Dubai F1

Gestart door bogief1, 16 september 2005 - 16:48:25

« vorige - volgende »

bogief1

Weet er iemand of dit team nu door gaat?
Normaal gingen zij er toch bij komen in 2006?
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Mikacouli

De plannen voor dubai F1 zijn opgebergd. Maar er zou sprake zijn van een tweede McLaren team maar daar is er ook nog niks concreets over. Maar ik denk dat het daar ook al een beetje te laat voor is.

Ferrari 2010

Dat is eigenlijk hetgeen dubaiF1 wilde doen hé. Ze zouden een mercedes motor en een McLaren chassis nemen, dus eigenlijk een beetje een 2de McLaren-Mercedes team maar dan wel zonder dat het van dezelfde is. Nuja, dan kan ik ook winnen hoor...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli

Citaat van: Schumi 2005 op 16 september 2005 - 17:38:14
Dat is eigenlijk hetgeen dubaiF1 wilde doen hé. Ze zouden een mercedes motor en een McLaren chassis nemen, dus eigenlijk een beetje een 2de McLaren-Mercedes team maar dan wel zonder dat het van dezelfde is. Nuja, dan kan ik ook winnen hoor...
De investeerders uit dubai zouden afgehaakt hebben. En natuurlijk zou het tweede team voor geen gevaar zorgen voor McLaren. Het zou geheel afhankelijk werken tov McLaren F1.
Geen jaloezie opwekken he, het zou niet meer zijn dan de ferrari-sauber samenwerking! Nuja, dan kan ik ook winnen hoor...

Juan Pablo

Nadat het aangekondigd was dat DubaiF1 er zou komen, heb ik er niets meer over gehoord,.. het was waarschijnlijk niet zo'n serieuze bussines, net zoals dat Irvine een f1-team wil kopen/maken.

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Ferrari 2010

Citaat van: Mikacouli op 16 september 2005 - 17:59:25
Citaat van: Schumi 2005 op 16 september 2005 - 17:38:14
Dat is eigenlijk hetgeen dubaiF1 wilde doen hé. Ze zouden een mercedes motor en een McLaren chassis nemen, dus eigenlijk een beetje een 2de McLaren-Mercedes team maar dan wel zonder dat het van dezelfde is. Nuja, dan kan ik ook winnen hoor...
De investeerders uit dubai zouden afgehaakt hebben. En natuurlijk zou het tweede team voor geen gevaar zorgen voor McLaren. Het zou geheel afhankelijk werken tov McLaren F1.
Geen jaloezie opwekken he, het zou niet meer zijn dan de ferrari-sauber samenwerking! Nuja, dan kan ik ook winnen hoor...
Maar daar gebruiken ze niet hetzelfde chassis hé. Als ik me niet vergis wilden ze hetzelfde chassis en dezelfde motor. Op een paar stukken na komt dat dus neer op een 2de team maar dan met klantenmotor en klantenchassis. Ok, ze zouden nooit beter zijn dan Mclaren zelf uiteraard...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

bogief1

Maw nog steeds maar 20 wagens op de grid. Terwijl de FIA mr privé-teams wilden, zijn er nu geen meer. Goed bezig daar  ::)
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Jasper

Williams is overduidelijk een privéteam hoor.

Mikacouli

Citaat van: Schumi 2005 op 16 september 2005 - 18:04:53
Citaat van: Mikacouli op 16 september 2005 - 17:59:25
Citaat van: Schumi 2005 op 16 september 2005 - 17:38:14
Dat is eigenlijk hetgeen dubaiF1 wilde doen hé. Ze zouden een mercedes motor en een McLaren chassis nemen, dus eigenlijk een beetje een 2de McLaren-Mercedes team maar dan wel zonder dat het van dezelfde is. Nuja, dan kan ik ook winnen hoor...
De investeerders uit dubai zouden afgehaakt hebben. En natuurlijk zou het tweede team voor geen gevaar zorgen voor McLaren. Het zou geheel afhankelijk werken tov McLaren F1.
Geen jaloezie opwekken he, het zou niet meer zijn dan de ferrari-sauber samenwerking! Nuja, dan kan ik ook winnen hoor...
Maar daar gebruiken ze niet hetzelfde chassis hé. Als ik me niet vergis wilden ze hetzelfde chassis en dezelfde motor. Op een paar stukken na komt dat dus neer op een 2de team maar dan met klantenmotor en klantenchassis. Ok, ze zouden nooit beter zijn dan Mclaren zelf uiteraard...
Ze krijgen teneerste niet hetzelfde chassis! Het zou door McLaren gemaakt worden maar dit gaat uiteraard niet over hetzelfde chassis.
Ten tweede, het is wel een beetje logisch dat ze niet over dezelfde motor zullen beschikken. Daar zou McLaren in hun eigen vingers snijden.
;)

Bruno

Citaat van: Mikacouli op 16 september 2005 - 22:33:44
Ten tweede, het is wel een beetje logisch dat ze niet over dezelfde motor zullen beschikken. Daar zou McLaren in hun eigen vingers snijden.
;)

Ik zou als ander team zelfs liever geen McLaren motor hebben. De reden moet ik er niet bij zetten zeker.  ;D ;)

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Eric

Citaat van: Bruno op 17 september 2005 - 00:01:09
Citaat van: Mikacouli op 16 september 2005 - 22:33:44
Ten tweede, het is wel een beetje logisch dat ze niet over dezelfde motor zullen beschikken. Daar zou McLaren in hun eigen vingers snijden.
;)

Ik zou als ander team zelfs liever geen McLaren motor hebben. De reden moet ik er niet bij zetten zeker.  ;D ;)

;D ;D ;D
Ik wou het zelfs niet zeggen...

Mclaren heeft een goed chassis, maar een "slechte" motor
Ferrari heeft een slecht chassis, maar een "goede" motor

Mikacouli

Citaat van: Eric op 17 september 2005 - 00:14:43
Citaat van: Bruno op 17 september 2005 - 00:01:09
Citaat van: Mikacouli op 16 september 2005 - 22:33:44
Ten tweede, het is wel een beetje logisch dat ze niet over dezelfde motor zullen beschikken. Daar zou McLaren in hun eigen vingers snijden.
;)

Ik zou als ander team zelfs liever geen McLaren motor hebben. De reden moet ik er niet bij zetten zeker.  ;D ;)

;D ;D ;D
Ik wou het zelfs niet zeggen...

Mclaren heeft een goed chassis, maar een "slechte" motor
Ferrari heeft een slecht chassis, maar een "goede" motor

Tjah, de mercedes is wel de krachtigste motor. Ze nemen een beetje risico  met de betrouwbaarheid maar zo zijn ze wel de snelste. Soms werkt het maar soms ook niet. Meestal zijn er dingen die kapot gaan dit jaar die niet aan de motor liggen maar er rond heen. Nu mogen ze ook al geen waterpompjes enzo meer vervangen. Het heeft dit jaar nog niet veel aan de motor specifiek gelegen. Jammer van de regel die zegt dat ze niet aan de motor mogen komen en al hetgeen ermee te maken heeft.

Bruno

Citaat van: Eric op 17 september 2005 - 00:14:43
Citaat van: Bruno op 17 september 2005 - 00:01:09
Citaat van: Mikacouli op 16 september 2005 - 22:33:44
Ten tweede, het is wel een beetje logisch dat ze niet over dezelfde motor zullen beschikken. Daar zou McLaren in hun eigen vingers snijden.
;)

Ik zou als ander team zelfs liever geen McLaren motor hebben. De reden moet ik er niet bij zetten zeker.  ;D ;)

;D ;D ;D
Ik wou het zelfs niet zeggen...

Mclaren heeft een goed chassis, maar een "slechte" motor
Ferrari heeft een slecht chassis, maar een "goede" motor


Dus kan je als team best een chassis van McLaren kopen en daar een Ferrari motor in steken.  :D

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Bruno

Citaat van: Mikacouli op 17 september 2005 - 00:50:19
Citaat van: Eric op 17 september 2005 - 00:14:43
Citaat van: Bruno op 17 september 2005 - 00:01:09
Citaat van: Mikacouli op 16 september 2005 - 22:33:44
Ten tweede, het is wel een beetje logisch dat ze niet over dezelfde motor zullen beschikken. Daar zou McLaren in hun eigen vingers snijden.
;)

Ik zou als ander team zelfs liever geen McLaren motor hebben. De reden moet ik er niet bij zetten zeker.  ;D ;)

;D ;D ;D
Ik wou het zelfs niet zeggen...

Mclaren heeft een goed chassis, maar een "slechte" motor
Ferrari heeft een slecht chassis, maar een "goede" motor

Tjah, de mercedes is wel de krachtigste motor. Ze nemen een beetje risico  met de betrouwbaarheid maar zo zijn ze wel de snelste. Soms werkt het maar soms ook niet. Meestal zijn er dingen die kapot gaan dit jaar die niet aan de motor liggen maar er rond heen. Nu mogen ze ook al geen waterpompjes enzo meer vervangen. Het heeft dit jaar nog niet veel aan de motor specifiek gelegen. Jammer van de regel die zegt dat ze niet aan de motor mogen komen en al hetgeen ermee te maken heeft.

Alle'z, om meer specifiek te zijn: het pakket werkt niet. Ze zijn wel snel maar dat gaat ten koste van de betrouwbaarheid. Als ik me niet vergis hebben AL de teams motoren waar dingen zoals "waterpompjes enzo meer" aan hangen en bij die teams laat dat spul het niet afweten... 

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Doefie

Citaat van: Jasper op 16 september 2005 - 18:26:27
Williams is overduidelijk een privéteam hoor.

Zoals al zovaak gezegd, Williams heeft nog maar net 50-55% in handen van zijn eigen team ... is geen privéteam meer. Is wel zo begonnen, maar als hij dat zo had gehouden was het nu failliet. Net als McLaren en Ferrari.