GP van Turkije

Gestart door Supermariobros, 15 augustus 2005 - 09:34:20

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 15 augustus 2005 - 18:32:07
Maar dan snap ik niet wat er op niks trekt. De geschiedenis van het circuit die ze daar geven klopt toch helemaal.
Ik doel op de voorbeelden van mogelijke circuits die ze voor ogen hadden eind jaren 60 begin jaren 70   ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

#16
Citaat van: Schumi 2005 op 15 augustus 2005 - 20:18:11
Citaat van: Jasper op 15 augustus 2005 - 18:32:07
Maar dan snap ik niet wat er op niks trekt. De geschiedenis van het circuit die ze daar geven klopt toch helemaal.
Ik doel op de voorbeelden van mogelijke circuits die ze voor ogen hadden eind jaren 60 begin jaren 70 ;)
Ik poste net het bovenstaande en het komt er niet bij bij mij, bij jullie wel?

Citaat van: Eric op 15 augustus 2005 - 19:04:52
afgaande op de tekeningen gaat de start spektakel kunnen opleveren, die eerste bochten is een "brokkenruimer-combinatie" ;D
Ik zie het daar al lekker gaan, die eerste bocht wat opstroppingen maar komen ze nog redelijk door denk ik. In bocht 2 gaan ze dan zowat naast elkaar rijden waarna er in bocht 3, 4 en 5 wel wat spektakel in zit denk ik. Ik denk dat er daar wel en paar eraf zullen gaan  8)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

viperke82

iemand een idee van de rondetijd die ze zullen rijden?

Mikacouli

Hmmm, gisteren gereden op PS2 F1 2005 en daar lagen de rondetijden rond de 1min 30. Het zal geen 5 sec schelen denk ik als het spel een beetje realistisch is.

Supermariobros

Indien de McLaren van Kimi geen problemen kent, wint hij de race. Schumacher zie ik opnieuw tweede worden en Montoya wordt derde. Volgens mij doet de Fin opnieuw een goede zaak in het wereldkampioenschap maar dan moet de McLaren betrouwbaar blijven nauurlijk, maar das jammer genoeg altijd een groot ?

Volgens mij krijgen we een mooie eerste GP van Turkije te zien, zondagavond weten we of ik gelijk heb.  :)

Juan Pablo

Citaat van: Eric op 15 augustus 2005 - 19:04:52
afgaande op de tekeningen gaat de start spektakel kunnen opleveren, die eerste bochten is een "brokkenruimer-combinatie" ;D
Ik zie het daar al lekker gaan, die eerste bocht wat opstroppingen maar komen ze nog redelijk door denk ik. In bocht 2 gaan ze dan zowat naast elkaar rijden waarna er in bocht 3, 4 en 5 wel wat spektakel in zit denk ik. Ik denk dat er daar wel en paar eraf zullen gaan  8)
Citaat

hoop ik ook, altijd super om een Schuma... uhh auto eraf te zien vliegen :)

Bij de laatste nieuwe circuits werd het trouwens niet ingewijd door middel van een crash

Maleisie      : X
Indianapolis : X
Bahrein      : X
Shanghai    : X

(Is er trouwens tijdverschil tussen Turky en NL??)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Supermariobros

Citaat van: Satosan op 16 augustus 2005 - 22:52:24
(Is er trouwens tijdverschil tussen Turky en NL??)

Een uur, alle trainigen zijn een uur vroeger dan de andere Europese races, enkel de race start als altijd om 14u.

Jasper

Normaal gezien had dat al lang op de site moeten staan maar ik had een foutje gemaakt met de datum van het artikel. :-[

McChouffe

Ik verwacht een sterk McLaren. Ze hebben een goede wagen en kunnen veel voordeel (data) halen uit hun extra wagen op vrijdag.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Mikacouli

Bwaja velen denken dat ze er veel voordeel bij hebben maar dat is niet waar. Door die derde wagen rijden Kimi en Juan veel minder dan de andere teams die geen 3de rijder hebben. Aangezien de derde rijder van McLaren meestal de banden test kunnen ze de setups niet testen voor de andere rijders. Dus stellen de McLaren rijders het met minder ronden. En toch gaan ze nog kapot, ongelofelijk he?

McChouffe

Citaat van: Mikacouli op 17 augustus 2005 - 19:59:40
Bwaja velen denken dat ze er veel voordeel bij hebben maar dat is niet waar. Door die derde wagen rijden Kimi en Juan veel minder dan de andere teams die geen 3de rijder hebben. Aangezien de derde rijder van McLaren meestal de banden test kunnen ze de setups niet testen voor de andere rijders. Dus stellen de McLaren rijders het met minder ronden. En toch gaan ze nog kapot, ongelofelijk he?

Ik volg je wel, maar ik denk dat wat je zegt vooral geldt voor bekende circuits. Op een nieuw circuit denk ik toch wel dat die derde rijder een mooi voordeel oplevert.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Jasper


Mikacouli

Citaat van: WebMachine op 17 augustus 2005 - 20:09:55
Citaat van: Mikacouli op 17 augustus 2005 - 19:59:40
Bwaja velen denken dat ze er veel voordeel bij hebben maar dat is niet waar. Door die derde wagen rijden Kimi en Juan veel minder dan de andere teams die geen 3de rijder hebben. Aangezien de derde rijder van McLaren meestal de banden test kunnen ze de setups niet testen voor de andere rijders. Dus stellen de McLaren rijders het met minder ronden. En toch gaan ze nog kapot, ongelofelijk he?

Ik volg je wel, maar ik denk dat wat je zegt vooral geldt voor bekende circuits. Op een nieuw circuit denk ik toch wel dat die derde rijder een mooi voordeel oplevert.
Mja, maar toch draait het hier ook voornamelijk rond de banden. Ik denk dat ze eerder een voordeel zullen hebben op vlak van banden tov setup. Ik meen zelfs ergens gelezen te hebben dat Kimi totaal geen informatie vraagt over de setup aan DLR of AW. Mss nu wel maar ik denk toch dat ze er eerder zelf voor zullen kijken. Maar de grote onbekende is ook de band hier. Maar ik denk dat het niet veel zal schelen in vgl met bahrein. Zelfde temperaturen, beetje gelijkaardig circuit en ook stofferig. We zullen zien.

cookie

Citaat van: Mikacouli op 16 augustus 2005 - 13:33:49
Hmmm, gisteren gereden op PS2 F1 2005 en daar lagen de rondetijden rond de 1min 30. Het zal geen 5 sec schelen denk ik als het spel een beetje realistisch is.

zoals verwacht is F1 "crap" 05 niet realistisch en scheelt het net 5 sec. Dat zal morgen nog meer worden :D

Mikacouli

Citaat van: cookie op 19 augustus 2005 - 14:58:05
Citaat van: Mikacouli op 16 augustus 2005 - 13:33:49
Hmmm, gisteren gereden op PS2 F1 2005 en daar lagen de rondetijden rond de 1min 30. Het zal geen 5 sec schelen denk ik als het spel een beetje realistisch is.

zoals verwacht is F1 "crap" 05 niet realistisch en scheelt het net 5 sec. Dat zal morgen nog meer worden :D
Idd, het is wel crap. Maar ik denk niet dat ze nog al teveel onder die tijd zullen duiken aangezien iedereen wel heel veel ronden heeft vandaag. Heb de twee sessies gezien en ik ben echt onder de indruk van het circuit. Echt heel mooi, dit zal zeker een mooie race opleveren. Enorm veel spins vandaag, rar maar waar maar geen enkel van een McLaren. Die lijken toch wel erg veel grip te hebben in deze 'vuile' omstandigheden. Ze waren boviendien weer ongenaakbaar. Enkel Zonta, die er een knap rondje uitperste in de allerlaatste seconde, kon er voor blijven. Renault volgt op bijna 2 seconden dus dat zit wel snor voor het kampioenschap. Natuurlijk, het is nog vroeg maar het is een eerste indicatie. Een sterke Button trouwens, dat hij maar veel punten afpakt van alonso  :P Dat verwachtte ik ook van de Ferrari's maar ze stonden terug nergens  :-\ Mss morgen maar ik verwacht er niet veel van aangezien ze volgen op bijna 3 sec. Had graag gehad dat ze voor Alonso konden eindigen en voor Fisischella eig ook. Morgen zien we meer.