Sterkste rijdersduo

Gestart door Supermariobros, 12 augustus 2005 - 14:21:18

« vorige - volgende »

FerrariMan

#30
Citaat van: Mikacouli op 16 augustus 2005 - 17:34:43
Maar het is ook onzin dat jij beweert dat hij die talenten wel heeft. Heb ik nog geen bewijzen van gezien. Natuurlijk kan het zijn dat het een talent is maar ik denk eerder van niet. Ik schat hem niet hoger in dan bv klien. Klien doe trouwens onderschat wordt door velen.
Waar beweer ik dat dan? Ik beweer dat niemand hier kan weten dat hij ze op voorhand niet heeft.
Dat jij daar weer je eigen onzinnige interpretatie van maakt is niet mijn probleem.  :) Misschien volgende keer toch maar aandachtiger mijn post bestuderen.

Laat Massa eerst maar eens een race doen met een winnende wagen. Als hij daarna faalt, so be it.

Mikacouli

Citaat van: Benedictus XXX op 17 augustus 2005 - 13:33:34
Citaat van: Mikacouli op 16 augustus 2005 - 17:34:43
Maar het is ook onzin dat jij beweert dat hij die talenten wel heeft. Heb ik nog geen bewijzen van gezien. Natuurlijk kan het zijn dat het een talent is maar ik denk eerder van niet. Ik schat hem niet hoger in dan bv klien. Klien doe trouwens onderschat wordt door velen.
Waar beweer ik dat dan? Ik beweer dat niemand hier kan weten dat hij ze op voorhand niet heeft.
Dat jij daar weer je eigen onzinnige interpretatie van maakt is niet mijn probleem.  :) Misschien volgende keer toch maar aandachtiger mijn post bestuderen.

Laat Massa eerst maar eens een race doen met een winnende wagen. Als hij daarna faalt, so be it.


Na een tijdje weet ik ongeveer wel dat jij dat denkt. Ik kan mis zijn natuurlijk. Natuurlijk, je hebt het niet neergeschreven maar ik had dus het gevoel dat je wel zo dacht. Was ik verkeerd?

Tim C

Klien onderschat? Hoe kan je hem onderschatten als je hem nog nooit bezig hebt gezien in een goede wagen?

Hoe kan je trouwens iemand fatsoenlijk inschatten in een redelijke wagen? Ze gaan er steeds "redelijk" uit komen...

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 17 augustus 2005 - 14:20:54
Citaat van: Benedictus XXX op 17 augustus 2005 - 13:33:34
Citaat van: Mikacouli op 16 augustus 2005 - 17:34:43
Maar het is ook onzin dat jij beweert dat hij die talenten wel heeft. Heb ik nog geen bewijzen van gezien. Natuurlijk kan het zijn dat het een talent is maar ik denk eerder van niet. Ik schat hem niet hoger in dan bv klien. Klien doe trouwens onderschat wordt door velen.
Waar beweer ik dat dan? Ik beweer dat niemand hier kan weten dat hij ze op voorhand niet heeft.
Dat jij daar weer je eigen onzinnige interpretatie van maakt is niet mijn probleem.  :) Misschien volgende keer toch maar aandachtiger mijn post bestuderen.

Laat Massa eerst maar eens een race doen met een winnende wagen. Als hij daarna faalt, so be it.


Na een tijdje weet ik ongeveer wel dat jij dat denkt. Ik kan mis zijn natuurlijk. Natuurlijk, je hebt het niet neergeschreven maar ik had dus het gevoel dat je wel zo dacht. Was ik verkeerd?
Laat het mij zo zeggen, misschien leer je nog wat van me, "hoe kan je weten dat Massa beter/even goed/slechter is als Kimi als hij nog nooit in een topwagen een race heeft gereden."

Laat me ook zelf nog eens antwoorden op mijn vraag,

"niet."

Of met andere woorden, neen ik ben er niet van overtuigd dat hij beter is, noch slechter. Dat kunnen we in de toekomst nog zien.