Het weer :)

Gestart door The REAL BUTTON Freak, 25 september 2005 - 10:39:40

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

I love it! Fantastisch weer! En wie in de file staat: jammer. Ik heb hier al heel wat fun beleefd in de tuin met de honden :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

RadioActiveMan

Ik heb er één over mijn trekhaak gehad vandaag. Remde niet zoals het moest, ontkoppelen en op de motor + pompen met de rem. Zat een uur en half vast achterop mijn wagen.  ;D Een krik, wat blokken hout en veel mankracht brachten soelaas. Ik was me nochtans aan het amuseren in de file, eindelijk tijd om eens deftig naar wat goeie muziek te luisteren. Op yours Kabouter Wesley!  ;)

Ferrari 2010

Pompen op de rem? Wat versta je daaronder? Ik veronderstel dat je bedoelt zachtjes de druk opbouwen? Dat lijkt mij alleszins de beste strategie, zachtjes de druk opbouwen en zeker niet hard willen remmen. Verder zeker niets bruusk doen, dus niet plots gas, plots geen gas, plots rem of plots rem lossen (hoewel dat geen probleem zou mogen zijn als je niet hard aan het remmen was). En zeker niet bruusk sturen.
Je hebt geluk dat je die bol erachter hebt hangen, nu heeft je wagen zelf waarschijnlijk enkel wat blikschade?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

RadioActiveMan

Pompend remmen: lichtjes remmen, rem lossen, lichtjes remmen, rem lossen. Werkt het best bij mijn achterwiel aangedreven bak.
Yep enkel wat krassen, meer niet.

Supermariobros

Ze hebben de diepvriezer goed opengezet: - 5,1°C op dit moment.

Ferrari 2010

-5.9 vanmorgen rond 9u, koudste moment van de dag hier alleszins :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin

Door de zon (plat dak) heb ik de verwarming niet aan en toch 24.4 graden binnen. En buiten (3 hoog) is het 6.2 graden.

RadioActiveMan

In de zomer heb je dan ook 244 graden waarschijnlijk?

Martin

Klopt, maar daar heb ik een split-unit airco voor. :)

Ferrari 2010

Geen sneeuw op je dak dan?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin

Kom maar kijken, ik kom niet op mijn dak. :)

Ferrari 2010

;D Neen dankje, ik blijf wel hier. 's Morgens 13° op men kamer, maar dan wel uitzicht op een lang en dik wit tapijt. Prachtig! En de 30cm lange ijspieken aan de rand van het dak.
-5,8 inmiddels weeral, terwijl het vorige nacht rond middernacht nog -1.2 was, dit gaat een koude nacht worden!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Hier momenteel - 10,1°C

meatball

nu al min 9.2 en weer sneeuw
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat