Het weer :)

Gestart door The REAL BUTTON Freak, 25 september 2005 - 10:39:40

« vorige - volgende »

Jasper

Hier heeft van de nacht van vrijdag op zaterdag ook vijf druppels geregend, maar vanmorgen iets harder. Nu weer droog hoor.

McChouffe

Citaat van: Jasper op 07 mei 2006 - 11:29:26
Hier heeft van de nacht van vrijdag op zaterdag ook vijf druppels geregend, maar vanmorgen iets harder. Nu weer droog hoor.

Freak, je telt zelfs de druppels  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Jasper

Natuurlijk. Ik tel zelfs de hagelbolletjes in een zware hagelbui en als het sneeuwt, dan tel ik de vlokken.

;D

Jonas

Het is nog altijd bewolkt, maar het regent toch al niet meer
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!

Supermariobros

Regen, regen en nog eens regen. Vandaag al 9,4 mm.

Jasper

:o Hier slechts enkele druppeltjes (deze keer heb ik ze niet geteld want ik zat op de fiets).

Bruno

Het is te hopen dat het hier de komende dagen alleen wat druppelt, net tuin aangelegd en pas gazon gezaaid. Geen regen kan ik bijpassen, iets regen is goed, teveel regen en het word een modderbrij.  :(

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Sjecco

hier al een week droog en goed weer. 8)

Alan Blues

Mijn pompoen- en courgetteplantjes zijn goed aan het groeien!! :)

Jasper

Hier is zonet de hel losgebarsten met daarnet een blikseminslag op minder dan 500 meter van hier.

Alan Blues

Citaat van: Jasper op 09 mei 2006 - 17:19:47
Hier is zonet de hel losgebarsten met daarnet een blikseminslag op minder dan 500 meter van hier.

Tijd om in je ballon te springen, Jasper!! ;)

Tim C

Dus dat is wat ik hoor ;)

Ferrari 2010

Hier is het pas vanaf 4 uur aan het regenen. Nu is het zo wat miezerig, wij hebben een heerlijke dag gehad :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Juan

Citaat van: Jasper op 09 mei 2006 - 17:19:47
Hier is zonet de hel losgebarsten met daarnet een blikseminslag op minder dan 500 meter van hier.
hier was het gisteren iets na 6 begonnen met hagelbollen van meer dan een centimeter dik, kwas net op tijd terug van oefenzitting ;D
Juan

Supermariobros

CitaatGoeiemorgen Sabine,

Eindelijk nog eens zon van zonsopgang. Het is helemaal helder en zeer
aangenaam weer. Het kwik is al naar 16.9 °c kunnen stijgen. Ik heb foto's
genomen te Wortegme - Petegem rond 10u30

De mail van mijn broer naar het weerbericht voor deze voormiddag, deze namiddag stuurt hij nog ene.