Het weer :)

Gestart door The REAL BUTTON Freak, 25 september 2005 - 10:39:40

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Hier outdoor maximum 20.9 hoor Mario ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Schumi nr1

Citaat van: Ferrari 2008 op 09 juli 2008 - 17:47:17
Hier outdoor maximum 20.9 hoor Mario ;)

In welk land vertoef jij op dit ogenblik? :) Hier is het buiten 15.5°C en 't regent. Op het weerbericht zijn ze dan nog zo sarcastisch om te zeggen dat er op dit ogenblik warme lucht het land binnenstroomt  ::).

Ferrari 2010

Citaat van: Schumi nr1 op 09 juli 2008 - 17:53:51
Citaat van: Ferrari 2008 op 09 juli 2008 - 17:47:17
Hier outdoor maximum 20.9 hoor Mario ;)

In welk land vertoef jij op dit ogenblik? :) Hier is het buiten 15.5°C en 't regent. Op het weerbericht zijn ze dan nog zo sarcastisch om te zeggen dat er op dit ogenblik warme lucht het land binnenstroomt  ::).
Vlaanderen. Ohnee, das geen land :D België dus, noorden van Antwerpen. Is schat ik van ongeveer 12h, die temperatuur, een beetje later is het gaan regenen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

dj Peter

het weer is "om een oog  uit te bléten" zoals wij soms zeggen...    :-\

Supermariobros

En vandaag is het al niet veel beter.  :-\

Ferrari 2010

Als ik de beelden nu zie op de buienradar, gok ik dat er hier deze voormiddag nog wat buien zullen vallen en vanaf de middag droog. Nuja, er kunnen altijd nieuwe buien bijkomen dus je moet er nu ook niet vanuit gaan dat het klopt, maar ik ga er wel voor :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

Citaat van: Ferrari 2008 op 10 juli 2008 - 10:07:00
Als ik de beelden nu zie op de buienradar, gok ik dat er hier deze voormiddag nog wat buien zullen vallen en vanaf de middag droog. Nuja, er kunnen altijd nieuwe buien bijkomen dus je moet er nu ook niet vanuit gaan dat het klopt, maar ik ga er wel voor :)
Gooi die buienradar maar buiten,regen de ganse dag >:(
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

In de namiddag was het in mijn omgeving toch best goed weer (tov de laatste dagen hé), 20-21°, enkel af en toe wat van die miezerige regen (die de buienradar niet kan waarnemen) :) Deze voormiddag zal het waarschijnlijk op een klein buitje en wat gemiezer hier en daar na in het noord-westen van het land droog blijven denk ik, dus als de zon er dan ergens  wat kan door branden wordt het hopelijk snel wat warmer :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Zo, paar dagen achter elkaar flinke onweersbuien gehad. Heerlijk :D
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

Ik ben zondag verbrand in Silverstone. :)

meatball

Citaat van: Jasper op 15 juli 2008 - 17:02:13
Ik ben zondag verbrand in Silverstone. :)
Met je hand in een freitketeltje gezeten? ;D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Jasper

Het was écht heel de dag zonnig daar. :P

Alan Blues

F*** het weer!!!!  >:( >:( >:( >:(

meatball

When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

Rustig mensen, binnenkort hoor ik weer de helft zagen dat het te warm is. Vanaf morgen droog, 22° en vanaf donderdag een week lang niet onder de 27°. En ik mag net donderdag met men vakantiewerk beginnen, heerlijk, laat het maar een maandje goed branden! :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.