Wat verzamel jij?

Gestart door Supermariobros, 18 augustus 2005 - 14:40:30

« vorige - volgende »

Supermariobros

Iedereen spaart of verzameld tegenwoordig wel iets. Er zijn mensen die postzegels verzamelen of sigarenbandjes, lege wijnflessen, kranten, bierviltjes, oude koffiemolens enz. Sommigen verzamelen zelfs doodsprentjes.

Ben jij een een verwoedt verzamelaar, kortom wat verzamelen of sparen jullie?


Ferrari 2010

Vroeger postzegels en de euromuntjes van verschillende landen. Ik heb het allmaal nog wel, maar kdoe er niets meer aan.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli

Buiten boeken enzo over F1 niks meer.
Vroeger spaarde ik wel mineralen en edelstenen en daaraan heb ik wel een redelijk grote collectie aan overgehouden. Maar ik ben gestopt met sparen.

Alan Blues


FerrariMan


Alan Blues


lucp

Ik heb alle nummers van het automagazine 'De Autogids' Normaal gezien moet vandaag nr 674 in de bus zitten. Ik geloof dat die gestart zijn in 1979, in ieder geval stond op de cover de toenmalige nieuwe Mercedes S-klasse. Ik heb alle nrs in dossierdozen gestoken en kan elk nr zodoende makkelijk terugvinden. Ik was ooit gestart met alle artikels per automodel op een steekkaart te noteren maar dat was onbegonnen werk  :-X Dan had ik ook nog de volledige jaargangen van Playboy van 1985 tot en met 1991 maar die heeft mijn vrouw tijdens een kuisaanval naar het containerpark gebracht  :'(
This is my best victory ever : F1 World Champion 2005, Nürburgring 29/05/05
A victory is so much nicer when you have to figth for it : Formal World Champion 2005, Suzuka 09/10/05

Doefie

#8
- Wapens en wapenuitrustingen tot en met 1300 na Christus.
- Formule 1-video's
- Formule 1-materiaal (intussen al een mini-archief :))

daan


razzle_dazzle

Dvd's
Artis Historia punten (vroeger denk dat die nu niet meer bruikbaar zijn)
Leuke artikels/strips maar neit echt op regelmatige basis.

Ferrari 2010

Citaat van: lucp op 18 augustus 2005 - 18:10:16
Ik heb alle nummers van het automagazine 'De Autogids' Normaal gezien moet vandaag nr 674 in de bus zitten. Ik geloof dat die gestart zijn in 1979, in ieder geval stond op de cover de toenmalige nieuwe Mercedes S-klasse. Ik heb alle nrs in dossierdozen gestoken en kan elk nr zodoende makkelijk terugvinden. Ik was ooit gestart met alle artikels per automodel op een steekkaart te noteren maar dat was onbegonnen werk  :-X Dan had ik ook nog de volledige jaargangen van Playboy van 1985 tot en met 1991 maar die heeft mijn vrouw tijdens een kuisaanval naar het containerpark gebracht  :'(
dat odet men vader ook, sinds een paar jaar. Eens in de 2 weken een nieuw exemplaar in de bus. Wat wel leuk was altijd, af en toe staat er eens een prijsvraag in. Vroeger had ik daar keer op keer prijs mee  ;D ;D ;D Kheb hier dus o wel wat gewonnen spelletjes voor de playstation enzo, maar helaas win ek de laatste tijd zelden of nooit  :(

Iets dat ik wel nog bijhoud en niet heb vermeld: alle F1-artikkels uit de krant die we op dat moment hebben. Thuis is dat de GVA, in de Ardennen is dat meestal HLN. Die artikkels houd ik sinds 2001 bij als ik ùme goed herinner.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli

Citaat van: lucp op 18 augustus 2005 - 18:10:16
Ik heb alle nummers van het automagazine 'De Autogids' Normaal gezien moet vandaag nr 674 in de bus zitten. Ik geloof dat die gestart zijn in 1979, in ieder geval stond op de cover de toenmalige nieuwe Mercedes S-klasse. Ik heb alle nrs in dossierdozen gestoken en kan elk nr zodoende makkelijk terugvinden. Ik was ooit gestart met alle artikels per automodel op een steekkaart te noteren maar dat was onbegonnen werk  :-X Dan had ik ook nog de volledige jaargangen van Playboy van 1985 tot en met 1991 maar die heeft mijn vrouw tijdens een kuisaanval naar het containerpark gebracht  :'(
Verleden week zo'n 1000 automagazines weggesmeten. Ze waren van men broer. Het ging om autowereld, auto motor und sport en autogids. Boekjes van zo'n 10 jaar ver.
Oja, en DVD's spaar ik ook. Heb er nu zo'n 400.

FerrariMan


McChouffe

Ik spaar niet echt iets. Ik hou echter wel een lijstje bij met elk bier dat ik ooit geproefd heb. Ik zit momenteel nog maar aan 110.
Als ek hier ooit es plaats maak, komt er een mooie collectie bierglazen.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.