GP van België

Gestart door Ferrari 2010, 05 september 2005 - 22:13:45

« vorige - volgende »

Jasper

Om u een oog uit te blijten... :'( :'(

Raikkie

Citaat van: SaffierFM op 11 september 2005 - 15:49:45
Citaat van: Raikkie op 11 september 2005 - 15:17:52
Aan alle Ferrari-fans die op teamorders bij McLaren gehoopt hadden : Muahahahaha ;D
Aan alle McLaren-fans die op een één-twee gehoopt hadden: MUAHAHAHA  :P
:)
Van mij moest Montoya niet tweede worden hoor, ik had gewoon liever gehad dat die Spanjaard die bij Renault rijdt niet (zo hoog) op het podium stond  ;)

Schumi nr1

Het was toch wel een spectaculaire race, lekker op de botsauto's :P :).

razzle_dazzle

De wereldkampioen in spé bedoel je?  :P


dj Peter

Citaat van: Raikkie op 11 september 2005 - 15:53:05
Citaat van: SaffierFM op 11 september 2005 - 15:49:45
Citaat van: Raikkie op 11 september 2005 - 15:17:52
Aan alle Ferrari-fans die op teamorders bij McLaren gehoopt hadden : Muahahahaha ;D
Aan alle McLaren-fans die op een één-twee gehoopt hadden: MUAHAHAHA  :P
:)
Van mij moest Montoya niet tweede worden hoor, ik had gewoon liever gehad dat die Spanjaard die bij Renault rijdt niet (zo hoog) op het podium stond  ;)
Toen ik die Renault zag crashen hoopte ik stilletjes dat het Fernando zou zijn..  : ;D

viperke82

Citaat van: Raikkie op 11 september 2005 - 15:30:46
:o ::) :-\ :'( :'( :'( Pizzonia moet ook niet onderdoen voor Sato  >:( >:( >:(

je kan niet oordelen, want er zijn geen beelden van

dj Peter

Citaat van: Razzle_dazzle op 11 september 2005 - 14:36:05
HoereSato man man ::)
Het incident wordt onderzocht door de raceleiding....ik hoop dat het staartje krijgt voor die jap

Raikkie

Citaat van: SaffierFM op 11 september 2005 - 15:55:59
Citaat van: Raikkie op 11 september 2005 - 15:53:05
Citaat van: SaffierFM op 11 september 2005 - 15:49:45
Citaat van: Raikkie op 11 september 2005 - 15:17:52
Aan alle Ferrari-fans die op teamorders bij McLaren gehoopt hadden : Muahahahaha ;D
Aan alle McLaren-fans die op een één-twee gehoopt hadden: MUAHAHAHA  :P
:)
Van mij moest Montoya niet tweede worden hoor, ik had gewoon liever gehad dat die Spanjaard die bij Renault rijdt niet (zo hoog) op het podium stond  ;)
Toen ik die Renault zag crashen hoopte ik stilletjes dat het Fernando zou zijn..  : ;D
Je was niet de enige  ;D  Arme Fisico  ???

dj Peter

Citaat van: viperke82 op 11 september 2005 - 15:57:27
Citaat van: Raikkie op 11 september 2005 - 15:30:46
:o ::) :-\ :'( :'( :'( Pizzonia moet ook niet onderdoen voor Sato  >:( >:( >:(

je kan niet oordelen, want er zijn geen beelden van
inderdaad, het zou ook JP's fout kunnen zijn hé....

razzle_dazzle

Raikkonen verdiende winnaar. Alonso bekeek het vanop een afstandje en zag dat het goed was. Bridgestone presteerde niet slecht vandaag ==> Barrichello, Monteiro,...en Sato moet dringend ophoepelen! Tot zover de race die ik gezien heb.

viperke82

Citaat van: Razzle_dazzle op 11 september 2005 - 16:04:29
Alonso bekeek het vanop een afstandje en zag dat het goed was.

idd, hij heeft volgende race voldoende met een 3de plaats om wereldkampioen te worden.

Ferrari 2010

Citaat van: viperke82 op 11 september 2005 - 15:57:27
Citaat van: Raikkie op 11 september 2005 - 15:30:46
:o ::) :-\ :'( :'( :'( Pizzonia moet ook niet onderdoen voor Sato  >:( >:( >:(

je kan niet oordelen, want er zijn geen beelden van
Er zijn inderdaad geen beelden van (getoond op tv). Maar ik vermoed dat het iets is in de aard van hetgeen Sato met Schumi deed. Later geremd dan noodzakelijk, alleen zat Sato er vlak op en Pizzonia er met zen linkervoorwiel op. Zo vermoed ik dat het geberut is...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Raikkie

Monty reed op safe en Pizza was aan het pushen op zijn nieuwe banden. Toen remde Monty, vroeger dan Pizza verwachtte en BOEM  :)

Raikkonen MASTER

Waarom worden er geen straffen gegeven aan die rijders?

Ze zouden een soort systeem moeten vinden dat de rijder die een ander op die manier uit race zet, de premie moet betalen voor de andere rijder, afhankelijk op welke plaats hij rijdt.

Voorbeeld bij Montoya en Pizzonia: Pizzonia rijdt Montoya aan, Williams betaalt aan McLaren de premies voor de 2de plek.

Ik vind het compleet ongehoord dat er totaal niets wordt gedaan. De race was gereden, iedereen reed op safe en moet een dekselse Pizzonia nog ongelukken gaan veroorzaken.

Ivm Sato snap ik het meer omdat Sato nog in de running was voor een goeie plek en hij de plek van MS aanviel. Op een belachelijke en typische Sato-manier maar toch...

Raikkonen MASTER

Een vraagje ivm de kwali van Ralf Schumacher.

Je ziet hem tijdens de lange rechtse net voor het insturen op een knopje draaien aan zijn stuur... Enig idee waarvoor dat diende?

Wat kan hij daarmee aan de wagen veranderen? Je zag een 4-tal draaiknopjes op zijn stuur staan, hij draaide aan het knopje rechtsboven. Net naast de display.