Red Bull Team USA

Gestart door Ferrari 2010, 02 september 2005 - 16:20:49

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Williams                       privé
McLaren                      is een bedrijf, komt niet enkel in de F1 voor onder die naam.
Midland/Jordan             privé
RedBull                       Is een bedrijf als ik me niet vergis. Produceren die geen energiedrank? ;)
ReBull2/Minardi             Idem dito
BAR                            hierweet ik het feine niet vab
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

BAR is eigendom van BAT en Honda. Waarbij Honda al 45% van de aandelen heeft denk ik. Hetzelfde voor McLaren, dat voor een groot deel in handen is van Ilmor.

Maar de discussie gaat hier eigenlijk zo: is een team dat eigendom is van een bedrijf dat géén autoconstructeur is, een privéteam of niet? En daar heb je Red Bull. Voor mij geen privéteam, voor anderen dan weer wel.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 12 september 2005 - 22:22:39
BAR is eigendom van BAT en Honda. Waarbij Honda al 45% van de aandelen heeft denk ik. Hetzelfde voor McLaren, dat voor een groot deel in handen is van Ilmor.

Maar de discussie gaat hier eigenlijk zo: is een team dat eigendom is van een bedrijf dat géén autoconstructeur is, een privéteam of niet? En daar heb je Red Bull. Voor mij geen privéteam, voor anderen dan weer wel.
Volgens de beteknis van "privé" is het geen privé team. Maar als het gaat om autosport, waar het om auto's draait, is het geen fabrieksteam van een autoconstructeuur. Maar da nog is het voor mij niet privé
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

bogief1

Albers naar Midland dus, de verkeerde nederlander, ik schat doornbos hoger in, ik vrees voor z'n plaats in de f1, mss terug testrijder. Als Davidson naar Midland gaat, dan kan Doorbos z'n plaats innemen.

Voor Red Bull vind ik het goed. Hopelijk maken ze andere livery's en als teamnaam waarom niet Young Red Bull, aangezien ze de rookies daar willen plaatsen.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Jasper

http://www.f1pits.net/f1nieuws.php?id=P7717_0_1_0

Zou me verwonderen als Red Bull Light met Ferrari-motoren gaat rijden...

Ferrari 2010

Mij ook, het zou me straf lijken als ze voor beide teams zo een waarschijnlijk wel dure motor zouden betalen. Ik denk dat ze eerder een andere motor zouden pakken. Maar welke dan? Ik vemoed Cossworth (of hoe ge da ook schrijft)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Citaat van: Schumi 2005 op 16 september 2005 - 20:37:17
Mij ook, het zou me straf lijken als ze voor beide teams zo een waarschijnlijk wel dure motor zouden betalen. Ik denk dat ze eerder een andere motor zouden pakken. Maar welke dan? Ik vemoed Cossworth (of hoe ge da ook schrijft)

Cosworth, je zat er dicht bij  :)