Man van de race: Italie

Gestart door Ferrari 2010, 04 september 2005 - 15:21:53

« vorige - volgende »

Wie is de man van de race in Monza?

Montoya
Alonso
Fisichella
Räikkönen
Trulli
R. Schumacher
Pizzonia
Button
Massa
M. Schumacher

dj Peter


Doefie


phil69

Mijn witte hemd aangedaan om deze Manvanderace-eucharistie bij te wonen. Ben er vroeg bij zodat ik op de eerste rij kan plaatsnemen zoals elke goede gelovige. (tja kheb me bekeerd)

k'heb uiteraard gestemd voor....k'zou t'bij god nie meer weten....
euh...godvervlamstemilletdjuu, voor wie heb ik nu weer gestemd
Miljaardedjuu toch, kan er niet meer opkomen

tja, voor Montoya natuurlijk gotverdomme toch ;D

Mikacouli

Voor mij Montoya: De hele race aan de leiding gelegen en er is lef nodig om met die band te blijven doorrijden. Het was dan ook zijn eigen beslissing om verder te blijven rijden.
Montoya kan wel degelijk races winnen en hij bewijst dat hij een sterk coureur is zonder één foutje te maken.
Kimi ook fantastisch, hij reed de snelste ronde en dan moet je in het achterhoofd houden dat hij op een 1-stop zat wat nog ongelofelijker is. En met zoveel benzine nog op pole staan, echt bewonderingswaardig. Ja, voor mij is hij de beste. Jammer dat hij altijd zoveel pech kent :-\

Alan Blues

Ik heb op Montoya gestemd. Je moet kl**** aan je lijf hebben om met die kapotte band nog verder te rijden en te winnen!

Pizzonia krijgt mijn 2de stem.

Bjorn

Kimi, ongetwijfeld!!

Pole met mega-zware wagen. Indien geen wissel van band werd hij 1ste of 2de. Knappe race ook van Monty en Alonso, maar mijn stem ging voor Kimi.  ;)
De Mens: In Het Gras![/color]

Raikkonen MASTER

100% Kimi.

Hij stak er overal met kop en schouders bovenuit. Dat hij zo'n tijd kan neerzetten met een wagen die zó zwaar was.  :o

Ik had verwacht dat hij licht zou staan en het verbaasde me dat hij maar voor 1 stop ging.

Maar net zoals altijd loopt er wel iets mis bij hem. Een perfect seizoen is volgens mij niet mogelijk.
Alonso wordt WK van de regelmaat, Kimi is voor mij de man van het seizoen. Kan raar klinken maar zo zie ik het. Geef Kimi een wagen die niet uitvalt en het zou lang duren voor je Alonso aan de finish ziet komen als 2de.

Jasper

Kimi is zowat de enige van de top-8 die een spin maakte denk ik dus ik blijf niet inzien hoe mensen op hem kunnen stemmen.

Een Montoya, Alonso, Fisichella, Pizzonia, hebben allemaal foutloos gereden. Toch blijft Kimi evenveel stemmen krijgen.

Bjorn

Citaat van: Jasper op 05 september 2005 - 18:29:17
Kimi is zowat de enige van de top-8 die een spin maakte denk ik dus ik blijf niet inzien hoe mensen op hem kunnen stemmen.

Een Montoya, Alonso, Fisichella, Pizzonia, hebben allemaal foutloos gereden. Toch blijft Kimi evenveel stemmen krijgen.

Omdat je alles té eenzijdig blijft bekijken. Uiteindelijk stond hij het zwaarst van die top 8 én reed hij alsnog met overschot de pole. Je moet wikken en wegen denk ik dan.  ;)
De Mens: In Het Gras![/color]

Mikacouli

Citaat van: Jasper op 05 september 2005 - 18:29:17
Kimi is zowat de enige van de top-8 die een spin maakte denk ik dus ik blijf niet inzien hoe mensen op hem kunnen stemmen.

Een Montoya, Alonso, Fisichella, Pizzonia, hebben allemaal foutloos gereden. Toch blijft Kimi evenveel stemmen krijgen.
Heb je nu iets tegen Kimi of wil je weer omgekeerd doen? Kimi pushte hard en maakte zo een klein foutje, wat hem trouwens geen positie heeft gekost. Wie zegt dat hij fisi nog ging kunnen inhalen. Dus geen duur foutje. En als je nog de snelste ronde zet in de voorlaatste ronde, chapeau?
Iedereen zei achter de kwalie, ik had verwacht dat hij zwaar zou starten. Wel dat was ie maar iedereen dacht dat hij licht stond. Aan ron's glimlach zag ik direct dat hij uitermate tevreden was en dat kun je moeilijk zijn als je weet dat je coureur 10 plaatsen achteruit moet. Dus dat wou al wat zeggen he.
Kimi zou gewonnen hebben zonder dat probleem want zonder dat probleem zou hij ook niet moeten gepusht hebben en zou hij ook geen fout gemaakt hebben.
En je hoeft ook niet alles 10 keer te zeggen! ::)

Jasper

Dus als hij wint zonder te pushen is hij ook niet man van de race omdat hij er toch niet voor heeft moeten werken.

De titel van dit topic is Man van de RACE. Dan stem ik op de man van de RACE en dat was zeker niet Kimi.

McChouffe

Citaat van: Jasper op 05 september 2005 - 20:30:42
Dus als hij wint zonder te pushen is hij ook niet man van de race omdat hij er toch niet voor heeft moeten werken.

De titel van dit topic is Man van de RACE. Dan stem ik op de man van de RACE en dat was zeker niet Kimi.

Ach Jasper, maak je niet druk. Die opmerkingen zijn er al meer geweest. Zelfs als Kimi halverwege aan de kant moet, is hij nog man van de race.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Mikacouli

Citaat van: McChouffe op 05 september 2005 - 20:39:47
Citaat van: Jasper op 05 september 2005 - 20:30:42
Dus als hij wint zonder te pushen is hij ook niet man van de race omdat hij er toch niet voor heeft moeten werken.

De titel van dit topic is Man van de RACE. Dan stem ik op de man van de RACE en dat was zeker niet Kimi.

Ach Jasper, maak je niet druk. Die opmerkingen zijn er al meer geweest. Zelfs als Kimi halverwege aan de kant moet, is hij nog man van de race.
Dan moet jij eerst eens lezen, ik heb niet op Kimi gestemd als man van de race ::)

viperke82

Citaat van: Mikacouli op 05 september 2005 - 19:11:40
Heb je nu iets tegen Kimi of wil je weer omgekeerd doen? Kimi pushte hard en maakte zo een klein foutje, wat hem trouwens geen positie heeft gekost.

hier ben je wel even mis, trulli is hem voorbij gegaan.

McChouffe

Citaat van: Mikacouli op 05 september 2005 - 20:44:14
Citaat van: McChouffe op 05 september 2005 - 20:39:47
Citaat van: Jasper op 05 september 2005 - 20:30:42
Dus als hij wint zonder te pushen is hij ook niet man van de race omdat hij er toch niet voor heeft moeten werken.

De titel van dit topic is Man van de RACE. Dan stem ik op de man van de RACE en dat was zeker niet Kimi.

Ach Jasper, maak je niet druk. Die opmerkingen zijn er al meer geweest. Zelfs als Kimi halverwege aan de kant moet, is hij nog man van de race.
Dan moet jij eerst eens lezen, ik heb niet op Kimi gestemd als man van de race ::)

Heb ik jouw naam dan ergens genoemd Mikacouli?  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.