Sterkste rijdersduo

Gestart door Supermariobros, 12 augustus 2005 - 14:21:18

« vorige - volgende »

Supermariobros

Wat zou volgens jullie het sterkste rijdersduo zijn in de F1? (enkel namen van huidige rijders opgeven uiteraard)

Kimi Raikkonen en Michael Schumacher, beide rijders horen bij de absolute top en ik zou hen graag eens met gelijkwaardig materiaal zien rijden

Juan Pablo


O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

IVY440

Op basis van enkel 2005 zou je denken KR en FA, maar de geschiedenis van MS zegt al genoeg.
Ik zou MS, KR en FA eens met gelijkwaardig materiaal zien rijden (bv een RBR waar nog niemand van hen mee geracet heeft) en dan naar de tijden kijken na 1 dag.
Ik denk dat MS en KR de snelsten zouden zijn.

FerrariMan

MS, op snelheid moet hij niet onderdoen, en op race-inzicht, strategie, ervaring loopt hij lichtjaren voor.
Kimi, ijskoud, geen bullshit maar racen. Mentaal onaantastbaar.

Over één ronde in gelijkwaardig materiaal is geen referentie, er is meer nodig dan snel zijn. Inzicht, aanpassen, taktieken,...

Maar die twee, de oude en de jonge rijden samen het veld op een hoop moest het nodig zijn.

Mikacouli

Van de huidige teamgenoten kies ik uiteraard voor KR en JPM

Een dreamteam?
KR en FA
of KR en MS
of KR en JB

Op vlak van een snel rondje te rijden kan JPM zeker mee, indien deze niet sneller is. Jammer dat hij soms dwaze acties uithaalt of domme fouten maakt. Maar de snelheid zit zeker in hem.

Doefie

Citaat van: Mikacouli op 12 augustus 2005 - 17:01:15
Op vlak van een snel rondje te rijden kan JPM zeker mee, indien deze niet sneller is. Jammer dat hij soms dwaze acties uithaalt of domme fouten maakt. Maar de snelheid zit zeker in hem.

Jarno Trulli is ook heel erg snel over één rondje, denk maar aan de uitstekende kwalificatie's (en de pole in USA) die hij dit seizoen al behaald heeft in een iets zwakkere wagen dan de top 3.

razzle_dazzle

Schumacher-Fisico-Button-Raikkonen-Alonso, al deze combinaties zouden in theorie sterk moeten zijn. :)

Juan Pablo

Citaat van: Razzle_dazzle op 13 augustus 2005 - 20:37:26
Schumacher-Fisico-Button-Raikkonen-Alonso, al deze combinaties zouden in theorie sterk moeten zijn. :)

Theorie jaa, maar in de praktijk laat Flaaf Alonso nog wel een beetje voorstrekken...

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Supermariobros

Citaat van: Razzle_dazzle op 13 augustus 2005 - 20:37:26
Schumacher-Fisico-Button-Raikkonen-Alonso, al deze combinaties zouden in theorie sterk moeten zijn. :)

Er zijn maar 2 rijders per team en geen 5  ;D ;D ;D

Mikacouli

Citaat van: Doefie op 13 augustus 2005 - 19:56:57
Citaat van: Mikacouli op 12 augustus 2005 - 17:01:15
Op vlak van een snel rondje te rijden kan JPM zeker mee, indien deze niet sneller is. Jammer dat hij soms dwaze acties uithaalt of domme fouten maakt. Maar de snelheid zit zeker in hem.

Jarno Trulli is ook heel erg snel over één rondje, denk maar aan de uitstekende kwalificatie's (en de pole in USA) die hij dit seizoen al behaald heeft in een iets zwakkere wagen dan de top 3.

Ja, maar zijn teamgenoot daarentegen is wat minder.  ;)
Vind hem trouwens niet echt sterk tijdens de race en houd meer de mensen op dan dat hij racet. Maar dat ligt natuurlijk hoofdzakelijk aan zijn wagen.

Juan Pablo

Citaat van: Supermariobros op 14 augustus 2005 - 09:20:43
Citaat van: Razzle_dazzle op 13 augustus 2005 - 20:37:26
Schumacher-Fisico-Button-Raikkonen-Alonso, al deze combinaties zouden in theorie sterk moeten zijn. :)

Er zijn maar 2 rijders per team en geen 5  ;D ;D ;D

hmm, dat was niet zo grappig denk ik  ::)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

razzle_dazzle

Citaat van: Satosan op 14 augustus 2005 - 00:11:55
Citaat van: Razzle_dazzle op 13 augustus 2005 - 20:37:26
Schumacher-Fisico-Button-Raikkonen-Alonso, al deze combinaties zouden in theorie sterk moeten zijn. :)

Theorie jaa, maar in de praktijk laat Flaaf Alonso nog wel een beetje voorstrekken...

Is waar, maar Fisico is ondertussen ook al een van de anciens van het huidige F1 en hij heeft mijns inziens al meerdere malen aangetoond dat hij qua techniek en intrinsieke snelheid bij de absolute top hoort. Ik herriner me nog een reportage waarin men aantoonde dat Fisico een geheel aparte stijl heeft om door de bocht te gaan en daar meestal voordeel uit puurde. Misschien iemand die hier iets meer over weet?

Mikacouli

Citaat van: Razzle_dazzle op 14 augustus 2005 - 17:05:23
Citaat van: Satosan op 14 augustus 2005 - 00:11:55
Citaat van: Razzle_dazzle op 13 augustus 2005 - 20:37:26
Schumacher-Fisico-Button-Raikkonen-Alonso, al deze combinaties zouden in theorie sterk moeten zijn. :)

Theorie jaa, maar in de praktijk laat Flaaf Alonso nog wel een beetje voorstrekken...

Is waar, maar Fisico is ondertussen ook al een van de anciens van het huidige F1 en hij heeft mijns inziens al meerdere malen aangetoond dat hij qua techniek en intrinsieke snelheid bij de absolute top hoort. Ik herriner me nog een reportage waarin men aantoonde dat Fisico een geheel aparte stijl heeft om door de bocht te gaan en daar meestal voordeel uit puurde. Misschien iemand die hier iets meer over weet?
Tjah, sneller maakt het hem niet in elk geval. Iedereen heeft zo zijn techniek en allemaal halen ze er voordelen uit. Het zijn geen treintjes op rails he  ;)

Juan Pablo

Citaat van: Razzle_dazzle op 14 augustus 2005 - 17:05:23
Citaat van: Satosan op 14 augustus 2005 - 00:11:55
Citaat van: Razzle_dazzle op 13 augustus 2005 - 20:37:26
Schumacher-Fisico-Button-Raikkonen-Alonso, al deze combinaties zouden in theorie sterk moeten zijn. :)

Theorie jaa, maar in de praktijk laat Flaaf Alonso nog wel een beetje voorstrekken...

Is waar, maar Fisico is ondertussen ook al een van de anciens van het huidige F1 en hij heeft mijns inziens al meerdere malen aangetoond dat hij qua techniek en intrinsieke snelheid bij de absolute top hoort. Ik herriner me nog een reportage waarin men aantoonde dat Fisico een geheel aparte stijl heeft om door de bocht te gaan en daar meestal voordeel uit puurde. Misschien iemand die hier iets meer over weet?

geen idee, maar ik ben het verder wel met je eens dat Fisico een prima rijder is, hij kan zich vooral met subtoppers/middemotors goed uit de voeten.
(Jordan 97', Benneton 98'- '99 -'00'-, Sauber 04'

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Alfonsinneke

Fernando Alonso
Kimi Raikkonen
If everything seems under control, you're not going fast enough...