Welk mobieltje heb jij?

Gestart door Martin, 16 juli 2005 - 11:21:33

« vorige - volgende »

jw83

nokia 5110

ik weet het tis een oudje maar mijn andere is van de week overleden

maar binnenkort een nieuwe halen. tot dan volstaat deze prima ;D

Scuderia Ferrari


Schumi nr1

Citaat van: viperke82 op 19 juli 2005 - 23:02:15


dat is de mijne: de nieuwe samsung SGH-E720
*fier* ;D

Mooi en veel functies maar ook duur. :)

Mikacouli



Ik heb de Siemens SX1. Ben er heel tevreden over.

Ferrari 2010

Ik heb gewoon een Nokia 3310
Ik ben er tevreden mee, ik kan er mee bellen en sms'en, en dat is genoeg vind ik. Het weegt niet te veel, en ook weer niet te weinig (ik kan hem dus niet vergeten, of kwijtwpelen, want als ik hem niet bij heb is men zak precies leeg, en hij weegt te veel om uit men zak te vallen tijdens het mountainbiken enzo  8) ;D ;D
Citaat van: Doefie op 18 juli 2005 - 18:12:21
Citaat van: JVA op 18 juli 2005 - 17:08:55
Geen!  8)

De slimste van allemaal onder ons ;)
Toch ff lekker niet, het was niet voldoende om men site deze week online te krijgen, maar ik sta nu toch al een stuk verder (verhuis van server, hoster en registar is zo goed als rond). Als je problemen hebt kan je altijd even rustig sms'en   ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Doefie op 18 juli 2005 - 18:12:21
Citaat van: JVA op 18 juli 2005 - 17:08:55
Geen!  8)

De slimste van allemaal onder ons ;)
Toch ff lekker niet, het was niet voldoende om men site deze week online te krijgen, maar ik sta nu toch al een stuk verder (verhuis van server, hoster en registar is zo goed als rond). Als je problemen hebt kan je altijd even rustig sms'en   ;)
Citaat

Mja, ge wordt ook constant gestoord met een gsm...

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 24 juli 2005 - 18:23:35
Citaat van: Doefie op 18 juli 2005 - 18:12:21
Citaat van: JVA op 18 juli 2005 - 17:08:55
Geen!  8)

De slimste van allemaal onder ons ;)
Toch ff lekker niet, het was niet voldoende om men site deze week online te krijgen, maar ik sta nu toch al een stuk verder (verhuis van server, hoster en registar is zo goed als rond). Als je problemen hebt kan je altijd even rustig sms'en   ;)
Citaat

Mja, ge wordt ook constant gestoord met een gsm...
Moet je je nummer niet aan de foute mensen doorgeven hé  ;) ;D ;D Al men maten hebben men nummer, maar als we iets te zeggen hebben gaat het via msn hoor. Enkel in nood bellen of sms'en ze mij.  :D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Ik dacht dat ik hier ziwat de enige ging zijn met een 3310 maar dat is dus niet zo. :)

Ik heb die een maand of 3 geleden gekregen omdat de politie die teruggevonden had, sinds hij 2-3 jaar geleden (!) gestolen was van mijn moeder. Maar mijn moeder heeft al lang een nieuwe gsm dus heb ik die 3310 gekregen, zelf zou ik dat ook nooooooit maar overwogen hebben om dat te kopen de komende jaren. Pay&Go-kaartje erin, ik vraag mij af of ik de 15 euro opkrijg op een jaar tijd. ;D

daan

Neemt maar weer is een kijkje op dit gedeelte van het forum ;)
Ik had hiervoor een Siemens M55, maar die was na 2 weken kapot. Beeldscherm was half, die heb ik een jaar gehouden omdat ik het te duur vond om een nieuwe te gaan kopen.. (reparatie was 200 euro, duurder dan toestel zelf en viel niet onder garantie). Ik was toen net 15, dus zoveel geld heb/had ik niet.

Opeens werkten de toetsen ook niet meer naar wens en heb ik besloten om een nieuwe te kopen. Mijn keuze is gevallen op de Nokia 6020:

Ik heb deze telefoon nu ruim 4 maanden en nog geen problemen gehad. De volgende wordt waarschijnlijk ook een Nokia.
Eens Nokia, altijd Nokia
Eens een Siemens, nooit meer een Siemens (in mijn geval)
;)

Juan

Citaat van: Jasper op 26 juli 2005 - 18:20:22
ik vraag mij af of ik de 15 euro opkrijg op een jaar tijd. ;D
Kheb mijn 3310 bijna 3 jaar, moest ik niet elk jaar herladen, dan zou ik nu pas bezig zijn aan mijn 2e kaart :D
Juan

Ferrari 2010

Citaat van: Juan op 15 augustus 2005 - 19:57:43
Citaat van: Jasper op 26 juli 2005 - 18:20:22
ik vraag mij af of ik de 15 euro opkrijg op een jaar tijd. ;D
Kheb mijn 3310 bijna 3 jaar, moest ik niet elk jaar herladen, dan zou ik nu pas bezig zijn aan mijn 2e kaart :D
hmm, komt zowat overeen met mij denk ik  ;D ;D Zo goed als exact zelfs bijna  :D Ben jij mijn, hoe noemen ze dat ook weer, zo iemand die exact hetzelfde is en doet?  ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

kevin

Ik maak gebruik van een Nokia 3410

Goed genoeg voor te SMS-en en te telefoneren.

Greetz
Kevin
Schumacher rulez!