GP van Italië

Gestart door Supermariobros, 30 augustus 2005 - 08:55:48

« vorige - volgende »

Raikkonen MASTER

Alonso zei in een interview dat hij het jammer vond dat Montoya niet uitviel en dat Kimi zijn motor niet opblies... Is hij vijanden aan het maken binnen de F1 ?

dj Peter

Citaat van: Raikkonen MASTER op 05 september 2005 - 17:52:51
Alonso zei in een interview dat hij het jammer vond dat Montoya niet uitviel en dat Kimi zijn motor niet opblies... Is hij vijanden aan het maken binnen de F1 ?
Als hij zich echt zo uitlaat, dan zakt hij nog verder weg in mijn achting....

McChouffe

Citaat van: Raikkonen MASTER op 05 september 2005 - 17:52:51
Alonso zei in een interview dat hij het jammer vond dat Montoya niet uitviel en dat Kimi zijn motor niet opblies... Is hij vijanden aan het maken binnen de F1 ?

Eigenlijk zegt Alonso wat alle andere piloten in zo'n situatie zouden denken. En jullie zullen zelf stiekem ook wel eens zoiets gedacht hebben  ;)
Maar ben wel eens benieuwd naar de manier waarop hij het vertelde, een grote lach staat namelijk niet op papier.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

Citaat van: Raikkonen MASTER op 05 september 2005 - 17:52:51
Alonso zei in een interview dat hij het jammer vond dat Montoya niet uitviel en dat Kimi zijn motor niet opblies... Is hij vijanden aan het maken binnen de F1 ?
Als dat echt zo is trek ik de woorden die ik in het begin van dit topic zei:
Citaat van: Schumi 2005 op 01 september 2005 - 17:56:13
shhhht, is mijn lage humor ;)
Tis de laatste keer, beloofd (als ik deze belofte niet vergeet tenminste ;))
terug
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Kimi zegt toch zo vaak dat hij rekent op pech voor de Renaults. Al vergeten misschien?

Mikacouli

Citaat van: Benny Dict op 06 september 2005 - 14:41:05
Kimi zegt toch zo vaak dat hij rekent op pech voor de Renaults. Al vergeten misschien?
Er is een groot verschil tussen zeggen "we moeten rekenen op pech van Renault en Alonso" en "Ik hoopte eigenlijk dat kimi zijn motor 2 ronden later de geest gaf of jammer dat Montoya zijn ban niet plofte".
Is een groot verschil volgens mij  ;)

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 06 september 2005 - 14:44:40
Citaat van: Benny Dict op 06 september 2005 - 14:41:05
Kimi zegt toch zo vaak dat hij rekent op pech voor de Renaults. Al vergeten misschien?
Er is een groot verschil tussen zeggen "we moeten rekenen op pech van Renault en Alonso" en "Ik hoopte eigenlijk dat kimi zijn motor 2 ronden later de geest gaf of jammer dat Montoya zijn ban niet plofte".
Is een groot verschil volgens mij  ;)
Volgens jou wel ja.  ::) Maar het past dan ook in je kraam.

Mikacouli

Citaat van: Benny Dict op 06 september 2005 - 14:46:05
Citaat van: Mikacouli op 06 september 2005 - 14:44:40
Citaat van: Benny Dict op 06 september 2005 - 14:41:05
Kimi zegt toch zo vaak dat hij rekent op pech voor de Renaults. Al vergeten misschien?
Er is een groot verschil tussen zeggen "we moeten rekenen op pech van Renault en Alonso" en "Ik hoopte eigenlijk dat kimi zijn motor 2 ronden later de geest gaf of jammer dat Montoya zijn ban niet plofte".
Is een groot verschil volgens mij  ;)
Volgens jou wel ja.  ::) Maar het past dan ook in je kraam.
Omdat jij het niet wil zien. Het komt op hetzelfde neer maar Kimi heeft tenminste nog een beetje tact en hij houd zich toch nog een beetje in. Alonso flapt het er zo uit. Is al niet de eerste keer. In mijn kraam passen? Welk kraam? Heeft er totaal niks mee te maken want jij denkt wss dat ik Alonso die titel niet gun, wel dan denk je verkeerd. ::)

mike

Citaat van: sledge op 05 september 2005 - 16:11:19
Citaat van: Bjorn op 05 september 2005 - 16:06:14
Ik blijf wachten op die 1-2 voor McLaren. Helaas verslaan ze steeds zichzelf...  ::)

Vreemd genoeg is Ferrari het enige team in 2005 dat reeds een 1-2 behaald heeft  ;D

En wat voor een!  Het was een dusdanig selectieve race dat bijna alle andere deelnemers de meet niet eens gehaald hebben. ;)  :D :D