Help !

Gestart door Doefie, 09 september 2005 - 16:45:41

« vorige - volgende »

Doefie

DRINGEND !

Zijn er nog mensen die zondag naar de race gaan en een ticket teveel hebben??

Ik heb één Gold 3 (vlak voor de start/finish) maar mijn vader is mijn vervoer en die heeft nu geen ticket... Anders kan ik niet gaan. Heeft er daarom nog iemand een ticket waarmee hij /zij niets doet? Bronze/Silver/Gold, allemaal goed...

Eric

Citaat van: Doefie op 09 september 2005 - 16:45:41
DRINGEND !

Zijn er nog mensen die zondag naar de race gaan en een ticket teveel hebben??

Ik heb één Gold 3 (vlak voor de start/finish) maar mijn vader is mijn vervoer en die heeft nu geen ticket... Anders kan ik niet gaan. Heeft er daarom nog iemand een ticket waarmee hij /zij niets doet? Bronze/Silver/Gold, allemaal goed...

ga gewoon vroeg naar het circuit op zondag en koop daar een ticket...de verkoop is toch pover, dus zijn er tickets in overvloed  ;)

Tim C

Idd, waarschijnlijk zelfs veel goedkoper dan dat je nu van internet iemand koopt.

Ze moeten 69.000 verkopen om break even te zijn, en er zijn maar 45.000 verkocht. Kaartjes zat dus

sledge

Zijn er mensen die nog van plan zijn last minute te gaan? Ik ben er over aan het nadenken om eerlijk te zijn. 25% kans dat ik ga
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Tim C

misschien, als de prijs wat zakt :)

Eric

Citaat van: sledge op 09 september 2005 - 16:56:59
Zijn er mensen die nog van plan zijn last minute te gaan? Ik ben er over aan het nadenken om eerlijk te zijn. 25% kans dat ik ga

misschien kan je eerst zien wat het weer gaat brengen  ;)

sledge

Citaat van: Tim C op 09 september 2005 - 17:22:49
misschien, als de prijs wat zakt :)

Waar vind je de prijzen? Ben wat aan het rondzien, maar vind zo direct niks weer.
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

sledge

Citaat van: Eric op 09 september 2005 - 17:23:05
Citaat van: sledge op 09 september 2005 - 16:56:59
Zijn er mensen die nog van plan zijn last minute te gaan? Ik ben er over aan het nadenken om eerlijk te zijn. 25% kans dat ik ga

misschien kan je eerst zien wat het weer gaat brengen  ;)

Van een beetje water is nog niemand gestorven ;)
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Ferrari 2010

neen, maar als de race afgelast wordt doordat het te hard regent ben je veel met je kaartje hé ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

sledge

Citaat van: Schumi 2005 op 09 september 2005 - 19:10:24
neen, maar als de race afgelast wordt doordat het te hard regent ben je veel met je kaartje hé ;)

Dan zouden wij bij de 50.000 behoren die bij de legendarische gp van België waren ;)
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Ferrari 2010

ik zal wel een ander legendarisch feit opzoeken dan hoor, eentje die minder dan €200 kost :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Schumi 2005 op 09 september 2005 - 20:41:55
ik zal wel een ander legendarisch feit opzoeken dan hoor, eentje die minder dan €200 kost :P

Dan mag je ver zoeken ;)

Ferrari 2010

#12
Ik kan mezelf ook legendarisch maken hé :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie


Ferrari 2010

En, heb je er een gevonden? :-\ Ik zie dat je nog online bent, betekent dat slecht nieuws voor jouw?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.