M.Schumacher weigert aangeboden contractverlenging van Ferrari

Gestart door RadioActiveMan, 24 augustus 2005 - 17:09:56

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

volgend jaar kan Schumi meespelen met de rest als je het mij vraagt Eric. Of hij de wereldtittel haalt weet ik niet, maar de Ferrari zal ,dan wel weer copetitief zijn. Als zijn een goede V8 kunnen maken die beter is dan die van de rest kunnen ze makkelijk mee. Natuurlijk rest de vraag: is hun V8 beter? ...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Bwah, hij zal zowiezo in schoonheid eindigen, al is het zonder overwinning of titel. De man heeft legendarische duels uitgevochten met oude groten, nieuwe generaties en toekomstige kampioenen. De man heeft 7 wereldtitels gewonnen, heeft Ferrari terug naar de top helpen krijgen, heeft in '97 en '98 het WK spannend gehouden, heeft stomme dingen gedaan, heeft dan weer andere mensen verrast a la wenen op de persconferentie, heeft de Tifosi na een moeilijk begin in zijn handen gekregen en ze hebben nooit meer gelost...

Hij heeft zoveel gedaan en gewonnen in de sport dat hij hoe dan ook schoon zal eindigen :)

Het enige waar ik soms aan denk, dat laatste rondje, het zal iets speciaals zijn.

Eric

Hij kan weerblikken op een mooie carriere...niemand zal dat ontkennen.
We mogen ook zeggen dat hij één van de beste piloten ter wereld is...maar je loopbaan eindigen als ex wereldkampioen is niet echt in schoonheid he  ;)


Ferrari 2010

Citaat van: Eric op 27 augustus 2005 - 21:13:42
Hij kan weerblikken op een mooie carriere...niemand zal dat ontkennen.
We mogen ook zeggen dat hij één van de beste piloten ter wereld is...maar je loopbaan eindigen als ex wereldkampioen is niet echt in schoonheid he ;)


Niet echt nee, maar, als je nu net wereldkampioen bent geworden, en je hebt de intentie om altijd voor meer te willen gaan doe je der sowieso nog een jaartje bij. En die intentie heeft MS nog momenteel, zolang hij het kan en wil, waarom zou hij dan stoppen En dan bestaat de kans dat je niet in volledige schoonheid eindigt ja. Ik zou persoonlijk ook doorgaan als ik nog zou willen en kunnen hoor ;) (ok, ik ben MS niet en MS is mij niet nauurlijk ;) )
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

RadioActiveMan

Nu zegt hij dat de F1 te duur is mar meneer vindt 35miljoen € als loon niet genoeg.
Begrijpe wie begrijpe kan  :o ???

Ferrari 2010

Is inderdaad waar. Maar het gaat meer om alle investeringen denk ik. Wat is 35 miljoen op 1 miljard? Juist ja, 1/30ste... en dat is uiteraard niet min. Maar iedere goede rijder moet betaald worden, elke contractverlenging stijgt je loon (of is dat niet logisch soms?).

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

mike

Citaat van: Schumi 2005 op 03 september 2005 - 17:47:15
Is inderdaad waar. Maar het gaat meer om alle investeringen denk ik. Wat is 35 miljoen op 1 miljard? Juist ja, 1/30ste... en dat is uiteraard niet min. Maar iedere goede rijder moet betaald worden, elke contractverlenging stijgt je loon (of is dat niet logisch soms?).

Bovendien: dat de F1 te duur is, zegt hij zeker zelf. Dat hij 5 miljoen meer wil, is een gerucht dat de ronde doet in een specifieke context. We weten niet dat hij dat echt gezegd heeft.  Meer nog, hij heeft met zoveel woorden gezegd dat hij sowiseo pas volgend jaar beslist wat hij gaat doen en dat al de rest "speculaas" van de pers is.