GP van Turkije

Gestart door Supermariobros, 15 augustus 2005 - 09:34:20

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Ferrari is inderdad pas ver achteraan de lijst te vinden. Achter 2 RB's, khoop dat het aan de motor ligt en niet aan het chassis, anders pikt RBR volgend jaar alle zeges van Ferrari af  :-[ :-[ :-[
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli

Citaat van: Schumi 2005 op 19 augustus 2005 - 15:28:52
Ferrari is inderdad pas ver achteraan de lijst te vinden. Achter 2 RB's, khoop dat het aan de motor ligt en niet aan het chassis, anders pikt RBR volgend jaar alle zeges van Ferrari af  :-[ :-[ :-[
Het ligt aan de banden. Kijk maar eens naar alle michelins. En zo warm was het nu ook niet.En het zal wel zover niet komen hoor dat de RBR's voor Ferrari zullen eindigen. Die krijgen zelfs niet dezelfde motot, het is maar een klantenversie he ;)

Ferrari 2010

Ik vind het toch raar dat het telkens aan de banden ligt. Brigestone neemt in Hongarije goede banden mee, en in Turkije staan ze weer hopeloos achter  :-\ Helaas is het zo moeilijk om voor de volle 100% te weten dat het aan de banden ligt, want er is geen enkel ander brigestone team dat momenteel kan concureren met een michelinteam...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Citaat van: Schumi 2005 op 19 augustus 2005 - 15:51:39
Ik vind het toch raar dat het telkens aan de banden ligt. Brigestone neemt in Hongarije goede banden mee, en in Turkije staan ze weer hopeloos achter  :-\ Helaas is het zo moeilijk om voor de volle 100% te weten dat het aan de banden ligt, want er is geen enkel ander brigestone team dat momenteel kan concureren met een michelinteam...

Ferrari heeft toch zelf al toegegeven dat het niet altijd aan de banden ligt, maar dat het hele pakket gewoon niet is zoals het zou moeten zijn.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Juan Pablo

#34
Citaat van: Mikacouli op 19 augustus 2005 - 15:21:53
Citaat van: cookie op 19 augustus 2005 - 14:58:05
Citaat van: Mikacouli op 16 augustus 2005 - 13:33:49
Hmmm, gisteren gereden op PS2 F1 2005 en daar lagen de rondetijden rond de 1min 30. Het zal geen 5 sec schelen denk ik als het spel een beetje realistisch is.

zoals verwacht is F1 "crap" 05 niet realistisch en scheelt het net 5 sec. Dat zal morgen nog meer worden :D
Enorm veel spins vandaag, rar maar waar maar geen enkel van een McLaren.

PdlR was gespind..

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Mikacouli

Citaat van: Satosan op 19 augustus 2005 - 17:11:29
Citaat van: Mikacouli op 19 augustus 2005 - 15:21:53
Citaat van: cookie op 19 augustus 2005 - 14:58:05
Citaat van: Mikacouli op 16 augustus 2005 - 13:33:49
Hmmm, gisteren gereden op PS2 F1 2005 en daar lagen de rondetijden rond de 1min 30. Het zal geen 5 sec schelen denk ik als het spel een beetje realistisch is.

zoals verwacht is F1 "crap" 05 niet realistisch en scheelt het net 5 sec. Dat zal morgen nog meer worden :D
Enorm veel spins vandaag, rar maar waar maar geen enkel van een McLaren.

PdlR was gespind..
Mis! DLR is totaal niet gespint! Ik veronderstel dat je dat gelezen hebt op F1 racing.nl? Zij hebben het mis want DLR viel gewoon stil. Was trouwens een fuel pick probleem. Hij is dus niet gespint  ;)

McChouffe

Citaat van: Mikacouli op 19 augustus 2005 - 20:37:29
Mis! DLR is totaal niet gespint! Ik veronderstel dat je dat gelezen hebt op F1 racing.nl? Zij hebben het mis want DLR viel gewoon stil. Was trouwens een fuel pick probleem. Hij is dus niet gespint  ;)

Het boezemt natuurlijk vertrouwen in dat er weer een McLaren met een betrouwbaarheidsprobleem was  ;)
Dan toch liever een spin, niet?

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

The Iceman

Citaat van: WebMachine op 19 augustus 2005 - 21:22:41
Citaat van: Mikacouli op 19 augustus 2005 - 20:37:29
Mis! DLR is totaal niet gespint! Ik veronderstel dat je dat gelezen hebt op F1 racing.nl? Zij hebben het mis want DLR viel gewoon stil. Was trouwens een fuel pick probleem. Hij is dus niet gespint  ;)

Het boezemt natuurlijk vertrouwen in dat er weer een McLaren met een betrouwbaarheidsprobleem was  ;)
Dan toch liever een spin, niet?
Mclaren is weeral supersnel dit weekend. Renault begint precies wat terrein te verliezen. Ferrari reed precies geen F1 maar rallycross vandaag  :)
Hopelijk wint Kimi nog eens dit weekend, wordt Juan Pablo tweede en kan Jenson met zijn BAR of kunnen beide Toyota's nog wat punten afpakken van Fonske.

Mikacouli

Citaat van: WebMachine op 19 augustus 2005 - 21:22:41
Citaat van: Mikacouli op 19 augustus 2005 - 20:37:29
Mis! DLR is totaal niet gespint! Ik veronderstel dat je dat gelezen hebt op F1 racing.nl? Zij hebben het mis want DLR viel gewoon stil. Was trouwens een fuel pick probleem. Hij is dus niet gespint  ;)

Het boezemt natuurlijk vertrouwen in dat er weer een McLaren met een betrouwbaarheidsprobleem was  ;)
Dan toch liever een spin, niet?
Tuurlijk had ik liever die spin maar het moet gezegd worden zoals het is en niet anders. En zo'n groot probleem was het niet eigenlijk.

Ferrari 2010

Help, Ferrari hinkt hopeloos achter  :'(  :'( :'(
Ze kunnen enkel de Minardi's en de Jordans achterhouden, das nog slechter dan de Mac's vorig jaar  :-\ :-\ :-\ Nuja, met in het achterhoofd dat zniets meer doen voor dit jaar en dus alles volgend jaar richten komt het mss wel goed. Maar dan nog, dit is schandelijk... >:( >:( >:(
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

lieven

lol, als ze bijn minardi en jorden nu een beke hun best doen kunnen ze mss schumacher verslaan!! da zou grappig zijn (voor even dan toch)

Ferrari 2010

Citaat van: lieven op 20 augustus 2005 - 09:52:31
lol, als ze bijn minardi en jorden nu een beke hun best doen kunnen ze mss schumacher verslaan!! da zou grappig zijn (voor even dan toch)
Het was misschien voor de grap bedoelt, maar wetende dat het tussen Schumi en Monteiro maar een halve seconde scheelt en voor RB maar 2 tienden zou het wel es kunnen  ::) ::) En zeker als Jordan met hun "nieuwe" wagen afkomt over een paar weken  :( :( :(
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

*Begint zich al voor te bereiden op een beschamende vertoning op zondag*  :-[

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Sept

#43
Ik hoop dat ze bij Ferrari met bakken zand aan het strooien zijn en reeds aan de race set-up aan het werken waren.. Maar ik vrees ervoor..

Laten we er stranden zand van maken  :-\

*edit* Wat me wel is opgevallen is dat Ferrari itt gisteren plots bovenaan te vinden is in de topsnelheden-tabel..
1991 - 2004 = 7

FerrariMan

Ferrari kan beter uit de race weg blijven.