Man van de race: Turkey

Gestart door Ferrari 2010, 21 augustus 2005 - 15:31:37

« vorige - volgende »

Wie is de man van de race in Turkije?

Räikkönen
Alonso
Montoya
Fisichella
Button
Trulli
Coulthard
Klien
Sato
Barrichello

Mikacouli

Citaat van: Razzle_dazzle op 23 augustus 2005 - 13:29:39
Citaat van: Mikacouli op 23 augustus 2005 - 13:17:51
Citaat van: Schumi 2005 op 23 augustus 2005 - 12:40:45
Citaat van: Doefie op 23 augustus 2005 - 12:33:02
Citaat van: Razzle_dazzle op 22 augustus 2005 - 21:42:22
Jongen toch, blijven gaan zou'k zeggen. Weet je  ;): woede is een teken van zwakte en vaak ook van minderbegaafdheid. Aan jouw de keuze om uit te maken wat het in uw geval is.

Wat is begaafd? Wat is zwakte?
Khoop da ge er mee zwanst? anders zoekte het maar es op in den dikke Van Dale  ::)
Hij bedoeld dat ook niet letterlijk eh ::) Hij bedoelt maar: wie bepaalt er wie zwak en onbegaafd is? Dat kan niemand dus kun je zo geen uitspraken doen. En nu terug on topic pls.

Waar het verstand ophoudt, begint de woede zegt men vaak. Wel in dit geval, is Phil niet in staat een discussie te voeren met argumenten en begint hij dus maar op kinderachtige wijze met naamkaartjes te smijten...Mikacouli kruipt dan weer achter Phil zijn rug in zoals we van hem gewoon zijn en doet er dan nog een schepje bovenop. Jij moet Luc ondertussen toch al hard missen he  ;), die kerel kon ten minste een argument verleggen met een argument.


Begin zo niet eh. Het was niet eens mn bedoeling om deel te nemen aan deze onozele discussie maar ik wou schumi 2005 uitleggen dat het niet letterlijk was. We zullen maar niet over jou beginnen zeker.  ::) Zal wel enige frustratie zijn zeker...
Wie beweert in gods naam dat ik het eens ben met Phil, dit blijkt totaal niet uit mijn post. Eerder een beetje objectief bekijken mss tssss ::)

FerrariMan

#61
Citaat van: Phil69 op 23 augustus 2005 - 12:56:07
Citaat van: Benny Dict op 23 augustus 2005 - 12:01:06
Citaat van: Phil69 op 22 augustus 2005 - 20:24:48
Ge kunt hier allemaal de pot op met u veranderingen van war ik geschreven had en wat jullie er in de plaats op zetten, ik moet gene god hebben en nog veel minder een dictateur van een pauske, voor mijn part mag hij zich moesolini noemen en kan ie ze dus kussen. amen
Ai, pijnlijk toch wanneer je eigen woorden tegen je gebruikt worden, niet? :)

Soit, ik blijf bij mijn mening, Monteiro had het voor Montoya moeten voorkomen en Montoya had het manoeuver zelf kunnen voorkomen. In geval Schumacher ligt het anders. Webber was dan wel gedubbeld maar Michael liet op vrij amateuristische wijze geen plaats.
Ga bij iemand preken, die je wel wil volgen in je geloof, ik hoef geen jehova's, ik hoef je bullshit niet
Simpel als dit: reageer dan niet, spaar je jezelf enige geloofwaardigheid mee. ;)

Verdraag je geen reacties, kom dan niet op een forum.
Kan je geen andere meningen verdragen, sluit je dan binnen op.
Heb je een woedeprobleem, ga naar een dokter...of een priester.
Heb je een persoonlijk probleem met mij, doe het via PM of doe het niet.

Wees gegroet!

razzle_dazzle

Citaat
Begin zo niet eh. Het was niet eens mn bedoeling om deel te nemen aan deze onozele discussie maar ik wou schumi 2005 uitleggen dat het niet letterlijk was. We zullen maar niet over jou beginnen zeker.  ::) Zal wel enige frustratie zijn zeker...
Wie beweert in gods naam dat ik het eens ben met Phil, dit blijkt totaal niet uit mijn post. Eerder een beetje objectief bekijken mss tssss ::)

Gefrustreerd? Nee hoor, Ferrari doet het al heel het jaar slecht. Ik had voor deze race (net als de volgende trouwens) absoluut geen verwachtingen. Jij zou diegene moeten zijn die gefrustreerd is, omdat Kimi nu amper punten terugpakt op Alonso.

Objectief bekijken? Ik stel vast dat jij al gauw enkelen met de vinger wees duidend op anti-Montoya uitspraken en rode kortzichtigheid terwijl zowel Roel als Japser hetzelfde betoog deden als mij in de topic over de race. Vervolgens komt Phil zijn uiterst gewaardeerde bijdrage leveren en vind jij het nodig om er nog een schepje bovenop te doen. Indicaties genoeg?

Mikacouli

Citaat van: Razzle_dazzle op 23 augustus 2005 - 14:23:38
Citaat
Begin zo niet eh. Het was niet eens mn bedoeling om deel te nemen aan deze onozele discussie maar ik wou schumi 2005 uitleggen dat het niet letterlijk was. We zullen maar niet over jou beginnen zeker.  ::) Zal wel enige frustratie zijn zeker...
Wie beweert in gods naam dat ik het eens ben met Phil, dit blijkt totaal niet uit mijn post. Eerder een beetje objectief bekijken mss tssss ::)

Gefrustreerd? Nee hoor, Ferrari doet het al heel het jaar slecht. Ik had voor deze race (net als de volgende trouwens) absoluut geen verwachtingen. Jij zou diegene moeten zijn die gefrustreerd is, omdat Kimi nu amper punten terugpakt op Alonso.

Objectief bekijken? Ik stel vast dat jij al gauw enkelen met de vinger wees duidend op anti-Montoya uitspraken en rode kortzichtigheid terwijl zowel Roel als Japser hetzelfde betoog deden als mij in de topic over de race. Vervolgens komt Phil zijn uiterst gewaardeerde bijdrage leveren en vind jij het nodig om er nog een schepje bovenop te doen. Indicaties genoeg?
Daar ging de discussie al lang niet meer over want over de F1 ging het totaal niet meer. Ik gefrustreerd? nee hoor: Als Alonso de titel zal hebben zal hij deze verdiend hebben. Het enige wat we nog kunnen pakken is de constructeurstitel en dit zullen we doen ook.  Ik zei het nog elders ook, niets zal me doen zeggen dat de titel van Alonso onverdiend is maar ik ga ook niet zeggen dat hij geen geluk kende want dat had hij wel. Ik zou niet weten waarom ik gefrustreerd zou moeten zijn, omdat McLaren GP's wint en ze de snelste wagen hebben? Ik zou al snel gefrustreerd mogen zijn hoor  ;)
Nu ik hoop dat het van de baan is en dat we weer on topic kunnen gaan. Amen.


Supermariobros

Het forum zit hier precies vol gelovigen, hoeveel ik het woord Amen hier al heb gelezen. Het is nauwelijks bij te houden. Nu ja, De hemel zullen jullie alvast verdiend hebben  :)

Jasper

Mensen alstublieft hé seg, nog één offtopic-gezever-post en ik laat de boel verdwijnen hoor. ::)

Supermariobros

Citaat van: Jasper op 23 augustus 2005 - 16:26:14
Mensen alstublieft hé seg, nog één offtopic-gezever-post en ik laat de boel verdwijnen hoor. ::)

De tekst was mij was maar een grapje hoor Jasper  ;)

Maar je hebt gelijk, een topic over geloof kan altijd gestart worden bij andere onderwerpen.

Nu graag weer alles over de voorbije GP.

Jasper

Dat bericht was dan ook niet aan jou gericht. ;)

Supermariobros

Citaat van: Jasper op 23 augustus 2005 - 16:31:24
Dat bericht was dan ook niet aan jou gericht. ;)

Jouw bericht stond net onder het mijne, daarmee dacht ik: dat was er teveel aan.
Topic over geloof is gestart bij andere onderwerpen.

Nu graag weer terug naar de Turkse GP.

Alan Blues


razzle_dazzle

Geef ons heden ons dagelijks bloot en verlos ons van onze kater. Amen.

Back on topic ;).

Supermariobros

Citaat van: Alan Blues op 23 augustus 2005 - 16:49:07
Amen! ;)

Alles over het geloof posten in de topic die daarvoor geopend is  ;)

Om de GP van Turkije terug op gang te trekken: sommigen (waaronder) Ron Dennis is van mening dat het Turkse circuit beter is dan Spa. NEE, Spa is beter en véél mooier.

Wat vinden jullie?

Jasper

Spa is en blijft de koning der circuits. :)

Maar dit is off-topic, dit hoort thuis in het topic "GP van Turkije" en heeft neits te maken met de man van de race. :P

Ferrari 2010

Is et de bedoeling dat iedereen hier een keer iets religieus zegt ofzo?  :-\

Allé dan,
Ga nu allen heen in vrede en laat dit topic rusten
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.