Wat ooit A1Ring was

Gestart door Doefie, 22 september 2005 - 21:45:50

« vorige - volgende »

Doefie


Ferrari 2010

En welk nu heeft deze afbraak? :-\ Wordt er dan echt niet meer op geracet? :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Roel

God save Mclaren

IVY440

Ik zag eergisteren nog foto's van de oude Hockenheimring, ook wel ff verschieten.





The REAL BUTTON Freak

Trekt een beetje op de weide van Werchter na een 4-daags festival.

The Iceman

Jammer, A1 ring was een toffe omloop, en eerlijk gezegd prefereerde ik het "oude" Hockenheim met de twee lange rechte stukken boven de nieuwe layout.  :'( :'( :'( Hockenheim heeft voor mij haar karakter verloren.

The REAL BUTTON Freak

inderdaad, vroeger moest je er afwegen wat het beste was kwa vleugel, houdt de motor het uit.

Ach de F1 is al jaren kapot en het betert er niet op de komende jaren.

Juan Pablo

wordt het hele circuit afgebroken :S:S?

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

JVA


Ferrari 2010

Was ooit een circuit veronderstel ik? Leuk, met rond punt ;D ;D ;D
Mar het circuit van Nijvel stelde niet zoveel voor op het eerste zich ...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Eric

De circuits met karakter zijn aan het uitsterven, de heren die aan het roer staan in de F1 willen alleen nog circuits in landen waar ze geld kunnen scheppen...Europa is uitgemolken door de heren van de FIA en hun tuinkabouter van de FOM (Bernie Ecclestone).
De organisatoren moeten gigantisch hoge bedragen betalen voor het Formule 1...de organisatoren moeten op hun beurt dan weer ontzettend hoge bedragen vragen aan de toeschouwers...en zo blijven we in een cirkeltje lopen.

Het is triestig om te zien wat er met die circuits gebeurt...

Ferrari 2010

En waarom is dat buiten europa dan niet zo? Vragen ze dan minder aan aziatische landen ofzo? Bernies bank moet daarbij toch ook miljardair blijven? :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Schumi 2005 op 23 september 2005 - 16:27:20
En waarom is dat buiten europa dan niet zo? Vragen ze dan minder aan aziatische landen ofzo? Bernies bank moet daarbij toch ook miljardair blijven? :-\

Buiten Europa is het ook wel zo hoor. Kijk maar naar Kyalami. Daar is ook al meer dan de helft afgebroken door industrie (naar het laatste wat ik ervan gehoord heb toch). Jacarepagua was ook zo voorbestemd, tot het niet doorging. Tilke wordt daar nu aangezet om alles te combineren (sportcomplex en vernieuwing van het circuit).

Jasper

De A1-Ring was een supermooi circuit, de Österreichring zo mogelijk nog mooier, maar die was dan weer niet veilig genoeg (te snel hé :(). Dat dit afgebroken wordt is pure misdaad. Ik had nog gedacht dat er ooit nog wel F1 zou gereden worden eigenlijk.

En het is gewoon omdat de F1 er niet meer komt? Want er werden toch ook DTM en andere races gereden?

KVDracer

De A1 was inderdaad één van de mooiste en tofste circuits. Enkele interessante races op gezien. Want de circuits da ze nu aanlegge, das om te  :'( zenne. Het vroegere Hockenheim was ook nog zo een race circuit. Nu ist precies een achtbaan, daar moete ook alle karrekes achtereen blijve  :-\