GP van Italië

Gestart door Supermariobros, 30 augustus 2005 - 08:55:48

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: viperke82 op 04 september 2005 - 15:24:20
toch weer problemen voor michelin.

die mannen van canvas zijn echt blind denk ik, ze laten duidelijk zien dan montoya ook banden problemen heeft en ze zeggen dat hij de wedstrijd aan het controleren is. :D :D

jammer dat montoya niet uitviel.
Waarom is dat jammer als ik vragen mag?!? Hij heeft deze overwinning ten volle verdiend!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

sledge

Ferrari trakteert zichzelf op een dubbele 0 ipv 2 voor Barrichello  :-\
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

FerrariMan

Mij maak je niet wijs dat Ferrari na zoveel succesvolle jaren ineens een chassis bouwt dat zelfs een Toyota en BAR voor zich moet laten.

Way to go Bridgestone.

sledge

Citaat van: Benny Dict op 04 september 2005 - 15:27:46
Mij maak je niet wijs dat Ferrari na zoveel succesvolle jaren ineens een chassis bouwt dat zelfs een Toyota en BAR voor zich moet laten.

Way to go Bridgestone.

Waarom niet? McLaren wint nu ook alles en was vorig jaar nergens. Het is trouwens niet altijd zo geweest, in het begin konden ze nog voor podia gaan. Het is pas sinds enkele gp's dat ze voor P10 strijden.
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Jasper

Zonder kapotte achterband was Kimi tweede geworden. :(

Nu ja, het was een saaie race. Denk dat we twee inhaalmanoeuvres op het beeld hebben gezien.

Raikkonen MASTER

Dat is het wel meer dit jaar...

En dit jaar niet omdat er altijd een Ferrari won. De races blijven saai en er gebeurd niet veel.
Dat de FIA toch maar even beter nadenkt vooraleer het denkt revolutionaire ideeën te hebben om superveel spanning te maken in de F1.

Spanning om het WK was er wel, maar de races zelf zijn soms niet om aan te zien...

Schumi nr1

Het was inderdaad weer een saaie race, keer voor keer val ik al van in het begin in slaap om ergens ver halfweg de race weer te ontwaken en vast te stellen dat er niet zoveel veranderd is.

The Iceman

Citaat van: viperke82 op 04 september 2005 - 15:24:20
jammer dat montoya niet uitviel.
Toevallig Alonso supporter ???;)

The Iceman

Welverdiende overwinning voor Juan Pablo, van start tot finish aan de leiding en enkel op het einde bedreigd door Alonso toen zijn achterband het, net zoals bij zijn teammaat, dreigde te begeven ( vreesde al voor een Nürburgring laatste ronde scenario  :( ). Weeral een pechweekend voor Kimi, die anders fluitend had gewonnen, als het team de Mercedes motor niet had moeten vervangen. Het zag er in het begin allemaal goed uit voor de Fin die een serieuze opmars had gemaakt, tot die Michelin achterband het begon te begeven. Vind het knap dat hij nog vierde is geworden na al die miserie dit weekend. Maar Alonso staat weer een stapje dichter nu bij zijn eerste wereldtitel. Er moet al een serieus mirakel gebeuren, wil Kimi nog wereldkampioen worden. Maar met Spa in het vooruitzicht, daar kan nog van alles gebeuren ( wisselende weersomstandigheden misschien en Alonso is nu niet de beste regenrijder ). Fisi voor de eerste keer sinds Australië op het podium, het zal hem deugd gedaan hebben voor eigen publiek. Toyota dat weeral waardevolle punten pakt en stilletjesaan zijn zinnen kan gaan zetten op een derde plaats in het constructeurskampioenschap als Ferrari zo blijft aanmodderen. Lang geleden dat de Scuderia nog zo slecht heeft gepresteerd voor de eigen tifosi. Toch een tegenvaller van formaat van BAR, uitstekend gestart, maar toch serieus teruggevallen. Pizzonia die laat zien dat hij zeker niet moet onderdoen voor Webber die hoe langer hoe meer op de achtergrond verdwijnt. Red Bull had niet één van zijn beste weekends en David was al zo goed als uitgeschakeld door Webber net na de eerste chicane. Klien deed niet beter dan P13. Ben eens benieuwd of Liuzzi volgende week beter doet in Spa. Jordan en Minardi deelden de laatste plaatsen zoals gewoonlijk. Opmerkelijk vond ik wel dat er geen uitvallers waren op dit moordende circuit.

dj Peter

#69
Hopelijk krijgen we volgende week in Spa eindelijk eens een regenrace te zien,zodat er wat spanning in zit want dit was de zoveelste optocht waarbij ik in slaap viel.

Ferrari 2010

let's hope so, het is de laatste dagen best goed weer, dus de kans is reël dat het volgend weekend regent :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Vroege voorspelling voor de luchthaven van Florennes (geen idee of dat daar dicht bij ligt) geeft vrij lage temperaturen aan (ca. 15°C) en een beetje regen op vrijdagavond en misschien zaterdagochtend. Zondag droog.

Maar dat is ten eerste off-topic en ten tweede een vroege voorspelling. ;)

phil69

k'hoop voor McLaren dat ze nu gewoon voor de constructeurtitel gaan, dan valt de druk voor die rijderstitel voor hen weg.
Wie weet gaan ze er nog voor maar theeft geen zin, die rijderstitel is een open val voor hen en Renault profiteert.
Rijderstitel vergeten en gaan voor de constructorstitel dus.

Bjorn

Ik blijf wachten op die 1-2 voor McLaren. Helaas verslaan ze steeds zichzelf...  ::)
De Mens: In Het Gras![/color]

sledge

Citaat van: Bjorn op 05 september 2005 - 16:06:14
Ik blijf wachten op die 1-2 voor McLaren. Helaas verslaan ze steeds zichzelf...  ::)

Vreemd genoeg is Ferrari het enige team in 2005 dat reeds een 1-2 behaald heeft  ;D
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)