GP van Italië

Gestart door Supermariobros, 30 augustus 2005 - 08:55:48

« vorige - volgende »

Doefie

Citaat van: Eric op 02 september 2005 - 13:57:18
Citaat van: Mikacouli op 02 september 2005 - 13:45:02
Citaat van: alpinestar op 02 september 2005 - 12:22:53
Eric, mag ik een vraagske stellen?

Ik zie da ge rap waart met de tijden van de eerste training van Monza. Maar de uitslag staat al op de site van F1pits om 11u30 en de training was maar gedaan om 12u???
Of ist er iets mis met de tijd op mijne computer??
En kunt gij al die namen en tijden dan zo rap intikken of waar haalt ge dat?
Da vraag ik mij al lang af: die mannen zijn zo rap, chapeau :)
Ik denk dat de site werkt met updates. 11u 30 heeft hij een eerste tussentijd gezet en zo telkens aangepast. Of heb ik het mis Eric.

inderdaad...MIS  :D ;D
nogmaals: Clairvoyant

Meester ! Meester ! Ik weet het antwoord  8) ;D

Jasper

Citaat van: viperke82 op 02 september 2005 - 12:52:15
Citaat van: alpinestar op 02 september 2005 - 12:22:53
Eric, mag ik een vraagske stellen?

Ik zie da ge rap waart met de tijden van de eerste training van Monza. Maar de uitslag staat al op de site van F1pits om 11u30 en de training was maar gedaan om 12u???
Of ist er iets mis met de tijd op mijne computer??
En kunt gij al die namen en tijden dan zo rap intikken of waar haalt ge dat?
Da vraag ik mij al lang af: die mannen zijn zo rap, chapeau :)

ik dacht dat die tijd gezet wordt als hij begint met het verslag, dus er kan veel tijd tussen zitten.
Inderdaad. Dan mag Alpinestar nu z'n mond houden.

FerrariMan

Ferrari zal niks kunnen doen op dit circuit. In feite, ik zie ze nergens nog iets kunnen doen...spa, suzuka,...

phil69

Bwa, bekijk het positief, ze kunnen die races nog gebruiken om te testen  ;D

alpinestar

Hey Phil69, ik heb die crash van Schumacher gezien op TV. Crash is wel een groot woord. Inderdaad gezien op TV. Kunt ge u dat voorstellen, informaticalessen waar ge op TV naar de F1 kunt kijken?  :D ;D :o 8) :P ;) :)

phil69

Citaat van: alpinestar op 02 september 2005 - 17:43:40
Hey Phil69, ik heb die crash van Schumacher gezien op TV. Crash is wel een groot woord. Inderdaad gezien op TV. Kunt ge u dat voorstellen, informaticalessen waar ge op TV naar de F1 kunt kijken?  :D ;D :o 8) :P ;) :)
Hey Alpinestar,nee ik kan me da nie voorstellen, in mijnen tijd was dat toch nog heel anders op t'school, misschien moet ik wel teruggaan, is trouwens"in" voor de moment, terug naar t'school gaan. ;D

Supermariobros

Da ziet er goed uit voor de Zilverpjlen, ben benieuwd naar straks, maar er zal zeker een McLaren op de pole staan.  :P

Jasper

McLaren pakt in kwalificatie waarschijnlijk een 1-2 maar daar kan de hoeveelheid benzine nog een stokje voor steken. In de race pakken ze waarschijnlijk een 1-2 maar daar kan betrouwbaarheid nog een stokje voor steken...

FerrariMan

Ik voorspel dat Kimi na de oefenritten de motor heeft moeten laten vervangen :)

Mikacouli

Citaat van: Benny Dict op 03 september 2005 - 12:11:02
Ik voorspel dat Kimi na de oefenritten de motor heeft moeten laten vervangen :)

Waarom denk je dat? Omdat hij de snelste was. Tja, ik wist wel dat MS met weinig benzine reed tijdens de eerste sessie. In de tweede kwam hij er totaal niet meer aan te pas. Gewoon om de fans een beetje tevreden te stellen. Ik voorspel iets anders: Dat is dat MS zeer licht zal kwalificeren  ;)

FerrariMan

#40
Citaat van: Mikacouli op 03 september 2005 - 12:18:44
Citaat van: Benny Dict op 03 september 2005 - 12:11:02
Ik voorspel dat Kimi na de oefenritten de motor heeft moeten laten vervangen :)

Waarom denk je dat? Omdat hij de snelste was. Tja, ik wist wel dat MS met weinig benzine reed tijdens de eerste sessie. In de tweede kwam hij er totaal niet meer aan te pas. Gewoon om de fans een beetje tevreden te stellen. Ik voorspel iets anders: Dat is dat MS zeer licht zal kwalificeren  ;)

CitaatKimi Raikkonen's slim championship hopes were dealt another blow this morning at Monza as he pitted fastest at the end of the fourth and final practice session aware that he had a problem with the Mercedes V10 engine.

It soon emerged that the V10 had a valve problem and the squad had no choice but to change the unit ahead of qualifying later today the French AFP agency is reporting.

Raikkonen will therefore lose ten places on the grid and his best hope now is to qualify the MP4-20 fastest and drop to 11th on the grid. After dominating the timesheets all weekend long, it seems that the Italian Grand Prix could well be slipping away from his grasp.
Bron: F1Live.com

En ja, Schumacher gaat zeker heel licht vertrekken.  :)


Mikacouli, was ik mis?  ;D

Mikacouli

Citaat van: Benny Dict op 03 september 2005 - 12:36:04
Citaat van: Mikacouli op 03 september 2005 - 12:18:44
Citaat van: Benny Dict op 03 september 2005 - 12:11:02
Ik voorspel dat Kimi na de oefenritten de motor heeft moeten laten vervangen :)

Waarom denk je dat? Omdat hij de snelste was. Tja, ik wist wel dat MS met weinig benzine reed tijdens de eerste sessie. In de tweede kwam hij er totaal niet meer aan te pas. Gewoon om de fans een beetje tevreden te stellen. Ik voorspel iets anders: Dat is dat MS zeer licht zal kwalificeren  ;)

CitaatKimi Raikkonen's slim championship hopes were dealt another blow this morning at Monza as he pitted fastest at the end of the fourth and final practice session aware that he had a problem with the Mercedes V10 engine.

It soon emerged that the V10 had a valve problem and the squad had no choice but to change the unit ahead of qualifying later today the French AFP agency is reporting.

Raikkonen will therefore lose ten places on the grid and his best hope now is to qualify the MP4-20 fastest and drop to 11th on the grid. After dominating the timesheets all weekend long, it seems that the Italian Grand Prix could well be slipping away from his grasp.
Bron: F1Live.com

En ja, Schumacher gaat zeker heel licht vertrekken.  :)


Mikacouli, was ik mis?  ;D
Tjah, als je het al gelezen had is het niet moeilijk meer om te voorspellen eh...

Joachim

Citaat van: Benny Dict op 03 september 2005 - 12:36:04
En ja, Schumacher gaat zeker heel licht vertrekken.  :)
Je kan ge!ijk hebben, al denk ik niet dat MS zijn wedstrijd zal verkrachten om kost wat kost vooraan te starten. By my reckoning heeft hij dat dit jaar nog niet gedaan, en zeker op een circuit als Monza rendeert een korte eerste stint nauwelijks. Dit gezegd zijnde vermoed ik dat hij licht genoeg zal rijden om toch bij de eerste 6 te starten. Laten we afwachten en zien wat er gebeurt. Tot na de kwalificatie.

Bjorn

Mclaren op pole, Montoya in de top 3 en dan ofwel MS ofwel Alonso denk ik. En dan nog gewoon hopen dat die McLarens samen blijven hangen morgen... en dan... party!  ;D ;D
De Mens: In Het Gras![/color]

Mikacouli

Citaat van: Bjorn op 03 september 2005 - 12:55:19
Mclaren op pole, Montoya in de top 3 en dan ofwel MS ofwel Alonso denk ik. En dan nog gewoon hopen dat die McLarens samen blijven hangen morgen... en dan... party!  ;D ;D
Lees eerst eens hier een beetje boven Bjorn. Kimi moest zijn motor vervangen. :-\ 10 plaatsen achteruit, maar dan nog, hij wint toch nog altijd, want inhaalmogelijkheden genoeg.