GP van Italië

Gestart door Supermariobros, 30 augustus 2005 - 08:55:48

« vorige - volgende »

Bjorn

Citaat van: Mikacouli op 03 september 2005 - 13:00:46
Citaat van: Bjorn op 03 september 2005 - 12:55:19
Mclaren op pole, Montoya in de top 3 en dan ofwel MS ofwel Alonso denk ik. En dan nog gewoon hopen dat die McLarens samen blijven hangen morgen... en dan... party!  ;D ;D
Lees eerst eens hier een beetje boven Bjorn. Kimi moest zijn motor vervangen. :-\ 10 plaatsen achteruit, maar dan nog, hij wint toch nog altijd, want inhaalmogelijkheden genoeg.

Ah! Fuck zeg, alweer. Da belooft dan zeker voor morgen!  :( ::) :-\
En dan mag hij nog kunnen inhalen. Monty en Alonso (als ze vooraan starten) zullen toch wegrijden van het pak... Spijtige zaak zowiezo...  >:(
De Mens: In Het Gras![/color]

Jasper

Morgen Montoya - Alonso - Räikkönen, of Montoya - Räikkönen - Alonso.

Het zou me verwonderen mocht Räikkönen niet zwaarder staan dan de rest van het pak. Ik was dan ook een beetje onaangenaam verrast toen hij de snelste tijd reed want dat wijst er eerder op dat hij niet zwaarder staat. :-\

Roel

Kimi haalt het podium, maar als Monty niets wil ophouden dan zit een overwinning er niet in... Als JPM wat wil goedmaken, en hij heeft wat goed te maken tgo McLaren dan rijdt hij à la Trulli - de rijdende chicane :-) hope so...
God save Mclaren

Bjorn

Citaat van: Jasper op 03 september 2005 - 13:58:36
Morgen Montoya - Alonso - Räikkönen, of Montoya - Räikkönen - Alonso.

Het zou me verwonderen mocht Räikkönen niet zwaarder staan dan de rest van het pak. Ik was dan ook een beetje onaangenaam verrast toen hij de snelste tijd reed want dat wijst er eerder op dat hij niet zwaarder staat. :-\

Hoeft niet persé hoor. Ik weet niet meer welke GP het was maar toen hij ook 10 plaatsen lager moest starten én de snelste tijd reed had hij wél meer benzine mee dan de rest. Zowiezo zal hij wat geluk moeten hebben bij het dubbelen en in die eerste ronde... In het midden van het pak durven er wel eens rare dingen te gebeuren...  ::)
De Mens: In Het Gras![/color]

Mikacouli

Citaat van: Bjorn op 03 september 2005 - 15:14:08
Citaat van: Jasper op 03 september 2005 - 13:58:36
Morgen Montoya - Alonso - Räikkönen, of Montoya - Räikkönen - Alonso.

Het zou me verwonderen mocht Räikkönen niet zwaarder staan dan de rest van het pak. Ik was dan ook een beetje onaangenaam verrast toen hij de snelste tijd reed want dat wijst er eerder op dat hij niet zwaarder staat. :-\

Hoeft niet persé hoor. Ik weet niet meer welke GP het was maar toen hij ook 10 plaatsen lager moest starten én de snelste tijd reed had hij wél meer benzine mee dan de rest. Zowiezo zal hij wat geluk moeten hebben bij het dubbelen en in die eerste ronde... In het midden van het pak durven er wel eens rare dingen te gebeuren...  ::)
Idd, en zeker in die eerste bocht. Daar vliegt er elk jaar wel een vleugel af bij iemand tijdens de start  :-\ Laat ons hopen dat Kimi er geen last van heeft en dat hij een start maakt a la francorchamps vorig jaar :)
De overwinning is niet uitgesloten, maar het zal moeilijk worden. MAar die McLaren is wel snel genoeg om alsnog op die eerste en tweede plaats te eindigen, als ze maar betrouwbaar zijn nu.

razzle_dazzle

Citaat van: Roel op 03 september 2005 - 14:14:44
Kimi haalt het podium, maar als Monty niets wil ophouden dan zit een overwinning er niet in... Als JPM wat wil goedmaken, en hij heeft wat goed te maken tgo McLaren dan rijdt hij à la Trulli - de rijdende chicane :-) hope so...

De Schumacher way...waar hij zoveel kritiek op gekregen heeft, mag nu plots wel?  :)

Los van dat, ik denk dat Alonso gaat winnen voor Montoya en Raikkonen.

FerrariMan

Goede prestatie van JPM, hij zal morgen waarschijnlijk het meest kans op de winst maken.
Kimi zie ik ernaast of op P3 eindigen.

Sterke ronde van Schumacher die uiteindelijk toch niet licht ging voor de pole. Sterke tijd zo vroeg op de baan.
Rubens vertrekt heel wat later en staat er weer achter...en weer zonder teamorders.

Benieuwd naar morgen...haalt Alonso het, overleeft Kimi's McLaren, doet JPM weer domme dingen, gaat Schumacher weer rammen, ...

Benieuwd.

phil69

t'word nu erg moeilijk voor de rijderstitel, maar de constucteurstitel zal McLaren nog halen.

The Iceman

Weeral die verdomde Mercedes motor die roet in het eten gooit. Denk dat Mercedes al de meeste kapotte motoren heeft gehad de afgelopen seizoenen. Krijgen het niet voor mekaar om een betrouwbare krachtbron te bouwen, het is altijd iets. Kimi staat vrij zwaar vermoed ik, net zoals Montoya. Alleen maar hopen als Mclaren fan, dat Montoya, BAR en misschien Jarno Trulli zoveel mogelijk punten afsnoepen van Alonso en dat Kimi nog tweede kan finishen, want winnen gaat er niet inzitten voor de Fin morgen vrees ik.

Supermariobros

Nu kwalificeren beide McLarens zich op de eerste rij en dan steekt die verdomde Mercedes motor er weer een stokje voor.  >:(
Als Montoya morgen geen problemen kent, wint hij de race voor Alonso en Raikkonen.

Roel

Zowel RD als Haug noemen de prestatie van KR speciaal-uitzonderlijk. Ik verwacht dus dat hij zwaarder dan JPM staat, en Haug kan een zaag spannen, 4 races van het einde: we zijn niet betrouwbaar genoeg maar we werken eraan... tiens was dat ook al niet de opmerking na race 1?
Minder woorden oh duits, meer arbeiten!!! toemme toch
God save Mclaren

Ferrari 2010

Räikkönen heeft het echt niet mee dit week-end, eerst zen motor vervangen, nu zen band ::)
En hiermee sinkt zen kans op de wereldtitel weer aanzienlijk :(
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Raikkonen MASTER

Jammer voor Kimi. Hij had weer punten kunnen pakken op Alonso...

Mooi voor Montoya, zal hem ook wat zelfvertrouwen geven.
MS nu definitief uitgeschakeld voor het WK, zat er wel aan te komen. Alleen snap ik niet dat Ferrari nog steeds niet mee kan draaien  :-\

viperke82

toch weer problemen voor michelin.

die mannen van canvas zijn echt blind denk ik, ze laten duidelijk zien dan montoya ook banden problemen heeft en ze zeggen dat hij de wedstrijd aan het controleren is.  :D :D

jammer dat montoya niet uitviel.

Ferrari 2010

Het is inderdaad zielig dat ze niet mee kunnen draaien. Maar daar doelen ze niet meer op, ze hebben al vaker gezegd dat ze de ontwikkelingen aan de F2005 (zo goed als) stil hebben gelegd. Dat terwijl andere teams nog wel verbeteringen aanbrengen gaan ze dus achteruit met de bedoeling al hun aandacht aan het volgende seizoen te schenken en dan beter te zijn...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.