Man van de race: België

Gestart door Ferrari 2010, 11 september 2005 - 15:36:58

« vorige - volgende »

Wie is de man van de race?

Räikkönen
12 (36.4%)
Alonso
0 (0%)
Button
2 (6.1%)
Webber
0 (0%)
Barrichello
0 (0%)
Villeneuve
2 (6.1%)
R. Schumacher
5 (15.2%)
Monteiro
10 (30.3%)
Klien
0 (0%)
Massa
0 (0%)
Montoya
0 (0%)
Trulli
0 (0%)
M. Schumacher
2 (6.1%)

Totaal aantal stemmen: 24

Ferrari 2010

Wie is de man van de race? Ik vind het persoonlijk een moeilijke keuze  ???
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Raikkie

Kimi Räikkönen heeft gedaan wat hij moest doen, foutloze race gereden. Ralf Schumacher heeft ook een prachtige race gereden en de 8ste plaats van Monteiro vind ik ook super !!!

Jasper

Ralf Schumacher of Monteiro... Ralf Schumacher ging wel van de baan maar dat was door z'n slicks. Dat hij de McLaren kon volgen kwam dan weer doordat hij lichter stond, én hij had het geluk dat hij net voor de SC pitte waardoor hij veel tijd won. Ik ga voor Monteiro.


razzle_dazzle

Monteiro, uitslag zegt genoeg denk ik  :).

dj Peter

Monteiro,met een Jordan 8e eindigen is geen sinecure al spelen er heel wat factoren in zijn voordeel waaronder het uitvallen van enkele toppers. Maar desalniettemin knappe prestatie. Komt daarbij nog het feit dat hij als rookie de enige is die tot hiertoe alle wedstrijden uitreed..

razzle_dazzle

Citaat van: SaffierFM op 11 september 2005 - 16:03:27
Monteiro,met een Jordan 8e eindigen is geen sinecure al spelen er heel wat factoren in zijn voordeel waaronder het uitvallen van enkele toppers. Maar desalniettemin knappe prestatie. Komt daarbij nog het feit dat hij als rookie de enige is die tot hiertoe alle wedstrijden uitreed..

Straf eigenlijk hé maar hij is wel geen man van het weekend natuurlijk  :P (grapje ;)

viperke82

ralf, heeft montoya het vuur aan de schenen gelegd, na 3 pitstops toch nog 7de

monteiro heeft geluk gehad met de situaties

Ferrari 2010

Monteiro, heeft inderdaad veel geluk gehad, maar Jordan stond echt wel sterk deze race. Dat was duidelijk denk ik...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros


Raikkonen MASTER

Toch Kimi gekozen.

Liet zich niet in de luren leggen en ging tactisch heel goed toen hij Montoya dreigde in te halen.

Geen risico's genomen en op een schitterend moment 3 seconden van zijn besttijd afgedaan om nadien voorbij Montoya uit de pits te komen.

Ralf Schumacher niet omdat hij een kinderlijke fout maakte bij de bandenwissel. Dat is zijn keuze, hij is piloot en weet hoeveel er nog werkelijk nat is van de baan. Maar wat wil je met de helft van de baan die nog zoveel spray oplevert. Vond het een heel amateuristische fout van hem. Daarom geen man van de race.

Mooie plek van Monteiro maar daarom wordt hij voor mij toch niet de man van de race.

Doefie

Villeneuve heeft ook nog eens sterk gepresteerd :), Barrichello anonieme race maar wel tien plaatsen gewonnen. Webber ook wel mooi.

Maar mijn stem gaat naar Monteiro.

phil69

Voor mij Villeneuve, intelligente race in de Sauber, mooi zesde

Verder Kimi uiteraard, Alonso, Button en Monteiro 16/16 en een punt

goeie prestaties van die mannen,

IVY440

Kimi, deed wat hij moest doen, wat niet kan gezegd worden van JPM  ::) (reden vermeld ik zo dadelijk bij de officiële topic van de GP  ;) )

Alan Blues