Man van de race: Italie

Gestart door Ferrari 2010, 04 september 2005 - 15:21:53

« vorige - volgende »

Wie is de man van de race in Monza?

Montoya
Alonso
Fisichella
Räikkönen
Trulli
R. Schumacher
Pizzonia
Button
Massa
M. Schumacher

Ferrari 2010

Vraag is simpel, het antwoord wat moeilijker misschien. Hoewel...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Fisico, moeilijke kwali met zware wagen maar toch een deftige race. Er springt niet echt iemand uit dit keer.

viperke82

Pizzonia: lange tijd geen race meer gereden en dan nu een zeer goed prestatie. 16de vertrokken en toch nog een 7de plaats, en dat in een williams.

Juan Pablo

Montoya, oppermachtig, en had ballen om zo hard door te rijden, maar Pizzonia had ook een sterke race

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Jasper


Raikkonen MASTER

Kimi, na moeilijke race en enorm veel problemen toch mooi 4de geworden.
Zonder die problemen was hij toch 1ste of 2de geworden.

Wil veel zeggen over de gedrevenheid waarmee hij de laatste tijd aan het rijden is en vooral zijn talent en kwaliteit van zowel hem als van de wagen.

The Iceman

#6
Kimi, ondanks dubbele pech dit weekend nog een knappe vierde plaats en had hij die spin niet gemaakt in de slotfase dan had hij nog op het podium gestaan ook.  Opmerkelijk vond ik het toch dat hij zo'n snel kwalificatierondje kon neerzetten met zoveel fuel in de Mclaren.  Pure klasse !!

Jasper

Citaat van: Snekuem op 04 september 2005 - 16:46:04had hij die spin niet gemaakt in de slotfase dan had hij nog op het podium gestaan ook.

Sorry maar voor een weldenkende mens is dit een reden om níét op hem te stemmen...

Rippie

't was moeilijk kiezen, maar Pizzonia krijgt mijn stem. Vanaf een zestiende plek naar een zevende rijden in een race waarbij niemand uitviel. En dan te bedenken dat hij twee maanden niet in een F1 wagen had gereden voordat hij zaterdag mocht invallen. Chapeau!
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Tim C

Schumacher, omdat je maar zin moet hebben om zo af te gaan...

razzle_dazzle


Supermariobros

Pizzzonia, heeft bewezen dat hij zijn plaats in de F1 waard is.

Ferrari 2010

Ik ben het eens met de 2 voor mij, Pizzonia die voor de zoveelste keer op rij een prachtige vervangrace maakte ondanks dat hij eerst moest kwalificeren en zelden een race rijd. Hij was trouwens ver voor MW...
Als je het mij vraagt is het tijd dat die man nog eens een zitje te pakken krijgt!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Raicouli

kimi, velen zouden dit niet kunnen denk ik.

He set the fastest lap of the race and was the very last driver of all 20 to make his first scheduled stop - and despite that amount of extra fuel he still managed pole on Saturday.

F1REM G3g

NightFlyer

Citaat van: Raicouli op 04 september 2005 - 20:43:31
kimi, velen zouden dit niet kunnen denk ik.

He set the fastest lap of the race and was the very last driver of all 20 to make his first scheduled stop - and despite that amount of extra fuel he still managed pole on Saturday.



Man van de wedstrijd? niet man van de kwali?
Fissi voor mij