Red de naam "Minardi"

Gestart door Juan Pablo, 15 september 2005 - 17:01:15

« vorige - volgende »

Juan Pablo

Nadat Minardi is overgenomen wil RB Miardi omdopen tot Red Bull Light, maar daar zijn veel (Minardi) fans het mee oneens.
Ze hebben een petitie gestart om zo te voorkomen dat het doke voor Minardi valt

klik op de link als je ook wil dat Minardi overleeft

www.forzaminardi.com

er hebben al 2279 mensen getekent

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Tim C


Jasper


Juan Pablo


O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Jasper

Ik zou het ook geen tragedie vinden als de naam zou veranderen. Het is jammer dat het team Minardi verdwijnt, maar de naam zelf, een groot verlies is dat eigenlijk niet hé.

Ferrari 2010

Ik ga het ook niet ondertekenen. Een petitie vor een naam? Doe ik niet aan mee, zal toch geen effect hebben...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Citaat van: Jasper op 15 september 2005 - 17:20:33
Helpt toch niet.
Niet té triestig doen he. Als iedereen zo dacht dan kon de 'gewone man' nooit niks klaarspelen tegen de groten.

Doefie

Ik heb getekend, samen met intussen al 2500 anderen...

Ontken het of niet, maar Minardi ís een grote naam uit de Formule 1-geschiedenis. Dat was Arrows, Lotus, Tyrrel, ... ook. Minardi draait al 20 jaar lang mee, al 20 jaar lang helemaal op de laatste startrij. Alle andere teams die met Minardi konden concurreren (Lola, EuroBrun, op het einde Brabham, ...) zijn er allemaal aangegaan. Minardi niet. En dat maakt hen net zo groot, het team dat op de meest sympathie kan steunen van de toeschouwers.

Ferrari, McLaren, Williams, Renault, B.A.R., ... hebben allemaal hun tegenstanders. Minardi heeft er zéér weinig, waarschijnlijk omdat ze achteraan meerijden. Maar dat bezorgt hen net zoveel sympathie. Er wordt wel eens neerbuigend over gedaan, maar probeer maar eens te overleven in de Formule 1 met 1/10 tot 1/2 van het budget van de top. Niet veel anderen zullen het 20 jaar lang uithouden. Daarom is het zo'n verlies. Niet op vlak van resultaten, maar wel op alle andere vlakken.

Natuurlijk, mensen die nog maar 5-6-7-8 jaar Formule 1 kijken kennen Minardi alleen als die twee wagentjes die de rij sluiten, maar kijk beetje verder in de geschiedenis van de Formule 1 en bekijk het eens anders, en dan merk je de waarde van Minardi ;)

Juan Pablo

Citaat van: Doefie op 15 september 2005 - 18:26:16
Ik heb getekend, samen met intussen al 2500 anderen...

Ontken het of niet, maar Minardi ís een grote naam uit de Formule 1-geschiedenis. Dat was Arrows, Lotus, Tyrrel, ... ook. Minardi draait al 20 jaar lang mee, al 20 jaar lang helemaal op de laatste startrij. Alle andere teams die met Minardi konden concurreren (Lola, EuroBrun, op het einde Brabham, ...) zijn er allemaal aangegaan. Minardi niet. En dat maakt hen net zo groot, het team dat op de meest sympathie kan steunen van de toeschouwers.

Ferrari, McLaren, Williams, Renault, B.A.R., ... hebben allemaal hun tegenstanders. Minardi heeft er zéér weinig, waarschijnlijk omdat ze achteraan meerijden. Maar dat bezorgt hen net zoveel sympathie. Er wordt wel eens neerbuigend over gedaan, maar probeer maar eens te overleven in de Formule 1 met 1/10 tot 1/2 van het budget van de top. Niet veel anderen zullen het 20 jaar lang uithouden. Daarom is het zo'n verlies. Niet op vlak van resultaten, maar wel op alle andere vlakken.

Natuurlijk, mensen die nog maar 5-6-7-8 jaar Formule 1 kijken kennen Minardi alleen als die twee wagentjes die de rij sluiten, maar kijk beetje verder in de geschiedenis van de Formule 1 en bekijk het eens anders, en dan merk je de waarde van Minardi ;)



hier sluit ik me helemaal bij aan, Minardi hoort gewoon in de f1       .

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Supermariobros

Ik volg al 16 jaar de F1 en heb altijd veel sympathie gehad voor Minardi, ik heb de petitie dus ook ondertekend.

Rippie

Heb het ook getekend aantal dagen terug. Vind het jammer dat alle bekende namen de laatste jaren verdwijnen. Nou gebeurde dat altijd al wel in de F1, maar nu gaat het wel erg snel. Binnen een jaar geen Sauber, Jaguar, Jordan en Minardi meer!  :(

Komt nog bij dat Minardi toch een van de sympathiekere teams was. Al 20 jaar vechtend tegen de grote teams. Veel talenten in de F1 gebracht met een minimaal budget...
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Doefie

Citaat van: Rippie op 15 september 2005 - 19:30:46
Veel talenten in de F1 gebracht met een minimaal budget...

Dat ook... wie herinnert zich nog waar coureurs als Mark Webber, Fernando Alonso, Jarno Trulli en Giancarlo Fisichella hun debuut maakten? ;)

IVY440

Ik heb daarstraks ook getekend. Alleen spijtig dat er weeral enkele grapjassen tussen zitten.
Jenson Button, Bernie Ecclestone, Adrian Newey  ::) Dat kan niet serieus zijn  :-\

Jasper

#13
Citaat van: Doefie op 15 september 2005 - 18:26:16
Ik heb getekend, samen met intussen al 2500 anderen...

Ontken het of niet, maar Minardi ís een grote naam uit de Formule 1-geschiedenis. Dat was Arrows, Lotus, Tyrrel, ... ook. Minardi draait al 20 jaar lang mee, al 20 jaar lang helemaal op de laatste startrij. Alle andere teams die met Minardi konden concurreren (Lola, EuroBrun, op het einde Brabham, ...) zijn er allemaal aangegaan. Minardi niet. En dat maakt hen net zo groot, het team dat op de meest sympathie kan steunen van de toeschouwers.

Ferrari, McLaren, Williams, Renault, B.A.R., ... hebben allemaal hun tegenstanders. Minardi heeft er zéér weinig, waarschijnlijk omdat ze achteraan meerijden. Maar dat bezorgt hen net zoveel sympathie. Er wordt wel eens neerbuigend over gedaan, maar probeer maar eens te overleven in de Formule 1 met 1/10 tot 1/2 van het budget van de top. Niet veel anderen zullen het 20 jaar lang uithouden. Daarom is het zo'n verlies. Niet op vlak van resultaten, maar wel op alle andere vlakken.

Natuurlijk, mensen die nog maar 5-6-7-8 jaar Formule 1 kijken kennen Minardi alleen als die twee wagentjes die de rij sluiten, maar kijk beetje verder in de geschiedenis van de Formule 1 en bekijk het eens anders, en dan merk je de waarde van Minardi ;)

Ach ja, ik ben dan ook een realist en geen romanticus, mijn denkwijze is heel anders: nu Minardi overgenomen is, komt er meer competitie. En dat is het enige dat telt. Het moet een wagen zijn met vier wilen en twee vleugels, en of dat nu Minardi heet of Red Bull, wat maakt dat uit?

En ook al héét het Minardi, het ís niet Minardi. Het verlies is toch al geleden, een naam maakt niets uit.

Ferrari 2010

Sluit ik me helemaal bij aan!
Het team is niet meer hetzelfde, dus geen reden om de naam hetzelfde te houden...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.