GP van Turkije

Gestart door Supermariobros, 15 augustus 2005 - 09:34:20

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: Sept op 20 augustus 2005 - 11:37:32
Ik hoop dat ze bij Ferrari met bakken zand aan het strooien zijn en reeds aan de race set-up aan het werken waren.. Maar ik vrees ervoor..

Laten we er stranden zand van maken  :-\

*edit* Wat me wel is opgevallen is dat Ferrari itt gisteren plots bovenaan te vinden is in de topsnelheden-tabel..
was me ook opgevallen, maar daar zijn ze niets mee. Ze kunnen de andere achterhouden in de bochten, maar ze zullen niemand kunnen inhalen aangezien ze in de bochten niet genoeg grip hebben en dus veel tijd verliezen...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Sept

Citaat van: Schumi 2005 op 20 augustus 2005 - 11:55:44
Citaat van: Sept op 20 augustus 2005 - 11:37:32
Ik hoop dat ze bij Ferrari met bakken zand aan het strooien zijn en reeds aan de race set-up aan het werken waren.. Maar ik vrees ervoor..

Laten we er stranden zand van maken  :-\

*edit* Wat me wel is opgevallen is dat Ferrari itt gisteren plots bovenaan te vinden is in de topsnelheden-tabel..
was me ook opgevallen, maar daar zijn ze niets mee. Ze kunnen de andere achterhouden in de bochten, maar ze zullen niemand kunnen inhalen aangezien ze in de bochten niet genoeg grip hebben en dus veel tijd verliezen...

Daar zeg ik het niet voor, eerder een aanwijzing dat de set-up gisteren niet goed genoeg werkte.. En die van vandaag blijkbaar nog minder  :(
1991 - 2004 = 7

FerrariMan

Inpakken en wegwezen Ferrari :)

Ferrari 2010

pfffffff, nu staat Schumi helemaal laatst. Ik weet dat ze dit seizoen laten voor wat het is en dan volgend jaar alles zullen geven, maar dit is niet om aan te zien   :( :( :(


Zie je waar RB staat? Inderdaad ACHTER Massa, die met hun klantenversiemotor rijden...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Het circuit zelf is al veel beter dan wat we de afgelopen jaren gezien hebben (Bahrein en dergelijke). Reliëf, snelle en trage bochten, ... Niet slecht. Vooral dan Bochten 8 en 9 :)

Mooi werk van Räikkönen en de twee Renaults, al hadden we niet anders vewacht. Webber die enkele honderdsten verliest achter Sato, wel jammer anders had hij voor teamgenoot Heidfeld gestaan. Al bij al nog een leuke sessie.

Ferrari 2010

#50
Citaat van: Doefie op 20 augustus 2005 - 13:02:54
Het circuit zelf is al veel beter dan wat we de afgelopen jaren gezien hebben (Bahrein en dergelijke). Reliëf, snelle en trage bochten, ... Niet slecht. Vooral dan Bochten 8 en 9 :)

Mooi werk van Räikkönen en de twee Renaults, al hadden we niet anders vewacht. Webber die enkele honderdsten verliest achter Sato, wel jammer anders had hij voor teamgenoot Heidfeld gestaan. Al bij al nog een leuke sessie.
leuke sessie was het zeker, de eerste kwali sessie sinds lang waarbij ik niet aan het aftellen was naar het einde  :)
Vooral de bochtencombinatie 8 vind ek wel goed, gaat zeker iets in gebeuren in de race denk ik, hoewel ik wel begin te vrezen dat bocht 3, 4, 5 en 6 toch niet zoveel spektakel gaan opleveren als ik eerst dacht, aangezien het pak uiteengetrokken zal worden in bocht 2, die veel langer is dan ik dacht...


edit:
Wel spijtig dat Schumi gespind is, als hij netjes zou zijn uitgereden zat een top-8 plaats erin. Zoals Japser al in zen verslag schreef zie ik net, reed hij daar even snel als de williamsboys. Spijtig, en nu gaan ze bij Ferrari nog eens zo dom zijn om hem uit de pit te lten starten waarschijnlijk. Ik snap niet waarom ze dat eigenlijk doen, ze spelen daar een hooooop tijd mee, keer op keer...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Juan Pablo

Citaat van: Schumi 2005 op 20 augustus 2005 - 13:00:54
Zie je waar RB staat? Inderdaad ACHTER Massa, die met hun klantenversiemotor rijden...

raak er maar gewend aan  ;), volgend jaar is het namelijk ook zo

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Jasper

Leuke kwalificatie al bij al. Jammer dat Montoya vroeg moest rijden, anders had hij voor de Renaults kunnen staan en hen ophouden. Schumacher start waarschijnlijk vanop P18 door de motorwissel van Karthikeyan en Sato die waarschijnlijk nog gestraft zal worden. Maar Schumacher zal ook nog wel van motor wisselen verwacht ik. Net als Doornbos en Villeneuve.

Mikacouli

Ben niet echt tevreden :-\ Al degene die voor de Renaults moesten staan zijn ervan gegaan. Jammer, ik wist dat het een veraderlijk bocht was. De fout van Jenson was allesinds zijn eigen fout mede hij tever over de kerbs ging terwijl je die maar even mag raken. McLaren sterk en beiden reden eenmooie tijd. Jammer dat die Renaults zo snel zijn, ze moeten punten laten liggen. Benieuwd wat Renault zal doen indien Kimi zou winnen en Fisichella net voor Alonso rijd. Morgen weten we meer en ik verwacht morgen nog veel uitstapjes.

Jasper

Citaat van: Schumi 2005 op 20 augustus 2005 - 13:08:51
Spijtig, en nu gaan ze bij Ferrari nog eens zo dom zijn om hem uit de pit te lten starten waarschijnlijk. Ik snap niet waarom ze dat eigenlijk doen, ze spelen daar een hooooop tijd mee, keer op keer...
Waarschijnlijk om zeker te zijn dat ze niet in de chaos van de eerste bocht geraken en dus crashen.

Mikacouli

Citaat van: Jasper op 20 augustus 2005 - 13:19:20
Citaat van: Schumi 2005 op 20 augustus 2005 - 13:08:51
Spijtig, en nu gaan ze bij Ferrari nog eens zo dom zijn om hem uit de pit te lten starten waarschijnlijk. Ik snap niet waarom ze dat eigenlijk doen, ze spelen daar een hooooop tijd mee, keer op keer...
Waarschijnlijk om zeker te zijn dat ze niet in de chaos van de eerste bocht geraken en dus crashen.
Wie zegt dat ie uit de pitlane start? Het is niet omdat ie binnenkwam dat ie vanuit de pitlane moet starten eh ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Mikacouli op 20 augustus 2005 - 13:20:58
Citaat van: Jasper op 20 augustus 2005 - 13:19:20
Citaat van: Schumi 2005 op 20 augustus 2005 - 13:08:51
Spijtig, en nu gaan ze bij Ferrari nog eens zo dom zijn om hem uit de pit te lten starten waarschijnlijk. Ik snap niet waarom ze dat eigenlijk doen, ze spelen daar een hooooop tijd mee, keer op keer...
Waarschijnlijk om zeker te zijn dat ze niet in de chaos van de eerste bocht geraken en dus crashen.
Wie zegt dat ie uit de pitlane start? Het is niet omdat ie binnenkwam dat ie vanuit de pitlane moet starten eh ;)
Neen, maar is dat eigenlijk ooit verplicht? Ik ken die regeling niet zo goed, maar bij mijn weten startte Ferrari altijd al uit de pitlane als ze achteraan moesten starten.


Citaat van: Jasper op 20 augustus 2005 - 13:19:20
Citaat van: Schumi 2005 op 20 augustus 2005 - 13:08:51
Spijtig, en nu gaan ze bij Ferrari nog eens zo dom zijn om hem uit de pit te lten starten waarschijnlijk. Ik snap niet waarom ze dat eigenlijk doen, ze spelen daar een hooooop tijd mee, keer op keer...
Waarschijnlijk om zeker te zijn dat ze niet in de chaos van de eerste bocht geraken en dus crashen.
Zou dom zijn, ik heb het iedere keer bekeken, als ze gewoon achteraan zouden starten zouden ze netjes achter de laatste kunnen blijven ook, nu zitten ze daar na de eerste bochten nog steeds 5s achter...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Knappe ronde van Raikkonen. Benieuwd hoeveel benzine er in de McLaren zit.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Tim C

Citaat van: Mikacouli op 20 augustus 2005 - 13:18:17
Benieuwd wat Renault zal doen indien Kimi zou winnen en Fisichella net voor Alonso rijd. Morgen weten we meer en ik verwacht morgen nog veel uitstapjes.
Het enige wat Alonso moet doen om wereldkampioen te worden is race in de punten uitrijden...

Niet dus...

Jasper

Citaat van: WebMachine op 20 augustus 2005 - 13:32:14
Knappe ronde van Raikkonen. Benieuwd hoeveel benzine er in de McLaren zit.
Ik ook, maar ik verwacht alleszins niet weinig want dan was het verschil met de Renault groter geweest.