6000!

Gestart door Alan Blues, 22 september 2005 - 17:03:38

« vorige - volgende »

daan

Dat werd tijd, feli ;)

Supermariobros

Citaat van: Daan op 07 februari 2006 - 17:37:50
Ghehe, gaat hard met die Jasper maar met Mario gaat het nog veel sneller ;)

Die posts gaan bij mij wel zo snel niet meer toenemen sinds ik het vreemd nieuws niet meer post.

Ferrari 2010

Bij mij is het de laatste tijd ook weer wat geminderd, maar eens het seizoen opnieuw begint zullen het er ook bij mij weer meer dan 1000 per maand zijn :P
Ik wist dat ik er veel poste, maar zoveel wist ik niet. Over een half jaar zal het iets zijn van Mario - Jasper - Gerben denk ik ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli

1000 per maand?? :( :-\
Das 33 op een dag. Dit gaat leuk worden...

Ferrari 2010

Citaat van: Mikacouli op 07 februari 2006 - 20:09:24
1000 per maand?? :( :-\
Das 33 op een dag. Dit gaat leuk worden...
Oeps, op 4 maanden bedoel ik, iets te snel over Jasper's post gelezen :-[
Maar het kunnen er op racedagen toch wel 20 per dag worden hoor ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

daan

Nou, 20 op een dag vind ik nog wel behoorlijk veel om eerlijk te zijn :P

edit: al zit ik vandaag zelf ook al op 19 :-[

Ferrari 2010

;D ;D ;D
20 op een dag is zeker niet veel, in en raceweekend post ik vaak over de 100 berichten. Gewoon, door mee te discuciëren over de race en ondertussen de woordspelletjes etc mee te spelen. Wat ik echter wel spijtig vind is dat er tijdens de race weinig volk te zien is op het forum. Al helemaal niemand wanneer de race om 3u s'morgens ofzo wordt gerden terwijl ik net dan zeker de laptop erbij neem  :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Citaat van: Schumi 2006 op 07 februari 2006 - 22:21:38
;D ;D ;D
20 op een dag is zeker niet veel, in en raceweekend post ik vaak over de 100 berichten. Gewoon, door mee te discuciëren over de race en ondertussen de woordspelletjes etc mee te spelen. Wat ik echter wel spijtig vind is dat er tijdens de race weinig volk te zien is op het forum. Al helemaal niemand wanneer de race om 3u s'morgens ofzo wordt gerden terwijl ik net dan zeker de laptop erbij neem  :-\
Ik was vaak midden in de nacht online hoor.

Doefie

Citaat van: FerrariMan op 07 februari 2006 - 22:50:08
Citaat van: Schumi 2006 op 07 februari 2006 - 22:21:38
;D ;D ;D
20 op een dag is zeker niet veel, in en raceweekend post ik vaak over de 100 berichten. Gewoon, door mee te discuciëren over de race en ondertussen de woordspelletjes etc mee te spelen. Wat ik echter wel spijtig vind is dat er tijdens de race weinig volk te zien is op het forum. Al helemaal niemand wanneer de race om 3u s'morgens ofzo wordt gerden terwijl ik net dan zeker de laptop erbij neem  :-\
Ik was vaak midden in de nacht online hoor.

Wie post er dan 9 kansen o pde 10 de kwalificatie- en raceresultaten denk je?  ;D Is alleen lastig als de pc en de televisie niet in éénzelfde kamer staan. :( Kan ik niet de race zien én op het forum zitten. Tenzij ik constant over en weer loop, maar dat om 3u  :-\

FerrariMan

Ik vergeet trouwens nooit dat ik de laatste race in 2003 gemist heb omdat ik na een wilde amaretto nacht flauw viel in de zetel.  :) Dat was ook in de nacht, of toch bijna.

Doefie

Citaat van: FerrariMan op 07 februari 2006 - 23:25:25
Ik vergeet trouwens nooit dat ik de laatste race in 2003 gemist heb omdat ik na een wilde amaretto nacht flauw viel in de zetel.  :) Dat was ook in de nacht, of toch bijna.

"Het is een nacht, die je normaal alleen in films ziet."  :D ;D ;D

FerrariMan

Citaat van: Doefie op 07 februari 2006 - 23:29:00
Citaat van: FerrariMan op 07 februari 2006 - 23:25:25
Ik vergeet trouwens nooit dat ik de laatste race in 2003 gemist heb omdat ik na een wilde amaretto nacht flauw viel in de zetel.  :) Dat was ook in de nacht, of toch bijna.

"Het is een nacht, die je normaal alleen in films ziet."  :D ;D ;D
Allemaal goed en wel maar ik heb wel gemist hoe hij de titel won  :) ;D

Supermariobros

Citaat van: Schumi 2006 op 07 februari 2006 - 19:53:55
Bij mij is het de laatste tijd ook weer wat geminderd, maar eens het seizoen opnieuw begint zullen het er ook bij mij weer meer dan 1000 per maand zijn :P
Ik wist dat ik er veel poste, maar zoveel wist ik niet. Over een half jaar zal het iets zijn van Mario - Jasper - Gerben denk ik ;D

Je moet mij en Jasper wisselen want die krijg ik nooit te pakken zoals jij mij nooit te pakken zult krijgen in meeste tijd online.  :D ;D ;)

razzle_dazzle

Tis de kwaliteit dat telt en niet de kwantiteit  ;).

Supermariobros

Citaat van: Razzle_dazzle op 08 februari 2006 - 10:10:50
Tis de kwaliteit dat telt en niet de kwantiteit  ;).

Dan zit je bij mij goed  :D ;)