Freddy Mercury Tribute Concert

Gestart door Doefie, 22 augustus 2005 - 18:49:07

« vorige - volgende »

Doefie

Heeft er iemand soms het Freddy Mercury Tribute Concert (1992, dacht in Wembley) op video of dvd? Of weet er iemand waar ze die nog verkopen? Ik vind die nergens, ben al verscheidene winkels afgelopen :-\ :'(


McChouffe


His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

FerrariMan

Ik heb hem destijds bij Free Record Shop laten bestellen.

Alan Blues

Jammer dat die bij EMI is uitgekomen, anders had je hem deze week nog in je bus... ;)

Doefie


FerrariMan

Favoriete stuk is Axl Rose tijdens Bohemian Rhapsody :)

Doefie

Citaat van: Benny Dict op 23 augustus 2005 - 13:58:49
Favoriete stuk is Axl Rose tijdens Bohemian Rhapsody :)

Ben grote fan van Queen en Guns'n'Roses, maar heb het nog nooit gezien. Mede daarom dat ik die dvd's graag had ;)

FerrariMan

Citaat van: Doefie op 23 augustus 2005 - 22:47:01
Citaat van: Benny Dict op 23 augustus 2005 - 13:58:49
Favoriete stuk is Axl Rose tijdens Bohemian Rhapsody :)

Ben grote fan van Queen en Guns'n'Roses, maar heb het nog nooit gezien. Mede daarom dat ik die dvd's graag had ;)
Ja kwa energie is dat toch het hoogtepunt van de show vond ik. George Michael die "Somebody to Love" zingt en dan ineens het hele publiek een stuk laat zingen komt ook dichtbij!

Queen fan? Ik heb onlangs nog de DVD "Queen On Fire" gekocht. Niet zoveel hits op maar live toch een sterke show en interessante extra's op de tweede CD dus al bij al ook de moeite waard om eens naar uit te kijken.

Rippie

Heb onlangs eindelijk eens "Greatest Hits I, II & III" gekocht. Blijft briljant!
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Doefie

Ik heb al Live at the Bowl en het misschien wel het beste van allemaal:


Jasper

Ik heb Live at the Bowl vandaag meegebracht van de bibliotheek. Ben benieuwd. :)

The REAL BUTTON Freak

Hetfield die met queen en tommy iommi (van Black Sabbath) Stone Cold Crzy zingen, geweldig gewoon

Hamilton MASTER

Mijn zus is grootste Queen fan ooit...

Elk detail op elke DVD kent ze. Wanneer wie per ongeluk een stick laat vallen tijdens het drummen, wie per ongeluk met zijn hoofd tegen zijn microfoon loopt, dergelijke zaken.



razzle_dazzle

Vreemd dat er hier op het forum zoveel Queen fans zitten. :) Als ik op de campus vertel dat ik Queen goed vind, bekijken ze me is raar en vragen ze: nie van Nathalia of Marco Borsato  ::)?