Het weer :)

Gestart door The REAL BUTTON Freak, 25 september 2005 - 10:39:40

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: TheIceman op 05 oktober 2008 - 22:23:33
Nog nooit meegemaakt..Een hele dag regen, letterlijk en zonder enige onderbreking. De hele dag regen. :(
Misschien was het niet aan 1 stuk door dit keer, maar met miezerbuitjes en dan wat hardere regenbuien ging het toch vrij aan 1 stuk door.  :(
Trotse vader van Rosalie(L)

TheIceman

Citaat van: Ferrari 2008 op 05 oktober 2008 - 22:44:41
Citaat van: TheIceman op 05 oktober 2008 - 22:23:33
Nog nooit meegemaakt..Een hele dag regen, letterlijk en zonder enige onderbreking. De hele dag regen. :(
Jij hebt dan nog niet veel meegemaakt hoor :)
Ik ben dan ook pas 12 :) Het zal vast wel al eens gebeurd zijn alleen lette ik er toen niet op :P

Supermariobros


Folkert

alleen kou en der zit iemand met water te gooien opstraat
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 26 oktober 2008 - 18:26:41
alleen kou en der zit iemand met water te gooien opstraat
koud? Blijkbaar denkt iedereen dat vandaag. Uitstekend wandelweer, dat is al wat ik erover kan zeggen. Daarstraks een wandelingetje gemaakt door het bos, jas aan en het is prima. Maar er was geen kat te zien in het bos. De zon is weg en de wandelaars ook blijkbaar, typisch zondagswandelaars.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Vanavond was het minder, echt hondenweer, maar waar ik me het meest aan ergerde waren de talloze mensen die het blijkbaar weer nodig vonden om hun mistlichten op te zetten omdat het een beetje regent  >:(
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 26 oktober 2008 - 18:44:46
Citaat van: Burorri op 26 oktober 2008 - 18:26:41
alleen kou en der zit iemand met water te gooien opstraat
koud? Blijkbaar denkt iedereen dat vandaag. Uitstekend wandelweer, dat is al wat ik erover kan zeggen. Daarstraks een wandelingetje gemaakt door het bos, jas aan en het is prima. Maar er was geen kat te zien in het bos. De zon is weg en de wandelaars ook blijkbaar, typisch zondagswandelaars.
Geen kat te zien in het bos? Vlaamse equivalent  van : er is geen kip op straat of hond wil ook nog wel eens gebruikt worden.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Geen kat te zien wil gewoon zeggen dat er simpelweg niemand te zien is :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

ja dat dacht ik al, daarom vroeg ik dus ook of dat de vlaamse eqivalent is van: er is geen kop of hond opstraat :P
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Die uitdrukking ken ik dan weer niet, vandaar dat ik maar de echte verklaring gaf :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 27 oktober 2008 - 17:25:22
Die uitdrukking ken ik dan weer niet, vandaar dat ik maar de echte verklaring gaf :)

Oja hahah, was beetje langs elkaar heen praten van mijn kant :P
wel grappig om te zien dat er zoveel verschillen zijn, maar dat er overhet algemeen wel begrepen word wat de ander zegt.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Wat een heeeerlijk weer :) Ik denk dat er hier intussen meer sneeuw is gevallen dan in de hele vorige winter tesamen, dus das al beter dan verleden jaar :) Een echt wintergevoel, leuk. De sneeuwman staat al recht ;D ;D Straks met de wagen naar Gent, dat gaat iets minder vlot gaan vrees ik, maar het zal zo zijn :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin

Ik HAAT sneeuw. >:( Klote weer.

Supermariobros

Citaat van: Martin op 23 november 2008 - 19:05:01
Ik HAAT sneeuw. >:( Klote weer.

Geef toe: De sneeuw geeft ons prachtige landschappen.  :)

Martin

Het enige dat ik toegeef is dat het kloteweer is.
Maar jij mag het mooi vinden Mario. :) Ieder zijn meug.