Foto's francorchamps 2005

Gestart door Mikacouli, 14 september 2005 - 18:31:01

« vorige - volgende »

Mikacouli

Zoals velen wss ben ik ook naar francorchamps afgezakt. Samen met mijn broer hebben we getracht zoveel mogelijk foto's te nemen. Het resultaat bleek 1528 foto's  ;D
Een deeltje ervan staat reeds online. Hier volgen er een paar.













Er zijn er veel meer te zien op http://www.mijnalbum.nl/Album=ARNCSI3N . Er komen er gedurende komende week wel nog veel online. ;)

De foto's kan je er vinden op volgend formaat.


Tim C

Prachtige foto's, zoals altijd :)

Ik weet niet waarom maar door het scherpte spel is dit mijn favoriet :)


Schumi nr1

Prachtige foto's! De Ferrari met Schumacher hier boven staat nu gecentreerd op mijn bureaublad.

Mikacouli

bedankt ;)
Het pitwalk gedeelte heb ik grotendeels tot mijn rekening gehouden. De actionshots is meer mijn broer zijn gedeelte alhoewel ik het ook wel leuk vind en dat er ook mooie resultaten van terecht komen.
Jammer dat ze wat kwaliteit verliezen door het uploaden maar dat is meestal wel het geval met gratis uploadsites.
Over het algemeen zijn we best tevreden.
volgend jaar nog beter want dan hebben we een extender. Ook gaan we in november een testsessie bijwonen in barcelona. Daar geraak je overal dichter bij dus dat zou ook iets speciaals moeten worden.

Ferrari 2010

Prachtige foto's mikacouli, maar ik ga ze niet op men bureaublad zetten, daar blijft de ferrari-wallpaper die je voor F1-geschiedenis.be hebt gemaakt :P

Citaat van: Tim C op 14 september 2005 - 18:49:02
Prachtige foto's, zoals altijd :)

Ik weet niet waarom maar door het scherpte spel is dit mijn favoriet :)


Is het "boormachine" voor de banden veronderstel ik. Ziet er helemaal anders uit dan ik had verwacht :o
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Deze vind ik zeer geslaagd. Professioneel. :)


Juan Pablo

mooie foto's, mijn persoonlijke favoriet is die foto v/d neus van de Toyota

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Mikacouli

Citaat van: Jasper op 15 september 2005 - 17:39:56
Deze vind ik zeer geslaagd. Professioneel. :)


Vind ik een van de mindere. Was op de tribune op eau rouge maar daar stond die verdomde draad voor en voor we het wisten begon de sessie al.
@ Satosan. Dat is ook mijn favo foto uit de pitwalksessie.

IVY440

Een greep uit mijn foto's. Enkele opmerkingen : alle foto's behalve 1 zijn van donderdag en de kwaliteit van rijdende auto's is ook niet alles, dus wees beetje mild  ;)






Vrijdag ochtend



Alle foto's van donderdag op http://robwuyts.fotopic.net/

Doefie

Mijn foto's zijn te groot :-\

Waren trouwens maar 5 of 6 gelukt van de 20 ofzo ...

Ferrari 2010

Ik vind ze nochtans niet zo heel slecht hoor. Ok, de rijdende foto's zijn niet al te goed en de menigte is nogal wazig, maar niet iedereen kan professioneel fotoaparatuur kopen hé ;) Dat kt veel geld, de meeste moeten het stellen met een simpele digi van €500 of minder ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli

Ja zitten mooie foto's tussen. wij zijn trouwens ook zo gestart.
Vandaag of morgen zouden er nog zo'n 80 moeten bijkomen en hoofdzakelijk van de zaterdag. Eerst nog een beetje werk met te resizen.

Ferrari 2010

Citaat van: Mikacouli op 22 september 2005 - 17:35:53
Ja zitten mooie foto's tussen. wij zijn trouwens ook zo gestart.
Vandaag of morgen zouden er nog zo'n 80 moeten bijkomen en hoofdzakelijk van de zaterdag. Eerst nog een beetje werk met te resizen.
Zo veel werk is dat toch niet? Vroeger deed ik het met irfanview, dat was wel veel werk. Maar nu heb ik "image resizer" dat zich in het "rechtermuisknopmenu" plaatst. Alles selecteren, 1 klik, gewenste groote ingeven en op ok klikken :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli

Citaat van: Schumi 2005 op 22 september 2005 - 19:20:54
Citaat van: Mikacouli op 22 september 2005 - 17:35:53
Ja zitten mooie foto's tussen. wij zijn trouwens ook zo gestart.
Vandaag of morgen zouden er nog zo'n 80 moeten bijkomen en hoofdzakelijk van de zaterdag. Eerst nog een beetje werk met te resizen.
Zo veel werk is dat toch niet? Vroeger deed ik het met irfanview, dat was wel veel werk. Maar nu heb ik "image resizer" dat zich in het "rechtermuisknopmenu" plaatst. Alles selecteren, 1 klik, gewenste groote ingeven en op ok klikken :P
Mja het uploaden duurt wel wat langer. Er zijn nu een stuk of 30 foto's bijgevoegd. die zijn helemaal onderaan te zien.
Morgen komen de porsches, gp2's en  mini's
;)

Jasper

De extra foto's zijn wel knap gemaakt, maar toch zijn er maar enkelen bij die me echt overtuigen. Van de close-ups op de cockpits van de rijders die je de wagen altijd uit een rare hoek vind ik. En als je meer ziet van de motorkap dan van de neus is het ook niet écht écht goed. MAAR: ik zou het niet beter kunnen. :\ Een close-up is nog moeilijker dan een foto van de hele wagen, aan die snelheden. Dus: knap werk! ;)