Het nieuwe tv seizoen

Gestart door Tim C, 29 augustus 2005 - 17:15:15

« vorige - volgende »

razzle_dazzle

Citaat van: Bjorn op 30 augustus 2005 - 13:50:16
Citaat van: Razzle_dazzle op 30 augustus 2005 - 12:57:25
Citaat van: Doefie op 30 augustus 2005 - 12:25:14
De nieuwe soapreeks Joey ! Woensdag... Als fanatiek Friends-fan kijk je daar wel naar uit ;D

Oh ja, dat wil ik ook niet missen  ;D.

Iets nieuws of gewoon voor het eerst in Europa (België?) te zien?

Nieuw in België alleszins. Het programma gaat over Joey uit friends waar hij...Joey speelt na...friends. Dus de gekende zinnetjes How you doin',...zullen weer rijkelijk te horen zijn.  :)

Doefie

Citaat van: Razzle_dazzle op 30 augustus 2005 - 14:47:56
Citaat van: Bjorn op 30 augustus 2005 - 13:50:16
Citaat van: Razzle_dazzle op 30 augustus 2005 - 12:57:25
Citaat van: Doefie op 30 augustus 2005 - 12:25:14
De nieuwe soapreeks Joey ! Woensdag... Als fanatiek Friends-fan kijk je daar wel naar uit ;D

Oh ja, dat wil ik ook niet missen  ;D.

Iets nieuws of gewoon voor het eerst in Europa (België?) te zien?

Nieuw in België alleszins. Het programma gaat over Joey uit friends waar hij...Joey speelt na...friends. Dus de gekende zinnetjes How you doin',...zullen weer rijkelijk te horen zijn.  :)

Yep. In USA was de serie tussen november en mei te zien, in Europa komt die pas nu uit. Heb de eerste aflevering al gezien; het is niet Friends, maar het is wel goed :)

Bjorn

Deze morgen voor het eerst gekeken naar "24". Dat viel aardig mee. Vanavond kijk ik mss ook, ofwel terug opnemen. Er is werkelijk teveel op TV momenteel dat ik wil zien.  ;D ;D
De Mens: In Het Gras![/color]

sledge

Citaat van: Bjorn op 05 september 2005 - 14:58:22
Deze morgen voor het eerst gekeken naar "24". Dat viel aardig mee. Vanavond kijk ik mss ook, ofwel terug opnemen. Er is werkelijk teveel op TV momenteel dat ik wil zien.  ;D ;D

Ik had het gevoel dat er iets miste. Het was net de grote Jack Bauer show. Geen Palmer, Kim, Tony, Michelle, Wayne, Chase en anderen meer, alleen dat éne trutje van vorig jaar nog, ben even haar naam kwijt.
Ik weet er verder niks van S4, dus hoop ik dat er tenminste nog enkelen terugkomen.
Seizoen 1 is voor mij nog steeds het beste, S2 was ok (op de meest belachelijke scenario's voor Kim na), en S3 was veel te ver gezocht, zeker qua toevalligheden.
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

sledge

#19
Verder kijk ik ook naar The OC (so shoot me  :D)
Soms enorm spannend, soms enorm goed, soms enorm grappig, maar soms ook enorm dom Het mag erbij gezegd worden. Eigenlijk zijn de hoofdpersonages allemaal compleet verschillend, veel meer dan in andere series, en dat levert net intressante verhaallijnen op.

Ook wacht ik op de serie Lost, van de makers van The OC. Zelfde scenario als Cast Away met Tom Hanks, en als ik de kritieken mag geloven zeer zeker de moeite.
Nog op het verlanglijstje staan Firefly (reeds op dvd, maar zou goed zijn mocht het op tv komen), en Joan Of Arcadia. Ooit eens op vijftv geweest, maar nooit bekeken. Zo ook de moeite zijn.
En over 2 weken komt de dvd box uit van Dead like me.
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

cookie

Omdat ik in shiften werk kan ik bijna niks volgen op TV (met de vroege vroeg gaan slapen, met de late pas laat thuis en met de nacht 's avonds weg). Dus ik kies er maar een paar dingen uit die ik opneem. Trigger Happy is wel leuk en zal ik proberen allemaal te bekijken.

Chris en co mag natuurlijk ook niet gemist worden. Voor de rest is er momenteel niks wat ik echt wil zien. Hoop wel dat VT4 de prachtige serie Odyssey 5 nog gaat afmaken. Voor de zomer zijn ze na 11 van de 20 afleveringen ermee gestopt. Normaal kijk ik nooit van die amerikaanse series (af en toe wel een sitcom als friends ofzo) maar deze was van uitzonderlijk hoog niveau.

sledge

Citaat van: cookie op 05 september 2005 - 15:57:34
Omdat ik in shiften werk kan ik bijna niks volgen op TV (met de vroege vroeg gaan slapen, met de late pas laat thuis en met de nacht 's avonds weg). Dus ik kies er maar een paar dingen uit die ik opneem. Trigger Happy is wel leuk en zal ik proberen allemaal te bekijken.


Ik werk ook in ploegen, en m'n vcr draait op volle toeren ;)
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Bjorn

Citaat van: cookie op 05 september 2005 - 15:57:34
Omdat ik in shiften werk kan ik bijna niks volgen op TV (met de vroege vroeg gaan slapen, met de late pas laat thuis en met de nacht 's avonds weg). Dus ik kies er maar een paar dingen uit die ik opneem. Trigger Happy is wel leuk en zal ik proberen allemaal te bekijken.

Chris en co mag natuurlijk ook niet gemist worden. Voor de rest is er momenteel niks wat ik echt wil zien. Hoop wel dat VT4 de prachtige serie Odyssey 5 nog gaat afmaken. Voor de zomer zijn ze na 11 van de 20 afleveringen ermee gestopt. Normaal kijk ik nooit van die amerikaanse series (af en toe wel een sitcom als friends ofzo) maar deze was van uitzonderlijk hoog niveau.

Trigger Happy heb ik vorige week ook bekeken, afwisselend met de slimste mens want dat krijgt meestal voorrang. Nu, Trigger Happy vond ik bij momenten erover en niet geslaagd.
De laatste scene (toreador die uit hoek komt gelopen) vond ik fantastisch en ook die disco-ijs vond ik méér dan geslaagd. Maar die mega-gsm bijvoorbeeld vond ik maar niks. Humorsmaken kunnen verschillen zeker?  ;) ;D
De Mens: In Het Gras![/color]

Jasper

Ik heb het eerste deel van Trigger Happy gezien en het was gewoon slecht. Twee of drie sketches waar je bij kon lachen, verder niks.

cookie

Citaat van: Jasper op 05 september 2005 - 18:15:20
Ik heb het eerste deel van Trigger Happy gezien en het was gewoon slecht. Twee of drie sketches waar je bij kon lachen, verder niks.

smaken verschillen hé, ik heb ook niet met alle grappen moeten lachen, kan ook niet dat je alles grappig vind. Maar vergeleken met de ultra flauwe en kinderachtige programmas "sketch a gogo" en "kijk eens op doos" is dit programma een meesterwerk ;)

The REAL BUTTON Freak

Lost lijkt me wel boeind, met Dominiq Monaghan (merry uit Lord of the Rings)

FerrariMan

Citaat van: Jasper op 05 september 2005 - 18:15:20
Ik heb het eerste deel van Trigger Happy gezien en het was gewoon slecht. Twee of drie sketches waar je bij kon lachen, verder niks.
Gisteren voor het eerst gezien, kreupel gelachen.  :)

The REAL BUTTON Freak

inderdaad, het niveau is laag maar de grappen des te beter.

Ik zorg voor u veiligheid!!!!!!!!!!!

Jasper

Citaat van: The REAL Freak op 19 september 2005 - 18:29:49
Lost lijkt me wel boeind, met Dominiq Monaghan (merry uit Lord of the Rings)
Ik keek ook uit naar Lost. Ik heb net de afleveringen van maandag gezien. Staat me wel aan! :)

En 24 kan me ook wel boeien. Maar sst, niks verklappen, ik sta nog twee afleveringen achter! :(

razzle_dazzle

Iemand 'Joey' al gekeken? Ik heb de eerste aflevering een half uurtje gekeken maar het leek me maar zwakjes.