Het weer :)

Gestart door The REAL BUTTON Freak, 25 september 2005 - 10:39:40

« vorige - volgende »

meatball

wel lekker nu na al die regen 8)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Supermariobros

Tropische temperaturen vandaag met als hoogste 30,6°C!!! Momenteel is het nog 29,5°C!

Martin

Het is koud hier. Oh, ff wachten. De airco even iets aanpassen. ;D

Supermariobros

Het is echt wel tropisch weer. Op dit moment bij ons in weerhut: 30,3°C.

Ferrari 2010

Citaat van: Supermariobros op 06 augustus 2009 - 17:21:02
Het is echt wel tropisch weer. Op dit moment bij ons in weerhut: 30,3°C.
In mijn kamer 30,6°C :) Buiten nu 28,8, maar het heeft er 29,5 geweest. Niet in weerhut-omstandigheden, gewoon in een schaduwrijke plek, ik weet niet hoe groot het verschil is en in wiens voordeel dat speelt :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Citaat van: Schumi 2009 op 06 augustus 2009 - 18:21:09
Citaat van: Supermariobros op 06 augustus 2009 - 17:21:02
Het is echt wel tropisch weer. Op dit moment bij ons in weerhut: 30,3°C.
In mijn kamer 30,6°C :) Buiten nu 28,8, maar het heeft er 29,5 geweest. Niet in weerhut-omstandigheden, gewoon in een schaduwrijke plek, ik weet niet hoe groot het verschil is en in wiens voordeel dat speelt :)

In een officiële weerhut kan de juiste temperatuur gemeten worden. Mijn broer heeft er één van het KMI omdat hij de weergegevens 's morgens altijd doorbelt.

Ferrari 2010

Citaat van: Supermariobros op 07 augustus 2009 - 07:59:42
Citaat van: Schumi 2009 op 06 augustus 2009 - 18:21:09
Citaat van: Supermariobros op 06 augustus 2009 - 17:21:02
Het is echt wel tropisch weer. Op dit moment bij ons in weerhut: 30,3°C.
In mijn kamer 30,6°C :) Buiten nu 28,8, maar het heeft er 29,5 geweest. Niet in weerhut-omstandigheden, gewoon in een schaduwrijke plek, ik weet niet hoe groot het verschil is en in wiens voordeel dat speelt :)

In een officiële weerhut kan de juiste temperatuur gemeten worden. Mijn broer heeft er één van het KMI omdat hij de weergegevens 's morgens altijd doorbelt.
Waar staat dat ding? Kan ik die even komen halen en in onze tuin zetten :) ;) Doorbellen is overigens wel wat ouderwets hé, kan dat niet via internet tegenwoordig? Dan zouden ze toch aan veel uitgebreidere grafieken enzo kunnen geraken met behulp van elektrische meetapparatuur :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Citaat van: Schumi 2009 op 07 augustus 2009 - 13:42:40
Citaat van: Supermariobros op 07 augustus 2009 - 07:59:42
Citaat van: Schumi 2009 op 06 augustus 2009 - 18:21:09
Citaat van: Supermariobros op 06 augustus 2009 - 17:21:02
Het is echt wel tropisch weer. Op dit moment bij ons in weerhut: 30,3°C.
In mijn kamer 30,6°C :) Buiten nu 28,8, maar het heeft er 29,5 geweest. Niet in weerhut-omstandigheden, gewoon in een schaduwrijke plek, ik weet niet hoe groot het verschil is en in wiens voordeel dat speelt :)

In een officiële weerhut kan de juiste temperatuur gemeten worden. Mijn broer heeft er één van het KMI omdat hij de weergegevens 's morgens altijd doorbelt.
Waar staat dat ding? Kan ik die even komen halen en in onze tuin zetten :) ;) Doorbellen is overigens wel wat ouderwets hé, kan dat niet via internet tegenwoordig? Dan zouden ze toch aan veel uitgebreidere grafieken enzo kunnen geraken met behulp van elektrische meetapparatuur :)

Tja, in Ukkel lopen ze nog wat achter zeker.  ;)

Ferrari 2010

Achja, zolang ze het weer maar wat goed voorspellen, ben ik tevreden van Frankske en Sabineke :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Citaat van: Schumi 2009 op 07 augustus 2009 - 18:14:33
Achja, zolang ze het weer maar wat goed voorspellen, ben ik tevreden van Frankske en Sabineke :)

Das nu net het probleem, ze zitten er soms nogal naast hoor.

Ferrari 2010

Citaat van: Supermariobros op 08 augustus 2009 - 10:38:27
Citaat van: Schumi 2009 op 07 augustus 2009 - 18:14:33
Achja, zolang ze het weer maar wat goed voorspellen, ben ik tevreden van Frankske en Sabineke :)

Das nu net het probleem, ze zitten er soms nogal naast hoor.
Mja, ze zitten er inderdaad nogal eens naast. Maar ik baseer me naast het weerbericht ook vaak op de buienradar, en dan weet je veel beter of je bijvoorbeeld nat zal worden. Ik vraag me af in hoeverre het weer écht voorspelbaar is. 24 uur op voorhand weer voorspellen, houdt toch in dat je er wel eens naast zit lijkt me.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin

Weermannen en vrouwen voorspellen niets, ze maken een verwachting bekend. Groot verschil.

Ferrari 2010

Citaat van: Martin op 09 augustus 2009 - 18:38:12
Weermannen en vrouwen voorspellen niets, ze maken een verwachting bekend. Groot verschil.

Als ik me niet vergis werken Frank en Sabine effectief bij het KMI, en werken ze daar ook effectief mee aan de voorspelling. Uiteraard zijn ze veel van hun tijd bezig met het maken van het programma, maar ze kennen er hier wel degelijk iets van hoor!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin

Volgens mij lees je het verkeerd. Aan de hand van computer berekeningen en satelietbeelden kan je iets verwachten.
Voor voorspellen heb je een glazen bol nodig. ;D

Ferrari 2010

Volgens mij ken jij je taal niet goed ;)
voor·spel·len -spelde, h -speld
1 als verwachting uitspreken
2 beloven

(bron: vandale.be)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.