GP van Brazilië

Gestart door Eric, 19 september 2005 - 11:52:59

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: Supermariobros op 21 september 2005 - 20:11:53
Citaat van: Schumi 2005 op 21 september 2005 - 20:09:40
Citaat van: Supermariobros op 21 september 2005 - 20:03:32
Tijdje geleden, maar het blijft de schuld van Schumacher en Ferrari :D ;D :D ;D :D ;D
ER was een 3-tal topics geleden beslist om hiermee te stoppen. Wie is het ermee eens om hier een ban op te gooien? Het niet volgen van het "forummen aggreement" moet bestraft worden! >:( ;)

Goed geprobeerd om me zo in te halen :D :D :D
sorry, maar je moet niet paranoïa gaan doen hé ;)
Ik ben met veel bezig, maar niet met het inhalen van jouw forumtijd, ik sta 3 dagen achter ofzo, dat kan ik onmogelijk met 1 dag ban inhalen hé ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Citaat van: Schumi 2005 op 21 september 2005 - 20:16:51
Citaat van: Supermariobros op 21 september 2005 - 20:11:53
Citaat van: Schumi 2005 op 21 september 2005 - 20:09:40
Citaat van: Supermariobros op 21 september 2005 - 20:03:32
Tijdje geleden, maar het blijft de schuld van Schumacher en Ferrari :D ;D :D ;D :D ;D
ER was een 3-tal topics geleden beslist om hiermee te stoppen. Wie is het ermee eens om hier een ban op te gooien? Het niet volgen van het "forummen aggreement" moet bestraft worden! >:( ;)

Goed geprobeerd om me zo in te halen :D :D :D
sorry, maar je moet niet paranoïa gaan doen hé ;)
Ik ben met veel bezig, maar niet met het inhalen van jouw forumtijd, ik sta 3 dagen achter ofzo, dat kan ik onmogelijk met 1 dag ban inhalen hé ;)

Ik had het op de aantal berichten, ik heb gezien dat je vandaag goed genaderd bent. Je had geluk, ik was de hele namiddag niet thuis.

Nu graag weer on-topic.

The REAL BUTTON Freak

Laat ons toch hopen op een spannende race en dat het kampioenschap pas beslist in een apotheose in China.

How is with me.

AL de mensen die ooit gezegd hebben dat Ferrari het seizoen saai maken mogen een mail naar Maranello sturen om hen te bedanken voor bewezen diensten. ;D

Eric

Citaat van: The REAL Freak op 22 september 2005 - 00:08:51
Laat ons toch hopen op een spannende race en dat het kampioenschap pas beslist in een apotheose in China.

How is with me.

AL de mensen die ooit gezegd hebben dat Ferrari het seizoen saai maken mogen een mail naar Maranello sturen om hen te bedanken voor bewezen diensten. ;D

inderdaad, en we zullen meteen vragen of ze het nog enkele seizoenen zo willen houden... ;) ;D

Ik hoop ook dat het kampioenschap nog nietbeslist zal worden, maar ik vrees voor de zaak...nu ja, als Alonso nu kampioen zou worden moet ik in de States niet speciaal op zoek gaan naar een tv zender die het F1 uitzend.  8)

IVY440

Citaat van: Doefie op 21 september 2005 - 18:43:35
B.A.R. had voor 1999 twee hoofdsponsors (555 en Lucky Strike) en wou de ene wagen in het rood-wit van Lucky Strike en de andere wagen in het blauw-geel van 555 laten rijden. Toen kwam de FIA ertussen en kwam met de regels dat voor de duidelijkheid voor iedereen alle wagens van een team in dezelfde kleuren moesten worden geschilderd.

Was toen een prachtige wagen om te zien. Heb er een schaalmodel van gekocht in Spa dit jaar  :P


Doefie

Citaat van: IVY440 op 22 september 2005 - 09:51:47
Citaat van: Doefie op 21 september 2005 - 18:43:35
B.A.R. had voor 1999 twee hoofdsponsors (555 en Lucky Strike) en wou de ene wagen in het rood-wit van Lucky Strike en de andere wagen in het blauw-geel van 555 laten rijden. Toen kwam de FIA ertussen en kwam met de regels dat voor de duidelijkheid voor iedereen alle wagens van een team in dezelfde kleuren moesten worden geschilderd.

Was toen een prachtige wagen om te zien. Heb er een schaalmodel van gekocht in Spa dit jaar  :P



Was een van de mooiste wagens ooit, vind ik persoonlijk. Net zoals hun testwagen van dat seizoen (heb trouwens beide wagens (testwagen en racewagen) in schaalmodel :))


FerrariMan

Ik hoop dat Schumacher eens ééntje kan winnen...

The REAL BUTTON Freak

Tja, alles is mogelijk in de F1, Albers zou ook kunnen winnen he.

Toch neem ik aan dat de Ferrari's blij mogen zijn als ze punten pakken.

Hoewel het me pijn doet om het te zien. Alhoewel, Red Bull is mijn hoop in bange dagen.

Alan Blues

Citaat van: Benny Dict op 22 september 2005 - 13:03:43
Ik hoop dat Schumacher eens ééntje kan winnen...

Ik niet...  :D :D

Toch vraag ik me af of, indien hij zou winnen, dat sprongetje nog zou doen op het podium...  :)

FerrariMan

Citaat van: Alan Blues op 22 september 2005 - 16:43:53
Citaat van: Benny Dict op 22 september 2005 - 13:03:43
Ik hoop dat Schumacher eens ééntje kan winnen...

Ik niet...  :D :D

Toch vraag ik me af of, indien hij zou winnen, dat sprongetje nog zou doen op het podium...  :)
Vrij zeker van. En dan komen er weer topics van...

Bridgestone spreekt over nieuwe superbanden. Montezemolo zei dat hij er zeker van was dat Ferrari nog eentje zou winnen. Ik ben benieuwd....maar hecht er weinig waarde aan.

The REAL BUTTON Freak

Ik denk van wel, en dan zen twee middenvingers in de luchtsteken om Alonso duidelijk te maken dat het zen tweede overwinning van het seizoen is ;D

Juan Pablo

 ;D

ik zag trouwens nog deze mooie foto


O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Ferrari 2010

mooie foto, maar rondom hget circuit staat het cht volgepropt met huizen zeg :o :o
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Schumi 2005 op 22 september 2005 - 19:18:33
mooie foto, maar rondom hget circuit staat het cht volgepropt met huizen zeg :o :o

De sloppenwijken van São Paulo ...

Men klaagt elk jaar dat er zoveel gestolen en bedreigd wordt. Niet moeilijk als je een miljoenenproject neerplant in een sloppenwijk waar ze nog armer zijn dan de straat zelf (beeldspraak he)

Amateur

ik vind het bizar; dat het tussen de sloppenwijken staat wist ik wel maar ik kan me niet herinneren dat ik het circuit al ooit op deze manier gezien heb.
wel heel confronterend, zo.
:o