de villa van Schumacher

Gestart door alpinestar, 31 augustus 2005 - 16:37:15

« vorige - volgende »

alpinestar

Amaai, da wordt nogal een villa van Schumacher!

Ik las daarover vanmorgen in het Nieuwsblad en een bekke later ook op f1pits.
Geschreven door Mario, staat erbij. :)
Ha die Mario, artikelke pikken van een gazet, hier en daar een woordje veranderen en klaar is kees!
Als die gasten van het Nieuwsblad dat gaan ontdekken ...
:D  ???  ::)  :o

Ferrari 2010

Alsof die gasten dat controleren. En dan nog, als hij een eigen tekst heeft geschreven, hoeveel die er ook op trekt, is het zijn copyright...
En kranten zijn ook niet zo clean als het op copyright aankomt. Bijna twee jaar geleden, toen mijn site nog niet .be was, hebben die van de Gazet van Antwerpen MIJN foto gebruikt voor hun krant zonder het ons te vragen. Ik heb het artikel bijgehouden, als ik later een bedrijf opstart bestaat de kans dat ik er een zaak van maak...
Zij denken zomaar een foto van een kleine site te pikken, dat mag niet. Die site is nu groter én gewaardeerd door de bezoekers.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

alpinestar

Schumi 2005000500, heb je die 2 teksten ne keer met mekaar vergeleken? Die Mario-jongen, die morgen voorzekers naar school moet :), heeft voor zijn tekstje leentje buur gespeeld bij de gazet. Kvind da jammer voor de andere redactieleden van f1pits die wel de moeite doen om zelf een teksteken te schrijven.

Ferrari 2010

hé, Mario is al ouder dan jij denkt hoor, zal zeker niet meer naar school gaan ;)
Ik heb de tekst gezocht op het net, maar kvind hem niet Ik kan dan ook niet oordelen...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Citaat van: alpinestar op 31 augustus 2005 - 17:29:10
Schumi 2005000500, heb je die 2 teksten ne keer met mekaar vergeleken? Die Mario-jongen, die morgen voorzekers naar school moet :), heeft voor zijn tekstje leentje buur gespeeld bij de gazet. Kvind da jammer voor de andere redactieleden van f1pits die wel de moeite doen om zelf een teksteken te schrijven.

Wie denk jij eigenlijk dat jij bent om mensen altijd aan te spreken met een naam die hun nick in het belachelijke trekt? En om te zeggen dat Mario een schoolkind is? Hij is misschien ouder dan gij. ::)

Tim C

#5
Citaat van: alpinestar op 31 augustus 2005 - 17:29:10
Schumi 2005000500, heb je die 2 teksten ne keer met mekaar vergeleken? Die Mario-jongen, die morgen voorzekers naar school moet :), heeft voor zijn tekstje leentje buur gespeeld bij de gazet. Kvind da jammer voor de andere redactieleden van f1pits die wel de moeite doen om zelf een teksteken te schrijven.
Die jongen moet morgen niet naar school, die jongen is namelijk over de dertig jaar.

Jij, die morgen best wel naar school kan gaan mag best een toontje lager zingen.

Supermariobros

#6
Citaat van: alpinestar op 31 augustus 2005 - 17:29:10
Schumi 2005000500, heb je die 2 teksten ne keer met mekaar vergeleken? Die Mario-jongen, die morgen voorzekers naar school moet :), heeft voor zijn tekstje leentje buur gespeeld bij de gazet. Kvind da jammer voor de andere redactieleden van f1pits die wel de moeite doen om zelf een teksteken te schrijven.

@Alpinestar, jongen, je weet niet wat je schrijft!!!

1) Ik ben redactielid sinds 21 april van dit jaar en heb al 225 artikelen geschreven, nog nooit zijn er klachten geweest van Ramses of andere sites. Ik heb al altijd mijn artikelen zelf geschreven: dat houdt in dat we de tekst helemaal anders moeten formuleren.
Deze voormiddag zag ik het artikel nog net in de krant en wou het snel plaatsen, voordat ik naar de tandarts moest. Ik had dus geen tijd meer om het artikel helemaal anders te formuleren en heb het dus overgenomen. Ik heb het overgenomen omdat het artikel van een krant kwam, was het artikel op een site te lezen had ik dit zeker niet overgenomen. Kranten pikken ook genoeg artikelen, dit is algemeen bekend.

2) Ik heb vandaag nog geen klachtmail gehad van Ramses, dus bemoei je met je eigen zaken!

3) Ik ben daarnet even naar je profiel gaan zien en jammer genoeg staat je leeftijd er niet op. Ik ben er namelijk 32 en heb zo het vermoeden dat ik wel eens dubbel zo oud als jou zou kunnen zijn. Dus ga morgen lekker naar school en concentreer je op je studies.

Eric

Het was lang geleden...de vakantie is bijna voorbij en nu komen de kids opzetten... ::)
Allez Alpineke ge zijt in uw opzet geslaagd, nu tevreden?  :-\

alpinestar

Ik moet morgen ook niet meer naar school, nee. Das al zeeeeeer lang geleden, die schoolbanken. Oef.

Maar jongens, we wijken af, denk ik.
Tging nie om mij, maar om dat artikel.
Speciaal voor schumi 2500,500500 (sorry ;)):
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=GOHHEHPR

Vergelijk en oordeel en geef toe ... :)

Tzou wa zijn zeker als ze bijvoorbeeld op F1club of F1word een artikel van F1pits zouden pikken , paar woorden veranderen en dan zo op hunne site zetten.

:)

Supermariobros

Citaat van: alpinestar op 31 augustus 2005 - 18:45:11
Ik moet morgen ook niet meer naar school, nee. Das al zeeeeeer lang geleden, die schoolbanken. Oef.

Maar jongens, we wijken af, denk ik.
Tging nie om mij, maar om dat artikel.
Speciaal voor schumi 2500,500500 (sorry ;)):
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=GOHHEHPR

Vergelijk en oordeel en geef toe ... :)

Tzou wa zijn zeker als ze bijvoorbeeld op F1club of F1word een artikel van F1pits zouden pikken , paar woorden veranderen en dan zo op hunne site zetten.

:)

Was mijn uitleg nog niet duidelijk genoeg; Je doet precies alsof ik een moord begaan heb. En regel zo'n zaken in't vervolg via PB!

Ferrari 2010

Het komt dicht in de buurt. Daar heb je gelijk in. Maar ach, het is zoals ik en Mario al zeiden, kranten trekken zich zelfs zelden iets aan van copyright.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

alpinestar

Ewel Supermario, uwe uitleg slaat natuurlijk nergens op.
Omdat ge naar de tandarts moest, hebt ge rap iets gepikt???? :)
Das een goeie. :)
Origineel als excuus. :)
Kzal ervoor zorgen dat die van nieuwsblad hier toch ne keer komen kijken.
Zonder dank. ;)

Supermariobros

Citaat van: alpinestar op 31 augustus 2005 - 19:19:32
Ewel Supermario, uwe uitleg slaat natuurlijk nergens op.
Omdat ge naar de tandarts moest, hebt ge rap iets gepikt???? :)
Das een goeie. :)
Origineel als excuus. :)
Kzal ervoor zorgen dat die van nieuwsblad hier toch ne keer komen kijken.
Zonder dank. ;)

Ik heb het niet herschreven omdat ik geen tijd meer had en het toch wou plaatsen.

Wil je mijn ontslag: schrijf een PB naar Ramses.

Tim C

Vete's via PM, of helemaal niets.

Klachten ivm de site kan u melden via onze contact pagina.

Tot zo ver deze gezever