ik niet tegengekomen. Heel weinig verkeer op de weg, daarom een warmwater regenbui.
Weg met die witte troep.

RadioActiveMan

Mijn BMW lijkt zijn job nog altijd goed te doen. Moest normaal al winterbanden hebben, wordt door de baas geregeld, maar omdat ik daar verlof voor moet pakken maar niet kan, en ze bij Auto 5 er de vorige keer 3u over deden om ze te verwisselen, ben ik nog niet daar geraakt. Met aangepaste rijstijl en de ESP uitgeschakeld lijkt het ook te lukken. Wel een half uurtje of kwartier vroeger vertrekken om op tijd op mijn werk te geraken, maar dat hebben we ervoor over.

Wel schandalig is dat de baan naar mijn werk niet sneeuwvrij is gemaakt. Nochtans is het een drukke baan waar veel vrachtverkeer en enkele duizenden werknemers elke dag moet passeren. Mijn kleine straat kan ik mee leven, maar toch geen drukke verkeersaders.



Ferrari 2010

Citaat van: Martin op 21 december 2009 - 13:02:15
Ik kreeg mijn Getz, zonder winterbanden en TC, ook niet van de parkeerplaats weg. Maar met hulp van twee buurmannen kon ik toch naar de AH om mijn boodschappen te doen. Een stadsbus ben ik niet tegengekomen. Heel weinig verkeer op de weg, daarom een warmwater regenbui.
Weg met die witte troep.

Zolang het wit is, is het geen troep, maar een ontzettend mooi landschap! Wanneer het vuil is gemaakt door het verkeer, dan is het troep. Nu is het gewoon de natuur, iets waar je in leeft, iets waar je je leven aan te danken hebt. Geniet van het uitzicht en trek het je verder niet aan man :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Enzo

Citaat van: Beco op 21 december 2009 - 13:30:15
Mijn BMW lijkt zijn job nog altijd goed te doen. Moest normaal al winterbanden hebben, wordt door de baas geregeld, maar omdat ik daar verlof voor moet pakken maar niet kan, en ze bij Auto 5 er de vorige keer 3u over deden om ze te verwisselen, ben ik nog niet daar geraakt. Met aangepaste rijstijl en de ESP uitgeschakeld lijkt het ook te lukken. Wel een half uurtje of kwartier vroeger vertrekken om op tijd op mijn werk te geraken, maar dat hebben we ervoor over.

Wel schandalig is dat de baan naar mijn werk niet sneeuwvrij is gemaakt. Nochtans is het een drukke baan waar veel vrachtverkeer en enkele duizenden werknemers elke dag moet passeren. Mijn kleine straat kan ik mee leven, maar toch geen drukke verkeersaders.




Had vroeger ook een BMW, is best fijn met dit weer. Hoef je maar een beetje de bocht aan te snijden en dan kan je de rest met het gaspedaal doen... 8)
Mijn huidige auto doet het opzich ook niet slecht in de sneeuw, maar heb hem op een hoop sneeuw geparkeerd en toen is er nog een hoop overheen gevallen.
Moet wachten tot de dooi of met een sneeuwschep aan de gang ben ik bang... :-\

Martin

Eindelijk dooi, de witte troep is verdwenen.

Ferrari 2010

Citaat van: Martin op 27 december 2009 - 14:49:32
Eindelijk dooi, de witte troep is verdwenen.
Haha, vergeet dat maar. Op zonrijke plaatsen, ja, maar in het bos, de wegen zijn er 1 grote ijsspiegel. Ondanks dat het al enkele dagen de 5° haalt, zal het nog even duren voor daar alle wegen veilig zijn. Het valt bijvoorbeeld in weien ook goed te zien welke stukken lang zon krijgen en welke niet.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

RadioActiveMan

Voor het geval de mensen zich in een wei moesten wagen.  ;)