Man van de race: Turkey

Gestart door Ferrari 2010, 21 augustus 2005 - 15:31:37

« vorige - volgende »

Wie is de man van de race in Turkije?

Räikkönen
Alonso
Montoya
Fisichella
Button
Trulli
Coulthard
Klien
Sato
Barrichello

Ferrari 2010

nope, hooguit een maand op voorhand, en dan nog is dat maar 1% zeker. het gebeurt nu zelfs dat goed weer op de allerlaatste moment nog een dag of 2 opschuift...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

The Iceman

In 1987 ( toen de race nog in mei werd gereden ) viel er natte sneeuw toen ik naar het circuit aan het wandelen was  :)

phil69

#92
Ooit in een raceverslag gelezen (op Granprix.com nog wel), over de gp van België, paar jaar terug, kweet nie meer welk jaar precies, dat ge de koeien moet in het oog houden in Spa, als ze blijven rechtstaan is het teken dat het mooi weer blijft, indien ze gaan liggen gaat het regenen, zogezegd omdat ze dan op een droge plek hebben om te liggen.
Dus boodschap aan de teams en fans: koeien in het oog houden

Mikacouli

Citaat van: Phil69 op 24 augustus 2005 - 14:13:32
Ooit in een raceverslag gelezen (op Granprix.com nog wel), over de gp van België, paar jaar terug, kweet nie meer welk jaar precies, dat ge de koeien moet in het oog houden in Spa, als ze blijven rechtstaan is het teken dat het mooi weer blijft, indien ze gaan liggen gaat het regenen, zogezegd omdat ze dan op een droge plek hebben om te liggen.
Dus boodschap aan de teams en fans: koeien in het oog houden
Héhé, das grappig. Maar het zou idd wel eens waar kunnen zijn maar ik heb er eigenlijk nog nooit op gelet. Eigenlijk logisch gezien van die koeien dan ??? Maar ik ga me eerder aan het weerbericht houden van de dag ervoor  ;D ;D

Ferrari 2010

Citaat van: Mikacouli op 24 augustus 2005 - 14:39:27
Citaat van: Phil69 op 24 augustus 2005 - 14:13:32
Ooit in een raceverslag gelezen (op Granprix.com nog wel), over de gp van België, paar jaar terug, kweet nie meer welk jaar precies, dat ge de koeien moet in het oog houden in Spa, als ze blijven rechtstaan is het teken dat het mooi weer blijft, indien ze gaan liggen gaat het regenen, zogezegd omdat ze dan op een droge plek hebben om te liggen.
Dus boodschap aan de teams en fans: koeien in het oog houden
Héhé, das grappig. Maar het zou idd wel eens waar kunnen zijn maar ik heb er eigenlijk nog nooit op gelet. Eigenlijk logisch gezien van die koeien dan ??? Maar ik ga me eerder aan het weerbericht houden van de dag ervoor  ;D ;D
Het is echt waar, en niet alleen in Spa uiteraard. Koeien gaan liggen als het regent, maar andersom geld het niet. Het is niet omdat de koeien gaan liggen dat het gaat regenen. Ik dacht dat iedereen dit wel zou weten, maar dat komt misschien omdat ik in een boerengat woon en jullie niet  ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Alan Blues

Cool!! Ik heb weer iets bijgeleerd vandaag!  8) 8) 8)

Dit zou ook in de topic 'Wist Je Dat' bij Andere Onderwerpen kunnen gestaan hebben... ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Alan Blues op 24 augustus 2005 - 15:42:28
Cool!! Ik heb weer iets bijgeleerd vandaag!  8) 8) 8)

Dit zou ook in de topic 'Wist Je Dat' bij Andere Onderwerpen kunnen gestaan hebben... ;)
staat er dan ook al  ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.