GP van Turkije

Gestart door Supermariobros, 15 augustus 2005 - 09:34:20

« vorige - volgende »

Doefie

Mooie race, was nog eens een leuke om te zien. Alleen jammer dat de race 2 ronden langer duurde :(

Citaat van: Razzle_dazzle op 21 augustus 2005 - 15:29:01
En het blinde optimisme van de Colombiaan...

*Tweede keer was blijkbaar door een flat spot*

Citaat van: Tim C op 21 augustus 2005 - 15:56:17
Ik kan me vergissen, maar als je een ronde achter rijdt moet je niet zo dicht bij iemand gaan plakken...

Ja voila, het is Monteiro zijn fout, hij duwde Montoya van de baan. Hij moest Montoya mooi voorbij laten gaan, en er niet vlak achter gaan rijden. Toch niet als je op een ronde staat.

Ferrari 2010

Citaat van: Tim C op 21 augustus 2005 - 15:56:17
Ik kan me vergissen, maar als je een ronde achter rijdt moet je niet zo dicht bij iemand gaan  plakken...
Die mening deel ik ook, maar als hij zelf voorzichtiger had gewees had ie der niet voor gaan hangen. Uiteindelijk is Monteiro in fout, die moest hem voorbijlaten. Maar Montoya had het kunnen voorkomen als hij wilde...  ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

bogief1

Stupid Monteiro.
Door die move was Montoya z'n diffuser stuk en had hij geen grip op de achterkant van z'n wagen daardoor ging hij van de baan in bocht 8.  >:(
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Doefie

Citaat van: bogief1 op 21 augustus 2005 - 15:59:54
Stupid Monteiro.
Door die move was Montoya z'n diffuser stuk en had hij geen grip op de achterkant van z'n wagen daardoor ging hij van de baan in bocht 8.  >:(

"Montoya suffered a flat spot" ... niks diffuser dus  ;)

Tim C

Citaat van: Schumi 2005 op 21 augustus 2005 - 15:58:47
Uiteindelijk is Monteiro in fout
En daar moet het stoppen...

razzle_dazzle

Citaat van: Schumi 2005 op 21 augustus 2005 - 15:58:47
Citaat van: Tim C op 21 augustus 2005 - 15:56:17
Ik kan me vergissen, maar als je een ronde achter rijdt moet je niet zo dicht bij iemand gaan  plakken...
Die mening deel ik ook, maar als hij zelf voorzichtiger had gewees had ie der niet voor gaan hangen. Uiteindelijk is Monteiro in fout, die moest hem voorbijlaten. Maar Montoya had het kunnen voorkomen als hij wilde...  ;)

Exactly...en waar heb ik gezegd dat Monteiro niet in fout is.  ::)

Tim C

Niemand heeft dat gezegd, het komt alleen over als:

Ja, Monteiro was in fout, maar Montoya had er maar voor moeten zorgen dat Monteiro niet in de fout ging...

En dat gaat een stapje te ver

razzle_dazzle

Ok ik heb het slecht verwoord, Monteiro in fout maar Montoya pakte het op dat moment zeker niet op de beste manier aan.

Voor de rest mooie race, veel inhaalmanoeuvers en veel autokes die vervroegd mochten staken. Meer van dit graag.

Tim C

Daar kan ik akkoord mee gaan :P

En mooie race inderdaad

razzle_dazzle

Citaat van: Tim C op 21 augustus 2005 - 16:10:21
Daar kan ik akkoord mee gaan :P

En mooie race inderdaad

Oef  ;D ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Razzle_dazzle op 21 augustus 2005 - 16:10:50
Citaat van: Tim C op 21 augustus 2005 - 16:10:21
Daar kan ik akkoord mee gaan :P

En mooie race inderdaad

Oef ;D ;)
Ik verwachte me nogtans net aan een pagina's-lange  discusie  ;D ;D
En meer dan een prachtige race, voor mij was dit de prachtigste GP van het voorbije seizoen. Zowel de kwali als race waren boeiend. Iets wat ik al lang niet meer meegemaakt had. Het circuit is zen geld en zen plaats op de kalender zeker waard!!!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Knap van McLaren, twee wagens aan de finish!
Alonso staat er weer en raapt 2 gratis punten mee op dankzij niet op te geven.

Het kampioenschap lijkt toch voorbij hoor.

Ferrari fans hebben betere tijden gekend...Michael start enorm goed en wint een achttal plaatsen (inhalen anyone? ;)) en krijgt het dan aan de stok met Webber. Race incident zonder meer maar Schumacher had hem ook kunnen laten gaan.

Rubens start elfde, doet niks en eindigt tiende.

In Monza gaan de Tifosi zeker van zich laten horen.

Dit seizoen is een ramp, en het volgende zie ik hetzelfde beginnen.

Oja, leuke teamorders bij Renault :)

FerrariMan

Nog iets, Webber was op het moment van het ongeval gedubbeld en wou zich ontdubbelen. Incident was dus nergens voor nodig, langs beide kanten niet...

razzle_dazzle

Jep en op Sporza maakten ze er van dat Schumacher Webber wat te onstuimig wou inhalen???vanaf toen heb ik verder gekeken op RTBF  ::)

Ferrari 2010

Citaat van: Razzle_dazzle op 21 augustus 2005 - 16:24:10
Jep en op Sporza maakten ze er van dat Schumacher Webber wat te onstuimig wou inhalen???vanaf toen heb ik verder gekeken op RTBF  ::)
Ach ja, op Sporza letten ze soms niet goed genoeg op. Maar ze maken ook wel wat vooruitgang, zo praten ze bijvoorbeeld niet meer zoveel tijdens de gesprekken tussen rijder en pitmuur.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.