Red Bull Team USA

Gestart door Ferrari 2010, 02 september 2005 - 16:20:49

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Inderdaad, ik vraag me wel af wat ze nu gaan doen. Beide teams dezelfde wagens? Das het logischte, want je wilt uiteraard beide teams even goed. Maar wat voor motor gaan ze gebruiken?

Er valt nog een hoop te weten te komen over dat team. Ik ben benieuwd!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Motor: ik denk Cosworth, wat Minardi nu gebruikt.
Wagen: ze beweren dat elk team volledig apart zal rijden. Dat wil zeggen, eerst de Minardi PS05 waarschijnlijk, tenzij Minardi al aan een nieuwe wagen bezig is, een kans die ik maar 20% schat, of als het nieuwe team nog een wagen kan klaarkrijgen, een kans die ik ook niet al te hoog inschat.

2007: motor kan altijd veranderen, maar ik geloof in Cosworth, en hun eigen wagen.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 10 september 2005 - 17:57:49
Motor: ik denk Cosworth, wat Minardi nu gebruikt.
Wagen: ze beweren dat elk team volledig apart zal rijden. Dat wil zeggen, eerst de Minardi PS05 waarschijnlijk, tenzij Minardi al aan een nieuwe wagen bezig is, een kans die ik maar 20% schat, of als het nieuwe team nog een wagen kan klaarkrijgen, een kans die ik ook niet al te hoog inschat.

2007: motor kan altijd veranderen, maar ik geloof in Cosworth, en hun eigen wagen.
Dat van die wagen zouik dom vinden. Om de competitie het mooiste te laten kunnen de teams best appart werken. Maar ze gaan toch sowieso hun data delen, dat is toch het slimste? En wat zou je zelf doen? Beide teams even goed zou ik proberen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

KVDracer

Ik vind het goe dat Minardi  is overgenomen door RedBull hoe graag ik het team ook had. Maar nu gaan ze tenminste kunnen meedoen op competitief niveau. Beide teams zullen waarschijnlijk wel samenwerken om da wagens en te ontwerpen en te ontwikkelen. Ik vrees juist dat het er niet goed zal uitzien voor de Nederlandse rijders bij Minardi. Want nu gaan Liuzzi sowieso onderbrenge bij RBR2 en waarschijnlijk nog een Amerikaan, maar het zal Speed niet zijn, die gaan ze eerst nog een jaartje late teste bij RBR1. Ze zullen waarschijnlijk nog wel een jaartje met Cosworth motoren rijden.

JVA

 :'( :'(
In 2006
Jordan?? Weg...
Sauber?? Weg...
Minardi?? Weg...

:'( :'( :'(
De F1 verliest al zijn charme...

Ferrari 2010

Sja, geen privé teams meer, op Jordan na...
Het verliest zen charme, omdat het te duur is...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

en wat is Red Bull dan?

en Williams?

en Midland?

Ferrari 2010

Citaat van: Tim C op 11 september 2005 - 13:43:31
en wat is Red Bull dan?

en Williams?

en Midland?
Williams is inderdaad ook een privé team. Met Jordan bedoelde ik Midland. Maar Red Bull vind ik niet echt een privé team, het is van een grote drankfabrikant...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Midland, noem je dat een privéteam? Oké, het is niet van een constructeur, maar een privéteam vind ik het nu ook weer niet hoor. Zelfde voor Red Bull.

Williams is het enige privéteam dat nog overblijft.

Tim C

Het doet er niet toe wat jij denkt, een privé team is en blijft een team dat niet in handen is van een grote autoconstructeur.

Ik vind ook dat fles een goed woord is voor niet geslaagd te zijn, maar volgens den Dikke telt mijn omschrijving helemaal niet...

Ferrari 2010

Citaat van: Tim C op 11 september 2005 - 16:19:35
Het doet er niet toe wat jij denkt, een privé team is en blijft een team dat niet in handen is van een grote autoconstructeur.

Ik vind ook dat fles een goed woord is voor niet geslaagd te zijn, maar volgens den Dikke telt mijn omschrijving helemaal niet...
sja, dat is zo. Maar lees het woord privé eens, daar zegt mijn Prisma op:
Particulier

...
Williams is een persoon, net als dat er achter Midland 1 persoon zit en geen groot bedrijf. RB valt niet onder de regel privé, want het is in de handen van een drankengigant.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

En daar heb je wat ik bedoel. Maar ik denk dat Midland ook een bedrijf is, dat een team gekocht heeft. Niet één persoon maar een concern. Terwijl Frank Williams misschien wel een bedrijf heeft dat dan weer eigenaar is van het team (kan je nooit weten, Verhofstadts villa in Umbrië is ook van een bedrijf en niet van hemzelf zoals vaak gezegd wordt (en ook niet in Toscane)), maar dan is Frank Williams de enige eigenaar van dat bedrijf dat eigenaar is van WilliamsF1. En dat is voor mij PRIVÉ.

Doefie

Frank Williams heeft destijds bijna 30-40% aan Patrick Head verkocht en nog een deel aan een ander persoon... Williams is dus geen privéteam.

Ferrari 2010

Maar het is van een paar personen, die samen niet een bedrijf vormen. Dan is het bij mij weer privé ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

KVDracer

Williams
McLaren
Midland/Jordan
RedBull
ReBull2/Minardi
BAR


Zijn allemaal privé teams. Er staat geen enkele grote constructeur achter. Zie naar Williams, die nu BMW verloren zijn. Dit kan bij al deze teams gebeuren.