Man van de race: Turkey

Gestart door Ferrari 2010, 21 augustus 2005 - 15:31:37

« vorige - volgende »

Wie is de man van de race in Turkije?

Räikkönen
Alonso
Montoya
Fisichella
Button
Trulli
Coulthard
Klien
Sato
Barrichello

FerrariMan

Citaat van: Razzle_dazzle op 21 augustus 2005 - 16:14:03
Citaat van: Benny Dict op 21 augustus 2005 - 16:11:26
Volgens de RTBF remde Montoya te vroeg in die bocht.

Soit, Button reed de sterkste race zonder twijfel.

Heb ik ook gehoord. Hij schatte de bocht wat slecht in, remde vroeg en Monteiro zat er tegen.

Ik ga afwachten tot ik de beelden nog is zie of er een artikel over vind.
Wat ik ook denk, doordat Montoya Monteiro zo afsneed voor die bocht, kan het niet zijn dat Monteiro een hoop downforce verloor? Benieuwd naar zijn versie.

Ferrari 2010

Is iets waar tot hiertoe nog niet veel mensen rekening mee hebben gehouden, maar eigenlijk zit er wel iets in.

Maar dan nog, het was een lang recht stuk, monteiro had de blauwe vlag en niets te verliezen, waarom hem dan niet rustig wat eerder laten voorbijgaan? ...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli

Montoya zei dar ie aan het cruisen was en remde du telkens een beetje vroeger. Het anti-Montoya toontje is er weer..... ::)

Supermariobros

Ongetwijfeld Button, sterke race en mooi als 5e geëindigd terwijl hij als 13e vertrokken was.

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 21 augustus 2005 - 18:28:35
Montoya zei dar ie aan het cruisen was en remde du telkens een beetje vroeger. Het anti-Montoya toontje is er weer..... ::)
Volgens jou bril is alles wat niet pro montoya is dan ook anti-Montoya. Terwijl jij de laatste bent die moet klagen over 'anti-reacties'.

Feit is dat Monteiro gedubbeld werd en Montoya een plek verloor door het dubbelen.

razzle_dazzle

Citaat van: Benny Dict op 21 augustus 2005 - 18:54:49
Citaat van: Mikacouli op 21 augustus 2005 - 18:28:35
Montoya zei dar ie aan het cruisen was en remde du telkens een beetje vroeger. Het anti-Montoya toontje is er weer..... ::)
Volgens jou bril is alles wat niet pro montoya is dan ook anti-Montoya. Terwijl jij de laatste bent die moet klagen over 'anti-reacties'.

Feit is dat Monteiro gedubbeld werd en Montoya een plek verloor door het dubbelen.

En niemand heeft gezegd dat Monteiro niet in fout was, er is enkel gezegd dat Montoya dit beter had kunnen inschatten en dit had kunnen voorkomen. Dus trek maar gauw je staart in... ;).

Mikacouli

Kom Kom, telkens als Montoya wat fout  zou kunnen gedaan hebben zitten de meeste op zijn kap. T'is gewoon zo.

Tim C

Citaat van: Mikacouli op 21 augustus 2005 - 21:49:56
Kom Kom, telkens als Montoya wat fout  zou kunnen gedaan hebben zitten de meeste op zijn kap. T'is gewoon zo.
Telkens MS z'n haar kamt overtreed hij volgens sommigen de regels. T'is gewoon zo...

phil69

#23
ik pas mijn joker toe

FerrariMan

Citaat van: Phil69 op 22 augustus 2005 - 07:06:26
Citaat van: Mikacouli op 21 augustus 2005 - 21:49:56
Kom Kom, telkens als Montoya wat fout  zou kunnen gedaan hebben zitten de meeste op zijn kap. T'is gewoon zo.
idd z'hebben goed naar Lammens geluisterd, (nog zulk enen)
t'pitincident was ook Montoya's fout, terwijl duidelijk te zien was dat de lollipop man te vroeg reageerde, dan Montero zijn zoveelste rookiefout,zou ondertussen al lang moeten weten wat een blauwe vlag is, zeker als je op 2 ronden word gezet, enfin zhebben niks gezegd over het cameraincident van weleer , t'is toch al iets nietwaar.

Button =Man vd race
Ik zeg niet dat het JP's volledige fout is, maar je kan en moet het langs twee kanten bekijken en niet alleen langs de kant die je zelf wil zien.

Ook Dennis zegt nu dat Montoya te hard pushte. Hij had zich daar niet op zo'n manier voor hoeven te gooien wetende dat het riskant was. En Monteiro had zich zeker op dat rechte stuk vroeger moeten laten passeren.

Maar soit, Button is man van de race, feit.

Ferrari 2010

Wie zijn die 5 personen die niet voor hun mening (durven) uitkomen? Er heeft 5 man op Räikkönen gestemd, maar in dit topic zijn we het unaniem eens dat het Button is. Wie zijn die 5 anonieme mensen?  ???
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Alan Blues

Citaat van: Schumi 2005 op 22 augustus 2005 - 12:59:06
Wie zijn die 5 personen die niet voor hun mening (durven) uitkomen? Er heeft 5 man op Räikkönen gestemd, maar in dit topic zijn we het unaniem eens dat het Button is. Wie zijn die 5 anonieme mensen?  ???

Ik heb op KM gestemd. Gewoon omdat er vorig seizoen mensen beweerden dat als je van pole tot finish op  kop rijdt, je sowieso 'man van de race' bent... ;)

8) :D

phil69

#27
blanco gestemd

Mikacouli

Ik denk niet man van de race maar man van het weekend. Had Button die fout niet gemaakt dan was hij zeker man van de race al is het eerder man van het weekend bij mij. Daarom Kimi voor mij, omdat hij geen enkele fout maakte dit weekend en een fantastische kwalificatie reed.

FerrariMan

Citaat van: Phil69 op 22 augustus 2005 - 13:59:57
Citaat van: Benny Dict op 22 augustus 2005 - 12:51:08
Citaat van: Phil69 op 22 augustus 2005 - 07:06:26
Citaat van: Mikacouli op 21 augustus 2005 - 21:49:56
Kom Kom, telkens als Montoya wat fout  zou kunnen gedaan hebben zitten de meeste op zijn kap. T'is gewoon zo.
idd z'hebben goed naar Lammens geluisterd, (nog zulk enen)
t'pitincident was ook Montoya's fout, terwijl duidelijk te zien was dat de lollipop man te vroeg reageerde, dan Montero zijn zoveelste rookiefout,zou ondertussen al lang moeten weten wat een blauwe vlag is, zeker als je op 2 ronden word gezet, enfin zhebben niks gezegd over het cameraincident van weleer , t'is toch al iets nietwaar.

Button =Man vd race
Ik zeg niet dat het JP's volledige fout is, maar je kan en moet het langs twee kanten bekijken en niet alleen langs de kant die je zelf wil zien.

Ook Dennis zegt nu dat Montoya te hard pushte. Hij had zich daar niet op zo'n manier voor hoeven te gooien wetende dat het riskant was. En Monteiro had zich zeker op dat rechte stuk vroeger moeten laten passeren.

Maar soit, Button is man van de race, feit.
ge kun het misschien van 2 kanten bekijken, ge moet niks
ik had het eigenlijk gewoon over het commentaar
ge kunt ook van ieder incident in de race naar een of de schuldige zoeken
ik hoef dat niet, kheb er geen zin in, kheb beters te doen.
succes ermee
Button, man van de race, en Kimi was uiteraard ook goe bezig
:)
Je hoeft niet neerbuigend te doen want door te stellen dat het niet JP's fout is, zoals je doet, leg je ook de schuld bij Monteiro en doe je effectief mee aan het spelletje 'schuldigen zoeken'.

Dus, zoals ik zei, 50/50. Het had van twee kanten vermeden kunnen worden.