M.Schumacher weigert aangeboden contractverlenging van Ferrari

Gestart door RadioActiveMan, 24 augustus 2005 - 17:09:56

« vorige - volgende »

RadioActiveMan

Ferrari zou de man 35miljoen € bieden maar Schumacher zou 5 miljoen extra vragen. Nieuw contract gaat gepaard met loonsverhoging volgens hem.
Sommige bronnen spreken van een overstap naar McLaren na 2006.

Ik ben al blij met één € opslag, misschien moet ik toch wat ambitieuzer zijn.  ;D

Ferrari 2010

Geloof ek niets van. Hij heeft zelf al wel es gezegd dat hij het niet meer moet doen voor het geld denk ik. Wat is hij nu met 5 miljoen meer of minder? Die heeft al lang geld genoeg om nog 100 miljoen te hebben als ie in een put word gestoken om het zo maar te zeggen.

Wat is je bron als ek vragen mag?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.


Ferrari 2010

"maar de Duitser eist volgens de pers vijf miljoen meer"
Dat je meer vraagt is misschien wel logisch. Maar ik denk persoonlijk niet dat het contract er zal komen. Of hou zou op tijd moeten mogen kiezen wie zen medewerkers worden zodat die al genoeg kennis van zaken hebben als ze JT en RB gaan vervangen...

Ik zou persoonlijk wachten tot het op de grote F1-sites komt vooraleer het bericht te vertrouwen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper


Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 24 augustus 2005 - 17:43:00
Dus als ik het op F1Pits zet dan vertrouw je het. :D :D
Normaal wel, maar het staat nog niet op F1-racing en je zegt het hier zo. En jij zou er bij zetten "volgens sport.be" ofzo, en dan weet ik dat het nog steeds niet officieel genoeg is.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Juan Pablo

Ferrari kan ook niet weigeren, alles draait op Schumi, heeft Weber trouwens goed bekeken zonder msc is Ferrari veel minder.

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Jasper

Citaat van: Schumi 2005 op 24 augustus 2005 - 17:51:32
Citaat van: Jasper op 24 augustus 2005 - 17:43:00
Dus als ik het op F1Pits zet dan vertrouw je het. :D :D
Normaal wel, maar het staat nog niet op F1-racing en je zegt het hier zo. En jij zou er bij zetten "volgens sport.be" ofzo, en dan weet ik dat het nog steeds niet officieel genoeg is.
F1Racing, je noemt toevallig de meest betrouwbare van de grote sites op...

Mikacouli

Citaat van: Jasper op 24 augustus 2005 - 19:05:53
Citaat van: Schumi 2005 op 24 augustus 2005 - 17:51:32
Citaat van: Jasper op 24 augustus 2005 - 17:43:00
Dus als ik het op F1Pits zet dan vertrouw je het. :D :D
Normaal wel, maar het staat nog niet op F1-racing en je zegt het hier zo. En jij zou er bij zetten "volgens sport.be" ofzo, en dan weet ik dat het nog steeds niet officieel genoeg is.
F1Racing, je noemt toevallig de meest betrouwbare van de grote sites op...
Tja, Jasper ze zijn toch wel een van de grootste hoor. Het is een bedrijf zeg maar. En ik vind ze wel redelijk betrouwbaar, zeker de engelse site dan toch.

Jasper

Zoals Ramses het eens zei, ze hebben véél te veel 'vraagtekenberichten'. Betrouwbaar is anders voor mij...

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 24 augustus 2005 - 19:05:53
Citaat van: Schumi 2005 op 24 augustus 2005 - 17:51:32
Citaat van: Jasper op 24 augustus 2005 - 17:43:00
Dus als ik het op F1Pits zet dan vertrouw je het. :D :D
Normaal wel, maar het staat nog niet op F1-racing en je zegt het hier zo. En jij zou er bij zetten "volgens sport.be" ofzo, en dan weet ik dat het nog steeds niet officieel genoeg is.
F1Racing, je noemt toevallig de meest betrouwbare van de grote sites op...
Ik neem die als mijn trouwbaarste bron na F1pits, alleen is die site de laatste tijd barslecht bereikbaar.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

mike

Citaat van: RadioActiveMan op 24 augustus 2005 - 17:09:56
Ferrari zou de man 35miljoen € bieden maar Schumacher zou 5 miljoen extra vragen. Nieuw contract gaat gepaard met loonsverhoging volgens hem.
Sommige bronnen spreken van een overstap naar McLaren na 2006.

Ik weet natuurlijk evenmin hoe het zit als jullie allemaal, maar ik zou toch denken dat het vooral een onderhandelingstruuk is. Hij wil vooral een betere wagen. Die laatste kunnen ze hem niet per contract garanderen, maar de discussie over geld geeft hem wel meer tijd om: 1) het werk aan de wagen voor 2006 te bekijken; 2) elders contacten te leggen voor na 2006 (of zelds eerder?). En als puntje bij paaltje komt en hij beslist het af te bollen omdat zijn zeepkist niet competitief is, kunnen ze nog altijd overeenkomen om naar buiten uit te zeggen dat ze het financieel niet eens konden worden. Dan kan hij weg zonder lellijke uitspraken te moeten doen over wat toch al wel heel lang "zijn team" is.

Ook niet vergeten dat hij vrij sterk staat, he. Er zijn niet alleen die 7 titels enz., maar hij heeft ook nog een contract voor 2006 op zak. Hij staat dus helemaal niet onder tijdsdruk om te beslissen. Tenzij hij eerder weg zou willen, maar daarmee kan Ferrari hem niet onder druk zetten, want da's dan zijn eigen keuze.

RadioActiveMan

Het staat nu ook op F1racing.nl.

Daar wordt gezegd dat er algemeen wordt aangenomen dat hij na dit seizoen stopt.

razzle_dazzle

Ja, daarom dat hij onlangs nog een persconferentie heeft gegeven om duidelijk te maken dat hij niet stopt  :). Neen, serieus Schumacher rijdt minstens tot 2006 voor Ferrari en tegen dan zal hij wel zien of het nog de moeite is om voor de Scuderia te blijven rijden (lees: een goede wagen hebben).

McChouffe

Citaat van: RadioActiveMan op 25 augustus 2005 - 00:14:45
Het staat nu ook op F1racing.nl.

Daar wordt gezegd dat er algemeen wordt aangenomen dat hij na dit seizoen stopt.

Lezen is een kunst ;)

CitaatOver het algemeen wordt aangenomen dat de Duitser aan het eind van volgend seizoen zijn helm wel eens aan de wilgen kan gaan hangen

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.