Wat nu met Sato?

Gestart door IVY440, 22 september 2005 - 09:53:13

« vorige - volgende »

bmwracing

Ze kunnen zeggen wat ze willen maar ik vind sato moet in de f1 blijven...herinner jullie nog ralf schumacher bij jordan welke fouten heeft die daar niet gemaakt en mensen uit de race gekegeld...ik vind sato zijn stijl mag er zijn al is hetsoms wat overdreven maar als je niet probeerd kun je niet veel bereiken...

Frank


Rippie

Sato maakt teveel fouten voor iemand met zijn ervaring. Vorig jaar liet hij leuke dingen zien, dit jaar is hij ver teruggevallen ten op zichte van Button. Ik vrees niet dat er nog een toekomst voor hem is in de F1. Eigen schuld, hij verprutst de kansen die hij krijgt met glans. Zoals hij vandaag ook weer liet zien. Twee domme fouten, de start en Trulli.
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Bruno

Citaat van: Frank op 09 oktober 2005 - 21:14:20
kamikazesato
:D

Bestaat er ook een wereldkampioenschap "Bangers" ???    Daar kan hij nog carriëre maken. ;)

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

bmwracing

ik weet niet wat er velen zeggen van sato maar ik vind dat hij er bijhoord in de f1...hoor je iets van ralf zeggen indertijd dat hij bij jordan begon hoeveel kegelde die eruit...

The REAL BUTTON Freak

Je kan Sato niet met Ralph vergelijken, maar ik vermoed dat als Sato nog wil rijden dat het een botsautotje op de sinksenfoor wordt.

Hij is veel te roekeloos.

Als je denkt aan Monaco een paar jaar geleden waar hij zo'n mooie, dure show wagen in de prak rijd tijdens een test rondje. Goe Bezig!

Juan Pablo

Sato bracht wel veel spektakel door zijn onbezonnen  acties, maar dat maakt niet uit.
Hij is wel leuk om in de f1 te hebben als ie gewaagd inhaald zonder te veel brokken en lange gezichten

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

The REAL BUTTON Freak

Een goede piloot doet geen gewagde inhaal manouvers maar manouvers waar hij zeker van weet dat hij er nog ongschonden uit komt.

Als je onbezonnen en roekeloos rijd kan je jezelf en andere ernstige schade toebrengen.

Juan Pablo

Denk je nou echt dat hij  een ander "erstige schade" kan toebrengen?
Het zijn alllemaal van die kleine akkefietje, neem Spa en Suzuka als voorbeeld, meestal is dat dan om het in een bocht in te halen, dus met een lage snelheid.
En als ik me niet vergis heeft Sato nooit een serieuze klapper veroorzaakt (Monaco 2004 buiten beschouwing gelaten, want dat was een technisch probleem

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Ferrari 2010

Citaat van: Juan Pablo op 12 oktober 2005 - 16:33:50
Denk je nou echt dat hij een ander "erstige schade" kan toebrengen?
Het zijn alllemaal van die kleine akkefietje, neem Spa en Suzuka als voorbeeld, meestal is dat dan om het in een bocht in te halen, dus met een lage snelheid.
En als ik me niet vergis heeft Sato nooit een serieuze klapper veroorzaakt (Monaco 2004 buiten beschouwing gelaten, want dat was een technisch probleem

Een rijder die wilt inhalen moet zorgen dat dat ook mogelijk is, of dat nu in een bocht aan lage snelheid is, of op een recht stuk tegen de 350/uur. 1 keer kan dat voorkomen, maar tegen een coureur in de F1 is zou hij och al wel moeten weten wat wel en niet mogelijk is met een formule wagen ! Dus akkefietjes noem ik het niet, het zijn zware fouten!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

fawlty

volgens mij kan sato beter met de safety car gaan rondrijden, niemand voor hem om nog van de baan te rammen! ;D
Ja sluw is die Hamilton

Ferrari 2010

#26
Citaat van: fawlty op 12 oktober 2005 - 20:06:50
volgens mij kan sato beter met de safety car gaan rondrijden, niemand voor hem om nog van de baan te rammen! ;D
Om hem dan nog een record te geven ofwat? "safety-car veroorzaakt botsing", ik zie het al zo voor me ... ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.