M.Schumacher weigert aangeboden contractverlenging van Ferrari

Gestart door RadioActiveMan, 24 augustus 2005 - 17:09:56

« vorige - volgende »

Doefie

Onlangs stond er op www.f1live.com te lezen dat zowel Schumacher als Norbert Haug ontkennen dat er gesprekken zijn voor een eventuele overgang naar Mercedes.

Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.


FerrariMan

Jongens, begrijpen er dan zo weinig mensen dat iedereen het nieuws van Bild heeft overgenomen?

Bild!!? Bild is gelijk bij ons de Story for gods sake :)

Er zal dus niks van aan zijn. Bild heeft nu de kans geroken na die Haug gesprekken om te verkopen.

Mikacouli


Bjorn

Was het niet Michael die altijd gezegd heeft dat hij bij Ferrari zal stoppen? In Godsnaam, wat zou die vent bij McLaren te zoeken hebben?? Kimi is toch veel beter?  ;) ;D ;D ;D
De Mens: In Het Gras![/color]

FerrariMan

Beter of niet, dat laat ik in het midden. Maar ik zie niet in waarom Ferrari met Kimi in zee moet gaan terwijl ze Michael waarschijnlijk kunnen behouden, en deze laatste is degene met de 7 wereldtitels  :)

Bild, my ass.

Alan Blues

Citaat van: Benny Dict op 25 augustus 2005 - 16:45:52
Beter of niet, dat laat ik in het midden. Maar ik zie niet in waarom Ferrari met Kimi in zee moet gaan terwijl ze Michael waarschijnlijk kunnen behouden, en deze laatste is degene met de 7 wereldtitels  :)

Bild, my ass.



Kwestie om een belofte in herinnering te houden... ;)

Ferrari 2010

Heeft hij ooit de belofte gemaakt als Kimi naar Ferrari zou komen dat ie zen schoenen zou opeten? Of wilde hij ze opeten als MS naar een ander team ging? :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Alan Blues

Citaat van: Schumi 2005 op 25 augustus 2005 - 17:01:44
Heeft hij ooit de belofte gemaakt als Kimi naar Ferrari zou komen dat ie zen schoenen zou opeten? Of wilde hij ze opeten als MS naar een ander team ging? :P

Nee, hij zei dat hij z'n schoen zou opeten indien MS niet op P1 zou staan tegen de GP van België...

Vanaf vandaag ga ik op elke post van FerrariPaus reply'en met foto's van schoenen...  8) ;)

Ferrari 2010

Die belofte ken ik, maar dat haalt MS toch niet, helaas. (Tenzij er iemand even de brandstoftank van Kimi en Alflonso illegaal kan maken :))
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Citaat van: Alan Blues op 25 augustus 2005 - 17:26:11
Citaat van: Schumi 2005 op 25 augustus 2005 - 17:01:44
Heeft hij ooit de belofte gemaakt als Kimi naar Ferrari zou komen dat ie zen schoenen zou opeten? Of wilde hij ze opeten als MS naar een ander team ging? :P

Nee, hij zei dat hij z'n schoen zou opeten indien MS niet op P1 zou staan tegen de GP van België...

Vanaf vandaag ga ik op elke post van FerrariPaus reply'en met foto's van schoenen... 8) ;)

Correctie, ik zou m'n schoen opeten als Schumacher WEL op P1 zou staan voor de GP van Spa. Benny heeft zelf nooit iets gezegd over schoenen die hij zou opeten indien Schumi niet op P1 zou staan dénk ik. :(

Ferrari 2010

Dat was het! Benny had alleen een club gesticht die ervan overtuigd was dat MS op 1 zou staan voor de GP van België, of iets in die aard iig.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan


Alan Blues