Man van de race: Turkey

Gestart door Ferrari 2010, 21 augustus 2005 - 15:31:37

« vorige - volgende »

Wie is de man van de race in Turkije?

Räikkönen
Alonso
Montoya
Fisichella
Button
Trulli
Coulthard
Klien
Sato
Barrichello

phil69

#30
blanco gestemd

razzle_dazzle

#31
Citaat van: Phil69 op 22 augustus 2005 - 14:21:26
ik zeg gewoon niks, God ziet mij, hier vloekt men niet, da zeg ik


Hier jongen, voor je begint te schreien.

Ferrari 2010

Citaat van: Alan Blues op 22 augustus 2005 - 13:42:26
Citaat van: Schumi 2005 op 22 augustus 2005 - 12:59:06
Wie zijn die 5 personen die niet voor hun mening (durven) uitkomen? Er heeft 5 man op Räikkönen gestemd, maar in dit topic zijn we het unaniem eens dat het Button is. Wie zijn die 5 anonieme mensen?  ???

Ik heb op KM gestemd. Gewoon omdat er vorig seizoen mensen beweerden dat als je van pole tot finish op  kop rijdt, je sowieso 'man van de race' bent... ;)

8) :D

Vraag 1: Wie is KM, Kimi veronderstel ik?
Vraag 2: kdacht toch dat ik al meerdere seizoenen dit forum bezoek, ik kan me van vorig jaar geen "man van de race" topics herinneren  :-\ :-\

Leuke reden trouwens  ;D ;D ;D Kimi heeft het deze keer wel zeker verdiend vind ik. Hij heeft de Renault van Fisico voor zich gehad, maar aangezien die veel lichter stonden maakten die geen schijn van kans...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

The Iceman

Heb op Jenson Button gestemd. Prachtige race van de Brit in de BAR Honda. Ook natuurlijk weer een pluim voor Kimi Raikkönen die weeral een foutloze race reed. Jammer dat JPM's race op het einde door Monteiro verbrod werd. Die achterliggers, ze zouden beter wat meer op die blauwe vlaggen letten en in hun spiegeltjes kijken.   

Alan Blues

Citaat van: Schumi 2005 op 22 augustus 2005 - 16:26:41
Citaat van: Alan Blues op 22 augustus 2005 - 13:42:26
Citaat van: Schumi 2005 op 22 augustus 2005 - 12:59:06
Wie zijn die 5 personen die niet voor hun mening (durven) uitkomen? Er heeft 5 man op Räikkönen gestemd, maar in dit topic zijn we het unaniem eens dat het Button is. Wie zijn die 5 anonieme mensen?  ???

Ik heb op KM gestemd. Gewoon omdat er vorig seizoen mensen beweerden dat als je van pole tot finish op  kop rijdt, je sowieso 'man van de race' bent... ;)

8) :D

Vraag 1: Wie is KM, Kimi veronderstel ik?
Vraag 2: kdacht toch dat ik al meerdere seizoenen dit forum bezoek, ik kan me van vorig jaar geen "man van de race" topics herinneren  :-\ :-\

Leuke reden trouwens  ;D ;D ;D Kimi heeft het deze keer wel zeker verdiend vind ik. Hij heeft de Renault van Fisico voor zich gehad, maar aangezien die veel lichter stonden maakten die geen schijn van kans...

Antwoord 1: ik was mijn i's vergeten... ;)

Antwoord 2: de topic bestond inderdaad niet onder de huidige vorm, maar het kwam wel steeds ter sprake wie er het best had gereden.

Ferrari 2010

Citaat van: Alan Blues op 22 augustus 2005 - 17:09:26
Citaat van: Schumi 2005 op 22 augustus 2005 - 16:26:41
Citaat van: Alan Blues op 22 augustus 2005 - 13:42:26
Citaat van: Schumi 2005 op 22 augustus 2005 - 12:59:06
Wie zijn die 5 personen die niet voor hun mening (durven) uitkomen? Er heeft 5 man op Räikkönen gestemd, maar in dit topic zijn we het unaniem eens dat het Button is. Wie zijn die 5 anonieme mensen?  ???

Ik heb op KM gestemd. Gewoon omdat er vorig seizoen mensen beweerden dat als je van pole tot finish op  kop rijdt, je sowieso 'man van de race' bent... ;)

8) :D

Vraag 1: Wie is KM, Kimi veronderstel ik?
Vraag 2: kdacht toch dat ik al meerdere seizoenen dit forum bezoek, ik kan me van vorig jaar geen "man van de race" topics herinneren  :-\ :-\

Leuke reden trouwens  ;D ;D ;D Kimi heeft het deze keer wel zeker verdiend vind ik. Hij heeft de Renault van Fisico voor zich gehad, maar aangezien die veel lichter stonden maakten die geen schijn van kans...

Antwoord 1: ik was mijn i's vergeten... ;)

Antwoord 2: de topic bestond inderdaad niet onder de huidige vorm, maar het kwam wel steeds ter sprake wie er het best had gereden.
ah, k, dat zou kunnen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

phil69

#36
blanco gestemd

Ferrari 2010

Citaat van: Phil69 op 22 augustus 2005 - 20:24:48
Ge kunt hier allemaal de pot op met u veranderingen van war ik geschreven had en wat jullie er in de plaats op zetten, ik moet gene god hebben en nog veel minder een dictateur van een pauske, voor mijn part mag hij zich moesolini noemen en kan ie ze dus kussen. amen
wie heeft er u gebete?  :-\ :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

razzle_dazzle

Citaat van: Phil69 op 22 augustus 2005 - 20:24:48
Ge kunt hier allemaal de pot op met u veranderingen van war ik geschreven had en wat jullie er in de plaats op zetten, ik moet gene god hebben en nog veel minder een dictateur van een pauske, voor mijn part mag hij zich moesolini noemen en kan ie ze dus kussen. amen

Jongen toch, blijven gaan zou'k zeggen. Weet je  ;): woede is een teken van zwakte en vaak ook van minderbegaafdheid. Aan jouw de keuze om uit te maken wat het in uw geval is.






phil69

#39
blanco gestemd

razzle_dazzle

Allez laatste kans, tien wees gegroetjes en een bedevaart naar Compostela om vergiffenis te krijgen.

Ferrari 2010

Citaat van: Razzle_dazzle op 22 augustus 2005 - 21:51:56
Allez laatste kans, tien wees gegroetjes en een bedevaart naar Compostela om vergiffenis te krijgen.
kzou zelf ook wel es ophouden alsek u was  ;) Allebei trouwens, laat dit voor wat het is, voordat we een pagina's lange zevertopic krijgen  ::)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Toch raar dat mensen zo snel zo pissed-off geraken als iemand het niet met hen eens is hé. ??? :-\

razzle_dazzle

Mja jullie hebben gelijk.

Ik zal stoppen met een toepasselijke uitspraak: "discussieer niet met idioten, ze verlagen je tot hun niveau en verslaan je met hun ervaring".


Voor mijn part, wis je de laatste pagina overigens.  ;)

Mikacouli

Citaat van: Razzle_dazzle op 22 augustus 2005 - 21:42:22
Citaat van: Phil69 op 22 augustus 2005 - 20:24:48
Ge kunt hier allemaal de pot op met u veranderingen van war ik geschreven had en wat jullie er in de plaats op zetten, ik moet gene god hebben en nog veel minder een dictateur van een pauske, voor mijn part mag hij zich moesolini noemen en kan ie ze dus kussen. amen

Jongen toch, blijven gaan zou'k zeggen. Weet je  ;): woede is een teken van zwakte en vaak ook van minderbegaafdheid. Aan jouw de keuze om uit te maken wat het in uw geval is.






Ik vind uw niveau trouwens veel lager ::) Pas dat zinnetje eens toe op jezelf...