GP van Brazilië

Gestart door Eric, 19 september 2005 - 11:52:59

« vorige - volgende »

IVY440

Mss krijgen we wel zoiets als in 2003. Hopelijk gaat de race dan nog wat langer door zodat FA toch niet op het podium staat, anders is het voor niets geweest  ;D

FerrariMan

Ik wil enkel en alleen een Schumi-show zien... :(

Rippie

Wedden dat het droog blijft?  :(
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Juan Pablo


O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Tufke

Hoi, weet er iemand waar je mss op Internet de wedstrijd kan volgen? want we vinden geen tv-zender die het live uitzendt :-[

sledge

LaDeux moest al 5 minuten bezig zijn, maar het is een herhaling van de tennis :s
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Tim C

* Tim C houdt z'n mousepointer boven update

Doefie

Alonso is wereldkampioen ... McLaren is rustig aan het "uitbollen".

Tim C

en daar gaan we dan.


Proficiat aan Fernando

Ferrari 2010

Geen regen, nogtans hadden ze het om kwart voor 3 lokale tijd verwacht als ik het goed heb begrepen. Achja, regen of niet, Montoya heeft gewonnen en Alonso is kampieon, dat zijn de hoofdpunten van deze race...

Startcrash hadden ze zelf gezocht, ze moesten webber (het was toch Webber hé?) maar niet zo insluiten. Gevolg was dat Webber zelf niet crashte maar de 2 sandwichers wel ;D ;D

En Monteiro valt alsnog een race uit dit seizoen. ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Schumi 2005 op 25 september 2005 - 20:43:55
Geen regen, nogtans hadden ze het om kwart voor 3 lokale tijd verwacht als ik het goed heb begrepen. Achja, regen of niet, Montoya heeft gewonnen en Alonso is kampieon, dat zijn de hoofdpunten van deze race...

Startcrash hadden ze zelf gezocht, ze moesten webber (het was toch Webber hé?) maar niet zo insluiten. Gevolg was dat Webber zelf niet crashte maar de 2 sandwichers wel ;D ;D

En Monteiro valt alsnog een race uit dit seizoen. ;D

Antônio Pizzonia, David Coulthard en Mark Webber waren bij het startincident betrokken. Pizzonia in het midden, Coulthard aan de buitenkant en Webber aan de binnenkant.

IVY440

Vreemd dat McLaren toch geen teamorders toepaste: stel je voor: JPM en KR zijn al gefinished en FA gaat van de baan in de bocht waar gisteren RD eraf ging. Zou pas zonde zijn.
Spijtig voor Kimi: zag er dan ook (net als JPM) niet echt gelukkig uit op het podium.
Ook spijtig voor Monteiro die zijn 1e DNF van het seizoen meemaakte  :(

Ferrari 2010

Citaat van: Tim C op 25 september 2005 - 20:35:01
en daar gaan we dan.


Proficiat aan Fernando
Waarom heb je geen foto gekozen van zen eerste overwinning dit jaar? Waar ie zen eerste vingertje in de lucht steekt, zen eerste wereldtitel? ;D ;D (sorry, ik kan het niet laten...)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Citaat van: IVY440 op 25 september 2005 - 21:04:37
Vreemd dat McLaren toch geen teamorders toepaste: stel je voor: JPM en KR zijn al gefinished en FA gaat van de baan in de bocht waar gisteren RD eraf ging. Zou pas zonde zijn.
Spijtig voor Kimi: zag er dan ook (net als JPM) niet echt gelukkig uit op het podium.
Ook spijtig voor Monteiro die zijn 1e DNF van het seizoen meemaakte  :(
Ik dacht dat ook eerst, maar enkel in het beovengenoemde geval had dat effect gehad, en je zou dan gesnapt worden op teamorders. Maar ik had wel verwacht dat Montoya wat trager zou rijden na zen 2de stop en zodoende Kimi voor hem laten komen na diens stop...
Maar uiteindelijk bleek het een verloren zaak, dan had hij nog 15 punten voorgestaan, veel om in te halen op 2GP's niet?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

#74
Citaat van: Schumi 2005 op 25 september 2005 - 21:05:08
Waarom heb je geen foto gekozen van zen eerste overwinning dit jaar? Waar ie zen eerste vingertje in de lucht steekt, zen eerste wereldtitel? ;D ;D (sorry, ik kan het niet laten...)

Niet goed genoeg voor meneer ja?  ;D :D

Citaat van: IVY440 op 25 september 2005 - 21:04:37
Ook spijtig voor Monteiro die zijn 1e DNF van het seizoen meemaakte  :(

Had bijna M.Schumacher zijn record geëvenaard (17 finishes op rij in één seizoen)

Citaat van: Schumi 2005 op 25 september 2005 - 21:08:18
Citaat van: IVY440 op 25 september 2005 - 21:04:37
Vreemd dat McLaren toch geen teamorders toepaste: stel je voor: JPM en KR zijn al gefinished en FA gaat van de baan in de bocht waar gisteren RD eraf ging. Zou pas zonde zijn.
Spijtig voor Kimi: zag er dan ook (net als JPM) niet echt gelukkig uit op het podium.
Ook spijtig voor Monteiro die zijn 1e DNF van het seizoen meemaakte :(
Ik dacht dat ook eerst, maar enkel in het beovengenoemde geval had dat effect gehad, en je zou dan gesnapt worden op teamorders. Maar ik had wel verwacht dat Montoya wat trager zou rijden na zen 2de stop en zodoende Kimi voor hem laten komen na diens stop...
Maar uiteindelijk bleek het een verloren zaak, dan had hij nog 15 punten voorgestaan, veel om in te halen op 2GP's niet?

15 punten op twee races zijn in te halen, maar dan moet je wel minstens 2x 2de worden en de andere geen enkel punt halen... Nu ja, bij McLaren willen ze Montoya aan de derde plaats in het kampioenschap helpen, de wereldtitel bij de constructeurs en de motor sparen voor in Japan...