Red Bull Team USA

Gestart door Ferrari 2010, 02 september 2005 - 16:20:49

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Er zijn plannen bij Red Bull om Minardi over te kopen, ze zouden dan alvast Speed als een van de coureurs nemen. Red Bull heeft morgen een meeting met Minardi voor een mogelijke overname. Het is de bedoeling om er een Amerikaans team van te maken.

Bron: http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=96791

Nu stel ik mij de vraag, waarschijnlijk gaan ze dan beide hetzelfde pakket gaan gebruiken (chassis, motor, ...) aangezien ze uiteindelijk beide van Red Bull zijn.
Maar toch gaan ze da in totaal toch 60 dagen mogen testen. Ik vrees dat die discussie hiermee weer vlledig gaat losbreken, want ik geloof er niet in dat ze de data volledig gescheiden gaan houden. Als je een goede wagen hebt, ga je je 2de team toch geen slechtere geven?!?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Het gesprek ZOU gaan over... Red Bull ZOU er dan een Amerikaans team van willen maken... Red Bull ZOU volgend jaar met twee teams kunnen rijden... Scott Speed ZOU een van de rijders worden.

Bron: F1RACING

Voeg de woorden met hoofdletters bij mekaar en zie daar mijn mening. :P

Eerst zien en dan geloven...

phil69

Lijkt me niet slecht indien ze competitiever zijn dan het huidige Minardi, en echte rijders ipv paydrivers, Speed, Liuzzi
Maar tzijn enkel nog maar gesprekken

Ferrari 2010

Ik ken jouw mening over de bron Jasper, maar jah, Red Bull meent wel al wat ze zeggen de laatste tijd (buiten dan wanneer Liuzzi gaat rijden). Dat ze Jaguar koopten was ook snel afgehandeld. Ik ben er zeker van dat ze het geld hebben, dus waarom niet?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Omdat Paul Stoddart zijn team niet wíl verkopen?

Ferrari 2010

Eeeuuh, volgens mij wil Paul zijn team al lang verkopen hoor. Trouwens, met genoeg geld is alles te koop, zijn zijn eigen woorden als ik me niet vergis (kan ook van ieùmand anders zijn natuurlijk). Paul heeft al vaker laten uitblijken zijn team eventueel wel van de hand te willen doen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Kan je dat opzoeken dat Stoddart wil verkopen?

Ik had anders begrepen dat hij alleen zou willen verkopen als Mosley nog lang aanblijft.

Ferrari 2010

http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=96312
Ik weet het, jij hebt het niet met die bron maar dat maakt niet uit, een intervieuw is bij iedere site in grote lijnen hetzelfde. Als men vraagt "Paul Stoddart wil het team ook verkopen. Speelt u daar ook een rol in? " en hij zou het absoluut niet willen verkopen, in tegendeel, zou Gian Carlo Minardi dat dan niet hebben gezegd in zijn antwoord?

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Rippie

Stoddart ontkent nergens dat hij bij een goed bod (35 miljoen naar het schijnt) zijn team zou willen verkopen. Tot dusver heeft echter nog niemand het door hem gevraagde bedrag willen betalen, ondanks dat er maar liefst 41 gegadigden zouden zijn, waaronder een stel Russen, Red Bull en een Nederlands consortium.
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Ferrari 2010

En dan nu toch een bericht op de nieuwssite. Is er danmeer nieuws? Ik vind er nergens geen nieuws meer over :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

JVA

OFFICIEEL BERICHT:

Red Bull heeft Minardi gekocht. Net bekendgemaakt in Spa.
Meer gegeevns ontbreken nog


Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 02 september 2005 - 16:29:10
Het gesprek ZOU gaan over... Red Bull ZOU er dan een Amerikaans team van willen maken... Red Bull ZOU volgend jaar met twee teams kunnen rijden... Scott Speed ZOU een van de rijders worden.

Bron: F1RACING

Voeg de woorden met hoofdletters bij mekaar en zie daar mijn mening. :P

Eerst zien en dan geloven...
geloof je me nu? :P :P :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Ik begin het te geloven. :P

Maar ik zoek een officieel bericht want zowel Minardi als Red Bull zwijgen vooralsnog op hun perssites...

Ferrari 2010

Er staat iets van op die ene site die jij wel kent maar niet hard gelooft.
Maar als Stoddart zegt dat "Mijn gevoel zegt dat het realistischer is om te verwachten dat we in Brazilië iets bekend kunnen maken. Ik zou het team ongelofelijk missen, maar het belang van het team staat voor mij voorop" kan je toch wel geloven dat de zaak zo goed als rond is hé ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Pitpass beweert dat het officieel is. F1Live spreekt van een "press release, Red Bull". Dan zal het wel rond zijn.

Een goede zaak!