Man van de race: Turkey

Gestart door Ferrari 2010, 21 augustus 2005 - 15:31:37

« vorige - volgende »

Wie is de man van de race in Turkije?

Räikkönen
Alonso
Montoya
Fisichella
Button
Trulli
Coulthard
Klien
Sato
Barrichello

Ferrari 2010

Wie reed de sterkste race? Dat is de vraag. Ge mensen van buiten den top-10 denk ik, anders meld je het maar even en zet ik hem er wel bij!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

razzle_dazzle

Jenson Button was fantastisch vandaag. Ook Raikkonen, Montoya (voor 99% van de race atlhans) en Alonso waren goed.

Tim C

Wat heeft Montoya eigenlijk verkeerd gedaan tijdens  die 1%?

Doefie

Hoewel hij ver van mijn favoriete coureur is, vind ik dat Button sterk gepresteerd heeft. Gestart op een dertiende plek en uiteindelijk vijfde gefinisht. Räikkönen heeft ook schitterend gereden, een hele race aan de leiding is mooi, maar net niet genoeg om man van de race te zijn. Ook mooi van Montoya, Alonso en Fisichella, maar ten opzichte van hun startposities hebben ze niet veel moeten doen...

Citaat van: Razzle_dazzle op 21 augustus 2005 - 15:54:21
Jenson Button was fantastisch vandaag. Ook Raikkonen, Montoya (voor 99% van de race atlhans) en Alonso waren goed.

Het was niet Montoya's fout, wel die van Monteiro. Had Monteiro Montoya braafjes laten voorbij gaan had McLaren 18 punten gepakt...

razzle_dazzle

Veel te optimistisch bij dat inhaalmanoeuvre op Monteiro. Kon het veel berekender hebben gedaan en rustig in de punten zijn geeindigd.

Ferrari 2010

Citaat van: Tim C op 21 augustus 2005 - 15:54:59
Wat heeft Montoya eigenlijk verkeerd gedaan tijdens die 1%?
Monteiro in zen gat laten rijden ofzo misschien?  :-\ :-\ :-\ Hoewel hij daar niet echt iets aan kon doen, en ook aan zijn uitstapje kon hij bijgevolg niets doen. Wat je wel kan zeggen is dat Montoya te vroeg terug voor monteiro is gaan hangen, hij had er beter naast gebleven, dan had hij 2de geëindigt...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Ik ga het nog is zeggen, de regels van de skipiste gelden ook in F1:

ls je achter iemand rijdt moet je letten op wat je doet. Je kan al beginnen door er niet op te vliegen...

razzle_dazzle

Citaat van: Tim C op 21 augustus 2005 - 15:57:55
Ik ga het nog is zeggen, de regels van de skipiste gelden ook in F1:

ls je achter iemand rijdt moet je letten op wat je doet. Je kan al beginnen door er niet op te vliegen...

Je kan ook beginnen door je inhaalmanoeuvre beter te plannen zodat die andere niet op je moet vliegen.

Ps een sarcastisch ondertoontje is niet nodig denk ik...

Tim C

Je kan natuurlijk ook beginnen door fatsoenlijk uit te weg te gaan als je gedubbeld wordt...

Ferrari 2010

Citaat van: Tim C op 21 augustus 2005 - 15:57:55
Ik ga het nog is zeggen, de regels van de skipiste gelden ook in F1:

ls je achter iemand rijdt moet je letten op wat je doet. Je kan al beginnen door er niet op te vliegen...
Misschien kan monteiro niet skieën, ik denk niet dat er veel sneeuw ligt in Portugal...
Maar hij had hem netjes moeten voorbijlaten, daar heb je volkomen gelijk in.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

razzle_dazzle

Citaat van: Tim C op 21 augustus 2005 - 16:00:41
Je kan natuurlijk ook beginnen door fatsoenlijk uit te weg te gaan als je gedubbeld wordt...

Wat nog altijd niet weerlegt dat Montoya het beter had kunnen inschatten en zeg me nu eens juist waar ik zeg dat Monteiro niet in fout is...

Tim C

Heb ik dat misschien ergens gezegd, en voor de rest, zie topic over Turkije

Ferrari 2010

On Topic again:
Eric heeft al beslist wie de an van de race is: http://www.f1pits.net/f1nieuws.php?id=P7555_0_1_0

En daar ben ik het dan ook mee eens, Button reed een zeer sterke race, als hij zich beter had gekwalificeerd was hij zelfs voor beide Renaults geëindigd denk ik.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Volgens de RTBF remde Montoya te vroeg in die bocht.

Soit, Button reed de sterkste race zonder twijfel.

razzle_dazzle

Citaat van: Benny Dict op 21 augustus 2005 - 16:11:26
Volgens de RTBF remde Montoya te vroeg in die bocht.

Soit, Button reed de sterkste race zonder twijfel.

Heb ik ook gehoord. Hij schatte de bocht wat slecht in, remde vroeg en Monteiro zat er tegen.

Ik ga afwachten tot ik de beelden nog is zie of er een artikel over vind.