GP van Turkije

Gestart door Supermariobros, 15 augustus 2005 - 09:34:20

« vorige - volgende »

Alan Blues

Citaat van: Snekuem op 22 augustus 2005 - 17:07:25
Kimi fluitend naar de zege.
Alonso die de tweede plaats cadeau krijgt van ene Monteiro  >:(  Ik vind dat gedubbelden altijd plaats moeten maken voor de koplopers, ook al zijn ze in strijd voor de 15e plaats  :) en dat was tijdens deze race zeker niet het geval. Alonso heeft al veel cadeautjes gekregen dit jaar  ;)
JPM had eigenlijk tweede moeten eindigen, knappe race van de Colombiaan, maar een stukgereden diffusor besloot er anders over.
Fisi, nog eens aan de finish, maar kwam serieus tekort op Alonso ( of ligt het aan het materiaal dat hij krijgt ).
Button, knappe vijfde plaats ondanks zijn misstap tijdens de kwalificatie.
Trulli die wederom Ralf naar huis reed en het team van Toyota toch nog enkele punten bezorgde. ( Vrees dat Ralfie voor zijn toekomst bij Toyota moet vrezen volgend jaar, aangezien de Japanners er niet vies van zijn om hun coureurs ( Da Matta, Salo, McNish ) te ontslaan ) En ja, ik vond dat die Mexicaanse journalist hem de perfecte vraag stelde  :)
David Coulthard die zijn Red Bull weer mooi in de punten reed en nog altijd bewijst dat hij een veel beter racer is dan qualifier.
Christian Klien die de teamleiding liet zien dat hij en niet Liuzzi in die Red Bull moet zitten.
En Ferrari ???? Dat was weeral een lachertje het ganse weekend. Hoe meer ze testen, hoe slechter de resultaten precies. En eerlijk gezegd vond ik dat Schumacher toch schuld trof bij de aanrijding met Webber, gooide serieus de deur dicht  toen de Australiër er zijn Williams naast plantte.


Ik durfde er niet over beginnen om weer geen eindeloze discussie te krijgen...  :-X ;)

The Iceman

Citaat van: Alan Blues op 22 augustus 2005 - 17:21:38
Ik durfde er niet over beginnen om weer geen eindeloze discussie te krijgen...  :-X ;)
Da's durven hé  ;) ;) ;) ;)

Jasper

Citaat van: Olav18 op 22 augustus 2005 - 01:07:00
Citaat van: Jasper op 21 augustus 2005 - 18:20:05
En zoals Montoya zelf zei in de persconferentie: al een geluk dat er niet hetzelfde gebeurde als in Brazilië in 2000 met de één of andere vliegende Ollander...

Knap want toen reden JV en JPM niet in dezelfde raceklasse. ;)
2001 dan hé ::)

Citaat van: Schumi 2005 op 22 augustus 2005 - 08:44:01
Citaat van: WebMachine op 21 augustus 2005 - 20:59:27
Weer een weekend om snel te vergeten voor de Ferrarifans. Spijtig van Montoya, ik had graag eens een McLarendubbel gezien, ze hadden het verdiend!

In Monza zal het wel een McLarendubbel worden en worden de Ferraris op een ronde gezet door een Jordan.
Ik denk dat Ferrari het in Monza niet zo slecht zal doen hoor. Het is een zeer snel circuit, en ook dit weekend was te zien dat hun speed traps niet lager lagen dan bij de andere. Dan blijven er de chicanes, daarin zullen ze de tragere zijn. Maar ze zullen wel zorgen dat ze er staan in Italië hoor, net zoals in San Marino ;) Het circuit is lang, maar ook zeer snel, en dat speelt in hun voordeel. Button en beide Mac's zullen volgende keer wel voor Alflonso staan hoor. Misschien zelfs MS, als het wat meevalt. En anders moet je mr even met Monteiro bellen ofdat die niet een dwaas manoevre kan doen met Alonso ;D ;D
Topsnelheid kan ook aan de afstelling liggen. In Monza rijden ze allemaal met dezelfde afstelling, ik ben benieuwd of ze dan nog de snelste zullen zijn. ;)

dj Peter

Citaat van: Snekuem op 22 augustus 2005 - 17:09:00
Citaat van: Schumi 2005 op 22 augustus 2005 - 16:29:19
te onzinnig om een topic voor te starten:
http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=95978

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Gewoon lachwekkend
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
01 april is toch al gepasseerd dit jaar ???? En mocht het zo zijn, ik zie Kimi geen "sloef" spelen net zoals Barrichello.  ;) Die veegt de grond aan met de Duitser  ;D ;D ;D ;D
Forget it.

razzle_dazzle

Citaat van: Snekuem op 22 augustus 2005 - 17:42:19
Citaat van: Alan Blues op 22 augustus 2005 - 17:21:38
Ik durfde er niet over beginnen om weer geen eindeloze discussie te krijgen...  :-X ;)
Da's durven hé  ;) ;) ;) ;)

Denk niet dat hier iemand MS al foutloos heeft genoemd bij dat incident, ik beschouw het als raceincident nr 77 ;). De fouten van je eigen nest zien is nog wat anders hé mannen  ;).

Jasper

Citaat van: Razzle_dazzle op 22 augustus 2005 - 20:07:45
Citaat van: Snekuem op 22 augustus 2005 - 17:42:19
Citaat van: Alan Blues op 22 augustus 2005 - 17:21:38
Ik durfde er niet over beginnen om weer geen eindeloze discussie te krijgen... :-X ;)
Da's durven hé ;) ;) ;) ;)

Denk niet dat hier iemand MS al foutloos heeft genoemd bij dat incident, ik beschouw het als raceincident nr 77 ;). De fouten van je eigen nest zien is nog wat anders hé mannen ;).
Voor sommigen blijkbaar wel ja...

Ferrari 2010

Even een vraag over Monza: Waarom gaat nu plots bijna iedereen daar testen deze week terwijl ze altijd zeggen dat niet te doen in de maand voor de race?  :-\ :-\ :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Luc

Citaat van: Schumi 2005 op 23 augustus 2005 - 08:41:35
Even een vraag over Monza: Waarom gaat nu plots bijna iedereen daar testen deze week terwijl ze altijd zeggen dat niet te doen in de maand voor de race?  :-\ :-\ :-\

Dit zeggen "ze" ;) niet. Al sinds een paar jaren niet meer.....
mijn gedacht op www.eze.be

Ferrari 2010

Citaat van: Luc op 23 augustus 2005 - 11:13:47
Citaat van: Schumi 2005 op 23 augustus 2005 - 08:41:35
Even een vraag over Monza: Waarom gaat nu plots bijna iedereen daar testen deze week terwijl ze altijd zeggen dat niet te doen in de maand voor de race?  :-\ :-\ :-\

Dit zeggen "ze" ;) niet. Al sinds een paar jaren niet meer.....

Maar een aantal maanden geleden wilde Ferrari toch een keer een ytest doen waar een beetje later een GP zou plaatsvinden waarna ze die test hebben afgezegd door protest van de andere teams. Of was dat nog anders?  :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

#144
Citaat van: Alan Blues op 22 augustus 2005 - 17:21:38Ik durfde er niet over beginnen om weer geen eindeloze discussie te krijgen...  :-X ;)

Zoals ik hier al ergens zei:
CitaatEen piloot van het kaliber Schumacher had het gezever met Webber MOETEN vermijden. Dat was rookie materiaal.
Die eindeloze discussies komen er enkel wanneer de fouten niet voor zich spreken :)

Citaat van: Snekuem op 22 augustus 2005 - 17:07:25
Ik vind dat gedubbelden altijd plaats moeten maken voor de koplopers, ook al zijn ze in strijd voor de 15e plaats  :) en dat was tijdens deze race zeker niet het geval.
Citaat van: Snekuem
En eerlijk gezegd vond ik dat Schumacher toch schuld trof bij de aanrijding met Webber, gooide serieus de deur dicht  toen de Australiër er zijn Williams naast plantte.
Heeeeeel klein beetje tegenstrijdig? :) ;)

FerrariMan

#145
Hoeveel dagen heeft McLaren eigenlijk al getest dit seizoen en wat is de limiet weer? Ik ben dat laatste volledig vergeten.

Jasper

Ik vind van niet (dat dat tegenstrijdig is hé), want Monteiro maakte geen plaats waar hij dat wel moest doen, Webber maakte genoeg plaats en toch stuurde Schumacher teveel in.

FerrariMan

Citaat van: Jasper op 23 augustus 2005 - 12:08:57
Ik vind van niet (dat dat tegenstrijdig is hé), want Monteiro maakte geen plaats waar hij dat wel moest doen, Webber maakte genoeg plaats en toch stuurde Schumacher teveel in.
Ik weet wel wat hij bedoelde, daarom ook de smilies :)

Jasper

Citaat van: Benny Dict op 23 augustus 2005 - 12:07:03
Hoeveel dagen heeft McLaren eigenlijk al getest dit seizoen en wat is de limiet weer? Ik ben dat laatste volledig vergeten.
Ferrari zit aan 65. Voor McLaren weet ik het niet zeker, als hun laatste test tot hier toe op Jerez was op 15 juli, dan zitten ze aan 24. Met een limiet van 30 dagen. vergeet trouwens niet dat het gentlemen's agreement ook inhoudt dat ze maar met 2 wagens per dag testen. Ferrari test regelmatig ook met 3.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 23 augustus 2005 - 12:19:06
Citaat van: Benny Dict op 23 augustus 2005 - 12:07:03
Hoeveel dagen heeft McLaren eigenlijk al getest dit seizoen en wat is de limiet weer? Ik ben dat laatste volledig vergeten.
Ferrari zit aan 65. Voor McLaren weet ik het niet zeker, als hun laatste test tot hier toe op Jerez was op 15 juli, dan zitten ze aan 24. Met een limiet van 30 dagen. vergeet trouwens niet dat het gentlemen's agreement ook inhoudt dat ze maar met 2 wagens per dag testen. Ferrari test regelmatig ook met 3.
Er zijn wel meer teams die regelmatig met 3 wagens testen als ik me goed herinner hoor. Ik zoek het even op.


EDIT:
http://www.f1racing.nl/nl/testresults.php?testID=365

BAR & Toyota...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.